Close
جستجو

لپ تاپ 15 اينچي لنوو مدل E5180 - B

0 تومان

شعبه ونک : 86086400 021 _ 86086500 021
شعبه جمهوری : 42709 021 _ 66488069 021
*

توضیحات تکمیلی :

کمپانی لنوو به دنبال ساخت لپ‌تاپ‌های اقتصادی مدل G خود، این بار مدل E این لپ تاپ را با سخت‌افزار توانمندتر اما قیمت بسیار خوب وارد بازار کرده است. این لپ‌تاپ‌ها از پردازنده‌های کم‌مصرف سری ششم (Skylake) خانواده‌ی Core i کمپانی اینتل (Intel) همراه با رم‌های DDR3، پردازشگر گرافیکی آنبورد HD Graphics بدون حافظه‌ی اختصاصی یا پردازشگرهای مدل Radeon R5 M330 کمپانی AMD بهره برده و با حافظه‌های داخلی از مدل هارددیسک مجهز هستند . مدل E51 کمپانی لنوو نسل جدید مدل E50 است که برای مصارف روزانه ی معمولی، دیدن فیلم و مرورگری اینترنت با توجه به قیمت خوبی که دارند، فوق العاده هستند. زیاد بودن پورت‌ها، نمایشگر با روکش مات، کیبورد جزیره‌ای و اندازه ی مناسب این لپ‌تاپ، از حسن های آن شمرده می‌شوند.

کیفیت وب بدنه این لپ تاپ و پلاستیک مرغوبی که در تولید آن استفاده شده، این دستگاه را در مقابل ضربه، خمش و یا پیچش خیلی مقاوم کرده و از سمتی به هیچ شکل نمایانگر ارزان‌قیمت‌ بودن این لپ تاپ نیست. وزن دستگاه های مدل E51 مثل دیگر سری‌های مشابه، تقریبا 2.3 کیلوگرم می باشد. اندازه ی لنوو E51 اندکی متفاوت‌تر از دیگر برادران خود می باشد. ضخامت لپ تاپ به حدود 25 میلی‌متر می‌رسد که برای همچنین دستگاهی عادی تلقی می‌شود. از سمت دیگر، بدنه ی زیبای این لپ‌تاپ ارزش خرید آن را بالا برده . جنس بدنه را از پلاستیک مرغوب و مات ساخته اند که در مقابل جذب اثر انگشت مقاوم است. لولاهای مقاوم آن هم باعث جلوگیری از لرزش نمایشگر زمان کار یا تایپ با لپ تاپ می‌شوند. ئر کل دقت تولید این لپ‌تاپ از نظر جنس بدنه و طراحی، بسیار خوب تلقی می‌شود.

مسلما لپ‌تاپ‌های رده‌ی کاربری عمومی که اکثرا برای جابه‌جایی اطلاعات و مرورگری اینترنت استفاده می گردند، باید همه ی درگاه ها را برای انتقال داده‌ها داشته باشند. خوشبختانه لنوو E51 از داشتن همه ی پورت‌ها بهره برده و شما هرگز برای وصل شدن دستگاه به لوازم جانبی دیگر یا شبکه‌های داخلی یا اینترنتی دچار ایراد نخواهید شد. در لبه‌ی قسمت راست لپ تاپ، درایو نوری DVD-RW موجود است که در کنار آن یک درگاه USB 2.0 و جک 3.5میلی‌متری ورودی و خروجی صدا وجود دارد. در سمت دیگر درگاه های USB 3.0، درگاه شبکه Ethernet با سرعت 10/100/100 مگابیت بر ثانیه، درگاه خروجی VGA و درنهایت درگاه HDMI وجود دارد. لنوو E50 دارای شیار کارت‌خوان هم می باشد. برای اتصالات بدون سیم، این لپ تاپ دارای بلوتوث و پورت شبکه‌ی Wi-Fi با استاندارد 802.11b/g/n می باشد. در بعضی از کانفیگ‌های این لپ تاپ، از حسگر اثر انگشت (Finger Print Scanner) هم استفاده شده است. داشتن همه ی پورت‌ها در این لپ تاپ ، عملکرد آن را برای افرادی که استفاده‌ی مخصوصی  از لپ‌تاپ ندارند و نمی خواهند هزینه زیادی هم پرداخت کنند، به اندازه ی زیادی افزایش داده است.

