Close
جستجو

لپ تاپ 15 اينچي لنوو -مدل Ideapad 110 - B

0 تومان

شعبه ونک : 86086400 021 _ 86086500 021
شعبه جمهوری : 42709 021 _ 66488069 021
*

لپ تاپ 15 اينچي لنوو- مدل Ideapad 110-B

Lenovo Ideapad 110 - B - 15 inch Laptop

کل بدنه آیدیاپد 110 از جنس  پلاستیک  است. این پلاستیک بسیار با کیفیت است. حالت بافت‌مانندی که  روی این پلاستیک طراحی شده‌ است،دستگاه را از حالت سادگی عوض کرده و شکل و شمایلی لوکس به آن داده است. اندازه این لپ‌تاپ با در نظر گرفتن 15اینچی‌بودن‌ و بازه‌ی قیمتی‌اش کاملا مناسب می باشد. همچنین وزن 2.2 کیلوگرمی آن برای کسانی که که می خواهند همیشه لپ‌تاپ به همراه داشته باشند،قابل قبول می باشد.

لنوو با وجود نمایشگر 15.6اینچی توانایی استفاده از کیبورد کامل برای این لپ‌تاپ را پیدا کرده است؛ البته ابعاد لپ‌تاپ آنقدر بزرگ است که غیر از کیبورد ، نام‌پد هم در آن به کار برده ‌شده است. هنگام استفاده، کیفیت بی نظیر کیبورد را حس می کنید. این کیفیت باتوجه به قیمت لپ‌تاپ جزو مزیت ها محسوب می شود. کیبورد جزیره‌ای سبب گردیده تا تایپ‌کردن با این محصول آسان باشد، کلید‌ها با فاصله‌ی منطقی نسب به هم و نسبت به قسمت پلاستیکی لپ‌تاپ تعبیه شده اند. این طراحی کلید‌ها راحتی و احساس مطلوبی را هنگام تایپ برای کاربرفراهم می کند.

این دستگاه از لبه‌ی سمت چپی آیدیاپد 110 برای جایگیری تمام پورت‌ها و اتصالات بهره برده است و همچنین لبه‌ی ‌مقابل آن را برای درایو نوری طراحی کرده است؛ این نکته وجود دارد که لنوو در قراردادن پورت‌های USB برای این دستگاه کم کاری کرده و تنها دو پورت USB برای این محصول طراحی کرده است. جک مخصوص شارژ و پورت اتصال به شبکه از دیگر درگاه‌‌های ارتباطی این لپ تاپ هستند که روی همین لبه‌ی سمت چپ دیده می شوند. غیر از لبه‌ی سمت راست که درایو نوری روی آن تعبیه شده است، لبه‌ی مقابل لپ تاپ هم جذابیت خاص خود را دارد ، زیرا شیار کارت حافظه روی این لبه وجود دارد و می‌تواند پذیرای کارت‌های حافظه‌ی SD باشد.

درکل با در نظر گرفتن رده ه‌ی قیمتی  آیدیاپد 110 ؛ طراحی ساخت این دستگاه، نوع کیبورد، ابعاد ترک‌پد و تعداد پورت‌ها و اتصالات بی نقص به نظر می‌رسد و نمی‌توان از لنوو در مورد این دستگاه ایرادی گرفت.

لنوو برای لپ تاپ آیدیاپد110 از صفحه نمایشی 15.6 اینچی با وضوح تصویر 1366×768 ، طراحی کرده است. تراکم پیکسلی این صفحه نمایش زیاد چشمگیر نیست که کاربرزمان استفاده از این لپ‌تاپ متوجه این تراکم پایین نشود. نوشته یا تصویر تفاوتی ندارند، پیکسل‌ها در هرقسمتی خودنمایی می کنند. همچنین این توقع هم از لنوو نداشته باشید که در چنین رده‌ی قیمتی از پنل‌های با رزولوشن full HD در این آیدیاپد طراحی کند؛ اما می‌توانست با افزایش رزولوشن، کمی نمایشگر آیدیاپد 110 را از آنکه هست نشان دهد. بااین‌ وجود روشنایی و زاویه دید این نمایشگر از جزئیاتی هستند که شما با خرید آیدیاپد 110 ناراضی نمی شوید. روشنایی نمایشگر همجنین در فضاهایی با تابش نور مستقیم هم مطلوب است و زاویه دید هم آنقدر خوب است که احتیاجی نیست همیشه از روبه‌رو به آن نگاه کنید.

