Close
جستجو

لپ تاپ 15 اينچي اچ پي مدل 15-Ba069nia

0 تومان

شعبه ونک : 86086400 021 _ 86086500 021
شعبه جمهوری : 42709 021 _ 66488069 021
*

توضیحات تکمیلی :

زمانی که  صحبت از لپ‌تاپ‌های رده کاربری عمومی  باکیفیت عالی  که مناسب دانش آموزان و دانش‌جویان است می شود، همیشه دستگاه های مدل Pavilion کمپانی HP حرف اول را می‌زند. مدل جدید 2016 لپ‌تاپ‌های Pavilion، با ظاهری اندکی متفاوت‌تر از نسل‌های گذشته ، وزن و ضخامت کمتر و البته دقت تولید عالی، می‌تواند میزان  زیادی از بازار را در اختیار خود بگیرد. کمپانی HP کاملا آگاه بود که چه زمانی باید این لپ تاپ ها را در اختیار کاربران قرار دهد؛ درست هنگام بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها و بعد از تعطیلات دوره ی  تابستانی. شاید به همین علت این برند مدل جدید لپ‌تاپ‌هایش را با تنوع رنگ به عموم ارائه کرده است. لپ‌تاپ Pavilion 15-ba دستگاهی با قیمت مطلوب ، درگاه های متعدد، دقت ساخت بالا و زیبا که البته اندکی وزن آن نسبت به حجمش زیاد است. صدای تقریبا شفاف و بلند و رسایی از اسپیکر های دستگاه ایجاد می‌شود، دارای روکش مات برای نمایشگر است و صفحه کلید و تاچ پد خوبی هم دارد. در مجموع می‌توان گفت HP یک دستگاه بدون نقص و کامل  ساخته است و با آپدیت های سخت‌افزاری در یک بدنه باریک‌تر، تلاش کرده محبوبیت این مدل از تولیداتش را حفط و بیشتر کند.

اشتباه نکنید؛ در شاسی این لپ‌تاپ از آلومینیم استفاده نشده است. تمامی بدنه‌ی لپ‌تاپ Pavilion 15-ba از پلاستیک ساخته شده است که سطح روکش اطراف کیبورد و محل قرارگیری دست‌ها بسیار شبیه به روکش آلومینیومی است. قاب بیرونی نمایشگر از پلاستیک مات درست شده که اثر انگشت روی آن نمی ماند. در میان این قاب بدنه  لوگوی HP به رنگ نقره‌ای براق وجود دارد. لبه های لپ تاپ گرد هستند و هیچ تیزی یا زاویه‌ی گوشه داری در اطراف لپ تاپ  دیده نمیشود. بدنه ی زیرین هم از یک صفحه‌ی یک‌تکه از جنس  پلاستیکی ساخته شده و برای دسترسی به قطعات قابل تعویض آن مانند رم و حافظه‌ی داخلی، باید همه ی آن را از لپ تاپ جدا کنید. در بالا و پایین قاب زیرین لپ تاپ، یک ردیف لاستیک به عنوان استپر دستگاه قرار گرفته تا از لیز خوردن لپ تاپ روی سطوح جلوگیری شود. لولاهایی که برای وصل شدن نمایشگر به بدنه لپ‌تاپ وجو دارد اندکی سفت هستند اما باز هم می شود با یک‌دست لپ تاپ را باز کرد. این لولاها که به رنگ مشکی هستند، نمایشگر را کاملا ایستا در جای خود نگه می‌دارند و تا تقریبا 150 درجه باز می‌شوند. با وجود قطعات داخلی و درایو نوری استفاده شده در لپ‌تاپ مدل  Pavilion 15-au، این لپ تاپ ضخامت زیادی ندارد. ضخامت آن در زیادترین حالت به حدود 24 میلی‌متر می‌رسد که برای یک لپ تاپ  رده‌ی کاربری عمومی بسیار عالی است. وزن لپ تاپ هم نسبت به کانفیگ استفاده شده در آن تقریبا حدود 2.0 تا 2.1 کیلوگرم می باشد که نسبت به ظاهر آن شاید برای کاربر اندکی سنگین به‌نظر برسد. در کل، طراحی و دقت تولید این دستگاه راضی‌کننده است و نقص ظاهری ویژه ای نمی‌توان به آن وارد کرد.

