Close
جستجو

لپ تاپ 15 اينچي اچ پي مدل - ProBook 450 G3 -A

0 تومان

شعبه ونک : 86086400 021 _ 86086500 021
شعبه جمهوری : 42709 021 _ 66488069 021
*

توضیحات تکمیلی :

شرکت HP یکی از پیشگامان صنعت در ساخت کامپیوترهای شخصی است. لپ‌تاپ‌های تولید HP، مخصوصا لپ‌تاپ‌های اداری/مهندسی این برند، همواره جزو ساخته های برتر و باکیفیت بازار هستند. چندی پیش، این برند نسل نوینی از لپ‌تاپ‌های اداری و حرفه‌ای خود را با اسم ProBook 450 ارائه کرد. درحقیقت می شود مدل ProBook 450 را جایگزین مدل‌های ProBook 4540s دانست. لپ‌تاپ‌هایی بسیار قوی و حرفه ای  با نمایشگر ۱۵.۶اینچی و روکش مات، بدنه‌ای با روکشی از جنس پلاستیک مقاوم مات و دقت ساخت عالی که به آسانی می‌توانند همه ی احتیاجات کاربران حرفه‌ای اداری و حتی خانگی را برطرف کند. مدل G3 این لپ تاپ ها ، نسل نوین خانواده‌ی ProBook کمپانی HP هستند که در اختیار عموم قرار گرفته‌اند.

ضخامت این دستگاه ها از ۲۳.۴ میلی‌متر تا ۲۵.۵ میلی‌متر است و وزنی تقریبا ۲.۱ کیلوگرم دارد که برای یک لپ‌تاپ ۱۵.۶اینچی خیلی عالی است؛ در نتیجه ایراد خاصی برای جابه‌جایی و حمل‌ونقل آن‌ها پیدا نخواهید کرد. همان‌طورکه ذکر شد، جنس بدنه‌ی این دستگاه ها از پلاستیک خیلی مقاومی ساخته شده که در برابر خمش، پیچش یا ضربه دوام بالایی دارد و یکی از عوامل کم وزن بودن این لپ تاپ ها شمرده می‌شود. جنس روکش داخلی و جای استراحت دست‌ها ازفلز آلومینیوم برس‌خورده‌ی مات است که حس کار با یک لپ تاپ لوکس و گران‌قیمت را به شما انتقال می‌دهد. لپ‌تاپ ProBook 450 G4 مثل برادر بزرگ‌ترش ProBook 450 G3، از دیزاین مخصوصی برخوردار است؛ به صورتی محافظ قسمت زیرین لپ‌تاپ به یک قاب کشویی تجهیز است که با فشاردادن قفل‌های دو سمت آن به داخل، می‌توانید به آسانی به قطعات داخلی لپ تاپ  دسترسی داشته باشید و ارتقای قطعات کاری آسان است که به باز و بسته کردن هیچ‌ پیچ یا بستی احتیاج ندارد. از سمت دیگر، باتری این دستگاه ، جداشدنی و ارتقایافتنی است؛ علاوه بر این ، عنصر جذابیت و باریکی به این لپ تاپ اضافه شده و با قیمت خوبش ، طرفداران زیادی برای خود جمع کرده است.

از نظر امکانات ارتباطی، دستگاه های مدل 450 خیلی کامل‌اند. در لبه‌ی سمت چپ لپ تاپ ورودی کابل برق، درگاه VGA، درگاه HDMI ، USB Type-C، کارتخوان و یک درگاه USB 3.0 قرار دارد. در سمت راست این لپ‌تاپ نیز قفل کنسینگتون، درگاه شبکه Ethernet  گیگابیتی، جک ۳.۵میلی‌متری خروجی و ورودی صدا، دو عدد پورت پورت  USB 2.0 و درایو نوری لپ تاپ قرار گرفته‌اند. در قسمت پشتی لپ تاپ هیچ درگاهی قرار نگرفته است. همچنین، بعضی از از مدل‌های این لپ‌تاپ‌ها، به حسگر اثرانگشت نیز تجهیز شده‌اند. برای ارتباط بی‌سیم نیز این لپ‌تاپ به پورت شبکه‌ی بی‌سیم با استاندارد 802.11b/g/n  و بلوتوث داخلی مجهز است.