آیدیاپد 110 در نسخه‌های گوناگون که خصوصیات سخت‌افزاری مختلفی دارند، به بازار عرضه شده است. هر نسخه‌ی این دستگاه کلیه ی معیار‌های مورد نیاز برای استفاده‌ی روزانه و نیاز‌های کاربر را شامل می شود دارد. این نسخه از لپ تاپ آیدیاپد 110 قدرتش را از تراشه‌ی ساخت AMD که قدرت پردازش 1.5 گیگاهرتز دارد می‌گیرد. این تراشه دارای 4 گیگابایت رم و 500 گیگابایت حافظه‌ی داخلی می باشد و این لپ‌تاپ برای استفاده‌ی روزانه مطلوب و به‌ آسانی از پس هر کاری که مورد نظر کاربر است برآید. به کسانی که قدرت گرافیکی لپ‌تاپ‌ها  مد نظر است باید گفت که آیدیاپد 110 از تراشه‌ی گرافیکی مجزای Radeon R5 M550 بهره می برد و قدرتی برابر با Geforce 920M شرکت انویدیا شامل می شود؛ البته این هم باید بگوییم که پردازنده، حافظه‌ای جدا ندارد؛و این پردازنده در رزولوشن اصلی 1366×768 هم کارایی بسیار بالایی ندارد و فقط می‌تواند قسمتی از فریم‌های ورودی را پردازش کند و نشان دهد.

آیدیاپد 110 با وجود برنامه‌هایی که برای اجرا به رم بالا احتیاج دارند،رابطه ی خوبی ندارد. اگر تعدادی تب در گوگل کروم باز کنید، مکث‌های ایجاد شده زمان اجرای این برنامه یا برنامه‌هایی که هم‌زمان باز کرده‌اید، را خواهید دید. این مکث‌ها شاید زیاد نباشد ؛ اما به مرور اذیتتان خواهد کرد.

از سخت‌افزار این لپ تاپ می‌توانید برای کارهای روزانه مثل چک‌کردن ایمیل، اجرای برنامه‌های مجموعه‌ی آفیس یا وب‌گردی بهره ببرید؛ البته کمی هم روی اجرای بازی‌های سبک می توانید حساب کنید.

آیدیاپد 110می‌تواند  بهترین پیشنهاد برای کسانی باشد که لپ‌تاپ اولی می باشند. این لپ‌تاپ لقب به‌صرفه را می تواند به نام خود کند؛ زیرا خصوصیات سخت‌افزاری، نمایشگر و طراحی این لپ‌تاپ همه با هم  با در نظر گرفتن قیمت، از بهترین انتخاب های ممکن می تواند باشد. سخت‌افزار خوب، صفحه نمایش بزرگ، ظاهر جذاب و مناسب مواردی هستند که کاربر را برای خرید این لپ تاپ ترغیب می کند.

خرید از : شعبه ونک42709 - 88647891
خرید از : شعبه جمهوری66488069 - 66952002

مشخصات محصول
ابعاد22.9 × 265 × 378 ميلي‌متر
وزن2.2 کيلوگرم
سازنده ی پردازندهAMD
سری پردازندهDual Core
مدل پردازندهE1-7010
محدوده سرعت پردازنده2.0 تا 2.2 گيگاهرتز
فرکانس پردازنده1.50GHz
حافظه ی cache1 مگابايت
ظرفیت حافظه ی RAM4گيگابايت
نوع حافظه ی RAMDDR3
ظرفیت حافظه ی داخلی500 گيگابايت
نوع حافظه ی داخلیهارد ديسک
مشخصات حافظه ی داخلی5400RPM
شرکت سازنده پردازنده ی گرافیکیAMD
مدل پردازنده ی گرافیکیRadeon R2
حافظه ی اختصاصی پردازنه ی گرافیکیبدون حافظه‌ي گرافيکي مجزا
اندازه صفحه ی نمایش15.6 اينچ
نوع صفحه ی نمایشTFT LED-backlit LCD
دقت صفحه ی نمایش1366x768
توضیحات صفحه ی نمایشنسبت تصویر 16:9
صفحه ی نمایش ماتندارد
صفحه ی نمایش لمسیندارد
درایو نوریDVD-RW
توضیحات درایو نوریBuilt-in DVD Recordable Drive
وبکمدارد
توضیحات وبکم0.3 مگاپیکسل
مشخصات اسپیکربلندگوهای داخلی استریو دالبی
کیبورد با نور پس زمینهندارد
مشخصات تاچ پدپشتیبانی از فرمان‌های چند لمسی
حسگر اثر انگشتندارد
کارت خواندارد
مودمفاقد مودم
شبکه بیسیم WI-FIدارد
توضیحات شبکه بیسیم WI-FI802.11ac
بلوتوثبلوتوث داخلي
پورت شبکه Ethernetدارد
توضیحات پورت شبکه Ethernet10/100M
پورت VGAندارد
پورت HDMIدارد
تعداد پورت USB 3.01
تعداد پورت USB 2.01
پورت USB Type-cندارد
پورت Thunderboltندارد
پورت Serialندارد
طبقه بندیکاربري عمومي
نوع باتری3 سلولي
شارژدهی با تری3:00 ساعت
توضیحات باتریباتری لیتیوم-یون با ظرفیت 24 وات‌ساعت
سیستم عاملفاقد سيستم‌عامل
نسخه سیستم عاملDOS
اقلام همراه لپ تاپشارژر و کابل برق - دفترچه راهنما
بررسی و نظر خود را بنویسید بستن فرم نظر دهی
  • تنها کاربران عضو می توانند بررسی خود را بنویسند
*
*
بد
عالی
*
*
*
*