از اتصالات لپ تاپ که بگذریم، به نمایشگر آن می‌رسیم که یک پنل TN با روکش مات و کیفیت تصویر برابر کیفیت HD است. نمایشگری کاملا رده‌متوسط با روشنایی، کنتراست و دقت رنگ‌های نه خیلی جذاب، گستره ی دید کم و تراکم پیکسلی پایین؛ گرچه چنین نمایشگری در لپ‌تاپ‌های رده‌ی کاربری معمولی ارزان‌قیمت کاملا عادی است و انتظار پیدا کردن مورد بهتری در رقبای هم‌قیمت این لپ تاپ نداشته باشید. خوشبختانه مات‌بودن نمایشگر در کنار روشنایی تقریبا پایین آن، باعث می‌شود تا استفاده از لپ تاپ  در فضاهای خارجی، وضعیت نوری قوی و در زیر تابش مستقیم نور خورشید زیاد سخت نباشد. در بالای قاب نمایشگر هم وب‌کم 1.3مگاپیکسلی وجود دارد که در نور خوب  می‌تواند تصاویر قابل‌قبولی را در تماس‌های ویدیویی بفرستد.

همواره لپ‌تاپ‌های تولید برند لنوو، به علت بهره‌گیری از کیبوردهای خیلی خوب ویژه ی این برند ، با اسم AccuType، به دستگاه هایی مناسب جهت تایپ‌کردن تبدیل شده‌اند و E51 نیز از این داستان مستثنی نیست. کیبورد جزیره‌ای، به همراه عمقی که جایگاه کیبورد دارد، به‌غیراز جذابیت، ارگونومی ویژه ای دارد و احساس خوبی به شما زمان  تایپ منتقل می‌کند. دکمه های کیبورد این لپ‌تاپ، اندکی مقعر بوده و دیزاین باکیفیت آن باعث می گردد تا انگشتان دست به آسانی روی آن‌ها بنشیند. همچنین، فاصله، آستانه و عمق دکمه ها هم خوب ارزیابی می‌شود. باید گفت که کیبورد E51 نور پس‌زمینه ندارد که در این محدوده ی قیمتی، همچین توقعی هم نباید از آن داشت. محیط اطراف کیبورد و تاچ‌پد هم از یک لایه‌ی پلاستیکی مشکی مات به وجود آمده که در قیاس با مدل‌های سری G50 ساده‌تر و شاید از نظر بعضی افراد شیک‌تر باشد.

در پایین دکمه ی Space، تاچ پد تقریبا عریض لپ تاپ وجود دارد که مانند مدل های قبل، دارای دکمه های یکپارچه نیست و دو دکمه ی اصلی آن به شکل جداگانه طراحی شده‌اند. سطح تاچ پد مثل بدنه‌ی آن اندکی زبر بوده و دارای بافت ریزی می باشد که زمان لمس سطح، آن را حس می‌کنید. حساسیت این تاچ پد زیاد می باشد و از فرمان‌های چندلمسی هم پشتیبانی می‌کند؛ نتیجتا افراد استفده کننده از E51 احتیاج خاصی به استفاده از ماوس پیدا نخواهند کرد.

به عنوان یک لپ‌تاپ اقتصادی، توقع خاصی از سخت‌افزار مدل E51 لنوو نباید داشت؛ اما خیلی هم ضعیف نیست. همه ی مدل‌های سری E51 از پردازنده‌های مرکزی اینتل بهره می برند که از توان پردازشی خوبی بهره می‌برند. داخل چیپست اینتل یک پردازشگر گرافیکی آنبورد HD Graphics وجود دارد. مدل‌هایی که پردازشگر گرافیکی جداگانه ندارند، از این چیپ به  خوبی استفاده می‌کنند؛ اما در بعضی مدل‌های این سری، لنوو از پردازشگرهای گرافیکی Radeon R5 کمپانی AMD با حافظه‌های اختصاصی 2گیگابایتی استفاده کرده است که از پردازشگرهای میان‌رده بازار به حساب می آیند و نباید انتظار ویژه ای  از آن‌ها برای پردازش‌های قوی داشت. اندازه ی رم استفاده‌شده در این مدل هم نهایتا 8 گیگابایت می باشد؛ اما در اکثر کانفیگ‌ها از 4 گیگابایت رم استفاده شده است. حافظه‌ی داخلی لپ تاپ هم از مدل هارددیسک می باشد و ظرفیت‌های پانصدگیگابایتی یا یک‌ترابایتی دارند. درکل باید ذکر کرد که لنوو E51 یک لپ تاپ کاملا میان‌رده با کاربری عمومی می باشد که برای استفاده‌ی روزانه و انجام کارهای روزمره کاملا خوب می باشد. همه ی این سخت‌افزار، به وسیله ی یک باتری 4سلولی لیتیوم‌یون با ظرفیت 32 وات‌ساعت تغذیه می گردد که می‌تواند تا پنج ساعت مرورگری اینترنت با Wi-Fi را ضمانت کند که با توجه به محدوده ی قیمتی لپ تاپ ، میزان نسبتا خوبی به حساب می آید.