همان گونه که از اسم مدل پاویلیون 15-ba می شود حدس زد، این لپ تاپ به یک نمایشگر 15.6 اینچی تجهیزشده است. کمپانی HP در تولید این نمایشگر از پنل TN با نور پس‌زمینه‌ی LED و دقت تصویر HD با روکش براق استفاده کرده است این مجموعه برای یک دستگاه رده‌ی عمومی خیلی معمولی است. وضوح و میزان نور نمایشگر  قابل‌قبول است، به علت داشتن روکش براق، در فضا های خارجی یا تابش مستقیم نور آفتاب به آسانی نمی‌توان با لپ‌تاپ کار کرد. گاهی در زمان دیدن فیلم یا بازی‌کردن هم انعکاس نور فضای اطراف روی نمایشگر اذیت کننده خواهد بود. شاید فقط گرافیست‌ها جزو آن دسته از کسانی باشند که از براق‌بودن نمایشگر لذت ببرند؛ چون که نسبت به صفحات مات، رنگ‌ها زنده تر و شفاف‌تر هستند. در کل نمایشگر این لپ تاپ کاملا رضایت‌بخش است. در لبه‌ی بالایی قاب نمایشگر یک وب‌کم HD با تکنولوژی HP TrueVision وجود دارد که برای تماس‌های تصویری خوب است. میکروفون داخلی هم حساسیت و قدرت بالایی دارد و به آسانی از پس احتیاجات شما برمی‌آید.

اسپیکر های لپ تاپ صدای شفافی تولید می‌کنند. اما میزان صدا آنقدر‌ها هم زیاد نیست و اگر دوست دارید فیلم ببینید یا به موسیقی گوش کنید اما  در محیط‌های پر سر و صدا هستید ، بهتر است از اسپیکر ها ی جداگانه یا هدفون استفاده کنید. اما برای اتاق‌های کوچک یا فضا های آرام، همین اسپیکر ها کافی می باشد.

باید گفت این لپ تاپ از نظر اتصالات ارتباطی، نقصی ندارد. شبکه بی‌سیم Wi-Fi با استاندارد 802.11b/g/n و بلوتوث راه‌های ارتباطی بی‌سیم لپ تاپ هستند.

لبه‌ی چپ درایو نوری، یک درگاه USB 3.0 دارد  و جک 3.5 میلی‌متری صدای دستگاه از مدل کمبو است. شیار قفل کنسینگتون هم روی همین قسمت وجود دارد.در قسمت چپ لپ تاپ ورودی شارژر، درگاه شبکه LAN که متاسفانه سرعتش 10/100 مگابیت بر ثانیه است  دیده می شود ، یک عدد درگاه USB 2.0، درگاه دوم USB 3.0، درگاه  HDMI و کارت‌خوان لپ تاپ را مشاهده می کنیم.

کسانی که کارشان تایپ‌کردن است  و افرادی که به کیفیت کیبورد دستگاه خود اهمیت می‌دهند، از کار کردن  با صفحه کلید جزیره‌ای استفاده شده در مدل پاویلیون راضی  خواهند شد. این صفحه کلید، شبیه کیبوردی می باشد که روی مدل حرفه‌ای ProBook وجود دارد. دکمه ها دارای اندازه ی استانداردی هستند، فضای بین آن‌ها زیاد است و آستانه و عمق مطلوبی دارند. به جز از اندازه ی اندکی از دکمه ها که یک گوشه‌ی منحنی دارند (به منظور زیبایی شکل ظاهری کیبورد)، همه ی دکمه ها  فرم مربع یا مستطیل‌شکل از مدل چیکلت (Chiclet) هستند که تایپ کردن  را راحت تر کرده‌اند. فقط دکمه های چهار سمت اصلی با ابعاد  کوچک طراحی شده‌اند که امکان دارد برای بعضی از کاربران مخصوصا کسانی که به بازی‌های کامپیوتری که با کلیدهای چهار جهت زیاد سروکار دارند علاقه دارند، باعث ناامیدی شود. دکمه های این صفحه کلید نور پس‌زمینه هم ندارند.

لپ‌تاپ‌های مدل Pavilion 15-ba از نظر سخت‌افزاری لپ تاپ هایی میان‌رده‌ی رو به بالا به حساب می آیند که قابلیت بالایی دارند. پردازنده‌های مرکزی این مدل از لپ‌تاپ‌های HP از نسل هفتم کمپانی AMD، بهره‌مند شده‌اند. این پردازنده‌ی مرکزی Quad Core A6-7310 است، قابلیت پردازشی خوبی برای یک کاربر رده‌ی عمومی عرضه می کنند. رم این مدل از لپ تاپ ها هم از مدل DDR3 است. حافظه‌ی داخلی مدل 15-ba هم از هارددیسک‌های یک و دو ترابایتی به وجود آمده است. پردازشگر گرافیکی لپ تاپ هم مدل Radeon R5 M430 است که قابلیت پردازشی آن هم رده ی مدل Geforce 920M به حساب می آید. پس نباید توقع زیادی برای اجرای روان و سریع  بازی‌هایی با گرافیک سنگین از این لپ تاپ داشت. گرچه برای ویرایش عکس یا ویرایش فیلم خوب است.