لپ‌تاپ مدل  ProBook 450 G4 دارای صفحه کلید و تاچ‌پد خیلی خوبی است که این یک حسن بزرگ برای کاربران اداری به حساب می آید. صفحه کلید جزیره‌ای این لپ‌تاپ، تایپ‌کردن را برای شما به کاری جالب و جذاب تبدیل کرده و تجربه‌ی تایپ با کمترین اشتباه  را برای آن‌ها به ارمغان می‌آورد. زاویه‌ی خوب جای استراحت دست‌ها و صفحه کلید ، میزان خستگی را زمان تایپ کردن  با این لپ تاپ میزان زیدی کم کرده است. وجود دکمه های ماشین‌حساب هم، استفاده از این صفحه کلید را آسانتر کرده است. تاچ‌پد این لپ‌تاپ، بزرگ، با دقت و دارای حساسیت بالاست و در بیشتر مواقع، احتیاج به استفاده از ماوس را از بین می‌برد. دو دکمه ی تاچ‌پد به طور جداگانه در پایین آن وجود دارند و برجستگی آن‌ها باعث شده کار با آنها راحتر شود.

لپ‌تاپ مدل  HP ProBook 450 G4 دارای صفحه نمایش ۱۵.۶اینچی با فناوری TN است؛ اما نکته‌ی خوب آن، داشتن روکش مات است که حسن خیلی مهم برای کاربرانی است که در فضای بیرون و در زیر تابش مستقیم خورشید از لپ‌تاپ خود استفاده می کنند. این روکش مات باعث با انعکاس نور در صفحه نمایش مقابله می کند و حتی در فضا های داخلی که انعکاس نور و روشنایی داخلی وجود دارد، یک حسن محسوب می‌شود. کیفیت تصویر ۷۶۸×۱۳۶۶ برابر HD و کنتراست تصویر بالا و رنگ‌های شفاف و زنده را می‌توان از ویژگی ها ی این صفحه نمایش دانست. در بالای قاب نمایشگر یک وب‌کم با دقت HD 720p وجود دارد که امکان ارتباط تصویری را به شما می‌دهد.

اصولا اسپیکر های لپ‌تاپ‌ها در داخل یا زیر بدنه تعبیه می‌شوند که باعث خفگی و بی‌کیفیتی صدا می‌شود. در پایین نمایشگر، بلندگوها وجود دارند که از فناوری DTS Sound یا دیجیتال تئاتر سیستم استفاده شده که رقیبی برای سیستم دالبی به حساب می آید. بر عکس خسلس از مدل های قدیمی، برند HP اسپیکر های این دستگاه را به صورت Forward-Facing  یا رو به بالا طراحی کرده که کیفیت صدا و حجم صدا  را بیشتر می کند؛ همچنین شفافیت صدا تغییر زیادی کرده است.

همه ی اعضای خانواده‌ی ProBook 450 G4 از نسل‌های جدید خانواده Core i پردازنده‌های مرکزی Intel با اسم های تجاری Skylake یا KabyLake و پردازشگرهای گرافیکی  AMD Radeon مدل R7 M440 با حافظه‌ی اختصاصی به طور جداگانه بهره می برند؛ گوناگونی سخت‌افزاری این مدل خیلی زیاد است و کاربران می‌توانند با توجه به اندازه ی قدرت موردنیاز و همچنین محدودیت هزینه ی خود، مدل موردنظر را برگزینند. سیستم خنک‌کننده‌ی این دستگاه ها هم بسیار بهینه است و در عین کم‌صدایی، بدنه‌ی را کاملا خنک نگاه می‌دارد. درنهایت، باتری لیتیوم‌یون این لپ‌تاپ‌ها، برحسب مدل پردازنده‌ی مرکزی و کارت گرافیکی، لپ تاپ را برای 3:00 تا 5:00 ساعت در حالت جستجوی اینترنت با Wi-Fi روشن نگه می دارد که میزان فوق العاده ای است .