دیتگاه لنوو E51 یک لپ تاپ رده‌ی کاربری عمومی اقتصادی می باشد که صرف نظر از توان پردازشی معمولی آن، می شود با توجه به توانایی که در اختیار شما می‌گذارد و قیمت خوبی که دارد، آن را گزینه ی مناسب و به‌صرفه‌ای شمرد. بهتر می باشد برای اجرای بازی‌های کامپیوتری روی این دستگاه ها حساب باز نکنید؛ اما این به‌آن معنا هم نیست که لنوو B51 قادر به اجرای بازی‌های کامپیوتری نیست. بازی‌های کامپیوتری تا سال 2015 را می شود روی این لپ تاپ ها اجرا کرد؛ اما باید اطمینان داشته باشید که همه ی تنظیمات گرافیکی را در حداقل حالت ممکن قرار دهید. همان‌طورکه از رده‌ی کاربری این دستگاه پیداست، لپ‌تاپ‌های E51 برای استفاده‌ی معمولی خیلی مناسب می باشد. برای مرورگری اینترنت، دیدن فیلم یا شنیدن موزیک و انتقال اطلاعات، دستگاه های مدل E51 برند لنوو یکی از برترین و ارزان‌ترین راه‌هاست.

خرید از : تلفن شعبه ونک42709 - 88647891
خرید از : شعبه جمهوری66488069 - 66952002

خرید از : قطع ادامه تولید

تذکر :
تغییر در تعداد اقساط ،دادن یک برگ چک به ازای دو یا سه قسط و یا تغییر مبلغ پیش قسط امکان پذیر میباشد.مبلغ 3 درصد کل فاکتورهزینه اعتبار سنجی شرکت بای چک جهت صدور تاییدیه چک میباشد که از مشتریان تایید شده که برای خرید مراجعه مینمایند اخذ میگردد.
مشخصات محصول
ابعاد24.7 × 262 × 380 ميلي‌متر
وزن2.3 کيلوگرم
سازنده ی پردازندهIntel
سری پردازندهCore i5
مدل پردازنده6200U
محدوده سرعت پردازنده2.2 تا 2.5 گيگاهرتز
فرکانس پردازنده2.3GHz up to 2.8GHz
حافظه ی cache3مگابايت
ظرفیت حافظه ی RAM8گيگابايت
نوع حافظه ی RAMDDR3
ظرفیت حافظه ی داخلیيک ترابايت
شرکت سازنده پردازنده ی گرافیکیAMD
مدل پردازنده ی گرافیکیRadeon R7 M330
حافظه ی اختصاصی پردازنه ی گرافیکی2GB
اندازه صفحه ی نمایش15.6 اينچ
نوع صفحه ی نمایشTFT LED-backlit LCD
دقت صفحه ی نمایش1366x768
صفحه ی نمایش ماتدارد
صفحه ی نمایش لمسیندارد
توضیحات صفحه ی نمایشنسبت تصویر 16:9
درایو نوریDVD-RW
وبکمدارد
توضیحات وبکمIntegrated HD Webcam
مشخصات تاچ پدپشتیبانی از فرمان‌های چند لمسی
حسگر اثر انگشتدارد
کارت خواندارد
مودمفاقد مودم
شبکه بیسیم WI-FIدارد
توضیحات شبکه بیسیم WI-FI802.11b/g/n
بلوتوثبلوتوث داخلي
پورت VGAدارد
پورت HDMIدارد
تعداد پورت USB 3.02
طبقه بندیکاربري عمومي، کاربري مالتي‌مديا
سیستم عاملفاقد سيستم‌عامل
مشخصات اسپیکربلندگوهای داخلی استریو داخلی
کیبورد با نور پس زمینهندارد
اقلام همراه لپ تاپشارژر و کابل برق - دفترچه راهنما
پورت Serialندارد
پورت Thunderboltندارد
شارژدهی با تری5:30 ساعت
نوع حافظه ی داخلیهارد ديسک
پورت USB Type-cندارد
مشخصات حافظه ی داخلی5400RPM
تعداد پورت USB 2.01
ظرفیت حافظه ی داخلیهارد ديسک
توضیحات درایو نوریSuper-Multi DVD
پورت شبکه Ethernetدارد
توضیحات پورت شبکه Ethernet10/100/1000
توضیحات باتریباتری لیتیوم-یون با ظرفیت 31وات‌ساعت
نسخه سیستم عاملDOS
امکانات دیگرکیبورد عربی-مجهز به یک پورت USB Type-C
نوع باتری6 سلولی
بررسی و نظر خود را بنویسید بستن فرم نظر دهی
  • تنها کاربران عضو می توانند بررسی خود را بنویسند
*
*
بد
عالی
*
*
*
*