در جهت تامین انرژی موردنیاز این قطعات از یک باتری چهار سلولی از مدل لیتیوم-یون با ظرفیت ۴۱ وات ساعت استفاده شده است که می تواند لپ تاپ را در وضعیت جستجوی اینترنت با اتصال WiFi را تقریبا  ۹ ساعت روشن نگه دارد. گرچه این اندازه به گفته‌ی کمپانی سازنده است و طبیعی است که زمان انجام کارهای سنگین و شرایط کاری گوناگون این اندازه کمتر شود.

 

دستگا ه های مدل ba کمپانی HP، گزینه ی مناسبی برای افرادی است که جای زیادی برای قراردادن کامپیوتر دسکتاپشان در خانه ندارند. همچنین دانش آموزان و دانشجویان که هزینه ی زیادی برای خرید لپ‌تاپ نمیخواهند بپردازند بسیار گزینه ی خوبی است. باید توجه داشت که لپ تاپ با وجود توانایی سخت‌افزاری زیادی که دارد، اما به علت  پردازشگر گرافیکی‌اش، نباید برای اجرای بازی یا کار با مدل‌های سه بعدی روی آن حساب کرد. گرچه این لپ تاپ امکانات جدید یا ویژه ای ندارد که بخواهد با دیگر برندها رقابت کند اما از نکات خوبش می شود به قیمت خوب ، نمایشگر HD و پردازش تقریبا سریع اشاره کرد. با این حال این لپ تاپ نور پس‌زمینه‌ی کیبورد یا نمایشگر لمسی ندارد، باز هم گزینه ی خوبی برای استفاده‌ی روزانه فردی ، اداری و تحصیلی به حساب می آید.

خرید از : تلفن شعبه ونک42709 - 88647891
خرید از : شعبه جمهوری66488069 - 66952002

خرید از : قطع ادامه تولید

تذکر :
مشتری گرامی امکان دادن یک چک برای هر دو قسط وجود دارد.در صورتیکه پیش قسط بیشتری پرداخت نمایید و یا قصد داشته باشید تعداد اقساط را تغییر دهید امکانپذیر میباشد.ضمنا مبلغ 3 درصد مبلغ فاکتور شما هزینه اعتبار سنجی شرکت بای چک جهت صدور تاییدیه چک میباشد که از مشتریان تایید شده که برای خرید مراجعه مینمایند اخذ میگردد.

 

 

مشخصات محصول
ابعاد24.3 × 254 × 384 ميلي‌متر
وزن2.04 کيلوگرم
سازنده ی پردازندهAMD
سری پردازندهQuad Core
مدل پردازندهA6-7310
محدوده سرعت پردازنده2.0 تا 2.2 گيگاهرتز
فرکانس پردازنده2.00GHz up to 2.40GHz
حافظه ی cache2 مگابايت
ظرفیت حافظه ی RAM4گيگابايت
نوع حافظه ی RAMDDR3
ظرفیت حافظه ی داخلییک ترابايت
نوع حافظه ی داخلیهارد ديسک
مشخصات حافظه ی داخلی5400RPM
شرکت سازنده پردازنده ی گرافیکیAMD
مدل پردازنده ی گرافیکیRadeon R5 M430
حافظه ی اختصاصی پردازنه ی گرافیکی2GB
اندازه صفحه ی نمایش15.6 اينچ
نوع صفحه ی نمایشTFT LED-backlit LCD
دقت صفحه ی نمایش1366x768
صفحه ی نمایش ماتندارد
صفحه ی نمایش لمسیندارد
توضیحات صفحه ی نمایشنسبت تصویر 16:9
درایو نوریDVD-RW
وبکمدارد
توضیحات وبکمHP Webcam
مشخصات تاچ پدپشتیبانی از فرمان‌های چند لمسی
حسگر اثر انگشتندارد
کارت خواندارد
مودمفاقد مودم
شبکه بیسیم WI-FIدارد
توضیحات شبکه بیسیم WI-FI802.11b/g/n
بلوتوثبلوتوث داخلي
پورت شبکه Ethernetدارد
پورت VGAندارد
پورت HDMIدارد
تعداد پورت USB 3.01
پورت Thunderboltندارد
طبقه بندیکاربري عمومي- کاربري مالتي‌مديا
سیستم عاملفاقد سیستم عامل
پورت USB Type-cندارد
پورت Serialندارد
توضیحات باتریباتری لیتیوم-یون با ظرفیت 41 وات‌ساعت
نسخه سیستم عاملDOS
نوع باتری4سلولي
مشخصات اسپیکردو بلندگوي داخلي با تكنولوژي DTS Studio Sound
کیبورد با نور پس زمینهندارد
توضیحات پورت شبکه Ethernet10/100
تعداد پورت USB 2.02
توضیحات درایو نوریDVD±RW
شارژدهی با تریتا 9:00 ساعت
اقلام همراه لپ تاپشارژر و کابل برق -دفترچه راهنما
بررسی و نظر خود را بنویسید بستن فرم نظر دهی
  • تنها کاربران عضو می توانند بررسی خود را بنویسند
*
*
بد
عالی
*
*
*
*