لپ‌تاپ مدل  ProBook 450 یک لپ تاپ برای استفاده‌ی رده‌ی عمومی و نیمه‌حرفه‌ای می باشد که خیلی از انتظاری که از آن می‌رود عملکرد بهتری دارد. زیاد بودن پورت‌ها و دقت ساخت سخت‌افزار به‌کارگرفته‌شده در آن، به همراه یک صفحه نمایش HD و کیفیت خوب ساخت و زیبایی در کنار قیمت خوب ، باعث شده HP ProBook 450 به بهترین و مقرون‌به‌ صرفه‌ترین لپ‌تاپ‌های اداری/مهندسی برند HP تبدیل شود و حدودا در این محدوده ی قیمتی بی‌رقیب باشد.

خرید از : تلفن شعبه ونک42709 - 88647891
خرید از : شعبه جمهوری66488069 - 66952002

خرید از : قطع ادامه تولید

 

 

مشخصات محصول
ابعاد25.5 ~ 23.4 × 262 × 375 ميلي‌متر
وزن2.06 کيلوگرم
سازنده ی پردازندهIntel
سری پردازندهCore i5
مدل پردازنده6500U
محدوده سرعت پردازنده2.5 تا 2.8 گيگاهرتز
فرکانس پردازنده2.5GHz up to 3.1GHz
حافظه ی cache4 مگابايت
ظرفیت حافظه ی RAM8گيگابايت
نوع حافظه ی RAMDDR3
ظرفیت حافظه ی داخلییک ترابايت
نوع حافظه ی داخلیهارد ديسک
مشخصات حافظه ی داخلی5400RPM
شرکت سازنده پردازنده ی گرافیکیAMD
مدل پردازنده ی گرافیکیRadeon R7 M340
حافظه ی اختصاصی پردازنه ی گرافیکی2GB
اندازه صفحه ی نمایش15.6 اينچ
نوع صفحه ی نمایشTFT LED-backlit LCD
دقت صفحه ی نمایش1366x768
صفحه ی نمایش ماتدارد
صفحه ی نمایش لمسیندارد
توضیحات صفحه ی نمایشنسبت تصویر 16:9
درایو نوریDVD-RW
وبکمدارد
توضیحات وبکم720p HD webcam
مشخصات تاچ پدپشتیبانی از فرمان‌های چند لمسی
حسگر اثر انگشتدارد
کارت خواندارد
مودمفاقد مودم
شبکه بیسیم WI-FIدارد
توضیحات شبکه بیسیم WI-FI802.11b/g/n
بلوتوثبلوتوث داخلي
پورت شبکه Ethernetدارد
پورت VGAدارد
پورت HDMIدارد
تعداد پورت USB 3.02
طبقه بندیکاربري مالتي‌مديا
سیستم عاملفاقد سیستم عامل
پورت USB Type-cندارد
توضیحات باتریباتری لیتیوم-یون با ظرفیت 40 وات‌ساعت
نسخه سیستم عاملDOS
نوع باتری4سلولي
مشخصات اسپیکربلندگوهای داخلی استریو
کیبورد با نور پس زمینهندارد
توضیحات پورت شبکه Ethernet10/100/1000
تعداد پورت USB 2.02
توضیحات درایو نوریDVD+/-RW SuperMulti DL
شارژدهی با تریتا 4:30 ساعت
اقلام همراه لپ تاپشارژر و کابل برق -دفترچه راهنما- کیف
پورت Thunderboltندارد
پورت Serialندارد
بررسی و نظر خود را بنویسید بستن فرم نظر دهی
  • تنها کاربران عضو می توانند بررسی خود را بنویسند
*
*
بد
عالی
*
*
*
*