Close
جستجو

لپ تاپ 15 اينچي لنوو مدل - Ideapad 300

0 تومان

شعبه ونک : 86086400 021 _ 86086500 021
شعبه جمهوری : 42709 021 _ 66488069 021
*

توضیحات تکمیلی :

در دنیایی که همه چیز رو به گران شدن و بهترشدن رفته است و همه توجه‌ها به لپ‌تاپ‌های قوی و الترابوک‌ها جلب شده است، پیدا کردن لپ‌تاپ‌های میان رده خوب هم خارج از لطف نیست. اگر هزینه ی زیادی را نمی‌خواهید برای خرید یک لپ‌تاپ بپردازید و نیازمند آن می باشید، Lenovo IdeaPad 300 عالی ترین گزینه ی برای شماست. با توجه به نیاز خود، می شود از بین تنوع زیاد کانفیگ‌های این دستگاه، لپ‌تاپ موردنظر خود را برگزینید. قلب تپنده این لپ تاپ از پردازنده‌های کمپانی اینتل است و به علت  تنوع بسیار آن حدودا همه دی بازه‌های کاربری را در برمی‌گیرد. اگر شما فقط نیازمند لپ تاپی برای استفاده از نرم‌افزارهایی مانند Office هستید یا برای مرورگری وب به یک لپ‌تاپ نیاز دارید، می شود از مدل ارزان‌قیمت‌تر که از پردازنده‌های مدل Celeron یا Pentium در آن استفاده‌شده بهره‌مند شوید. یا حتی اگر کارهای سنگین‌تری مانند ادیت عکس و فیلم را از لپ‌تاپ انتظار دارید، کانفیگ‌هایی با پردازنده‌های مدل Core i اینتل هم برای این لپ تاپ موجود هستند. قیمت مناسب و طراحی زیبا را می شود از  حسن های لپ تاپ و وزن زیاد یا نگهداری شارژ کم باتری را می شود از بدی‌های آن به حساب آورد. داشتن پورت‌های گوناگون هم کار راه‌انداز خواهد بود.

بدنه لپ تاپ کاملا از جنس پلاستیک درست شده است و در چهار طرح نقره‌ای، قرمز، مشکی و مشکی طرح دار راهی بازار شده است. قاب بیرونی مدل‌های قرمز و مشکی براق هستند که که شدیدا جذب چربی یا اثرانگشت دارد و مدل‌های نقره‌ای و مشکی طرح دار آن مات می باشد که اثرانگشت در ان باقی نمی ماند. وزن لنوو IdeaPad 300 تقریبا 2.3 کیلوگرم بوده و ضخامت آن در حالت بسته به 23 سانتی‌متر می‌رسد. دقت ساخت کاملا متوسط می باشد، یعنی اگر سطوح آن را تحت فشار قرار دهید، می شود  فرو رفتن را کاملا دید. لولاهای نگه‌دارنده به‌اندازه‌ای با دوام هستند که نمایشگر را بدون لرزش در جای خود ثابت  نگاه دارند. با این حال، قیمت خوب لپ تاپ می‌تواند همه ی  ایرادهای آن را بپوشاند.

دور تا دور سمت پایینی و بالایی لپ تاپ دارای یک برجستگی می باشد. برجستگی روی لبه قسمت بالایی باعث می‌شود تا شما راحت‌تر بتوانید لپ‌تاپ را باز کند. همه ی  درگاه ها هم بالای خط برجستگی سمت پایینی به ترتیب و هم‌سطح قرار دارند . سمت زیرین لپ‌تاپ هم دریچه‌ای دارد که با باز کردن دو پیچ آن دسترسی شما به قطعات داخلی مانند  جای رم Lenovo IdeaPad 300 فراهم می شود.

داشتن درگاه ها و اتصالات گوناگون باعث شده تا افرادی که به دنبال لپ‌تاپ‌های مالتی مدیا و لپ تاپی برای انتقال و اشتراک اطلاعات هستند، نظرشان به سمت لنوو IdeaPad 300 جلب شود. روی لبه قسمت راست لپ تاپ اولین چیزی که به چشم می آید ، درایو نوری آن می باشد که در بین قفل کنسینگتون و دو درگاه USB 2.0 قرارگرفته. جک 3.5 میلی‌متری صدا هم در سمت جلویی لبه قسمت راست تعبیه‌شده.

زیاد بودن پورت‌ها روی لبه قسمت چپ بیشتر می باشد . در قسمت جلویی لبه کارت‌خوان لپ تاپ در کنار تک درگاه USB 3.0 قرار دارد. بعد از آن نوبت به درگاه HDMI است که درگاه شبکه گیگابیتی Ethernet در همسایگی‌اش وجود دارد. درگاه VGA هم در همین قسمت است. درگاه مستطیلی شکل موسوم به لنوو دیگر احتیاجی به توضیح ندارد و می شود به وسیله ی وصل شدن به داک لنوو امکانات بیشتری را در اختیار شما قرار دهد.

روی لبه‌های جلویی و پشتی هیچ درگاهی وجود ندارد و فقط دو چراغ وضعیت LED روی لبه سمت  جلویی وجود دارد. شبکه بی‌سیم (Wi-Fi) لپ تاپ دارای استاندارد پرسرعت 802.11ac  می باشد و لنوو IdeaPad 300 بلوتوث داخلی هم دارد.

لنوو آیدیاپد 300 دارای نمایشگر 15.6 اینچی با پنل TFT LED-Backlit می باشد.این پنل دارای زوایای دید کمی است و بر عکس پنل IPS که 178 درجه گستره ی دید دارد، این مدل پنل‌ها خیلی محدودتر می باشد. کیفیت تصویر نمایشگراین لپ‌تاپ 768×1366 پیکسل برابر کیفیت HD است. نسبت تصویر هم 16:9 است. متاسفانه نمایشگر IpeadPad 300 روکش مات نداشته و انعکاس نور در فضاهای روشن می‌تواند اذیت کننده باشد. گرچه که با چنین قیمتی نباید توقع روکش مات را از این لپ تاپ داشت. روی لبه بالایی قاب دور نمایشگر یک وب‌کم 1 مگاپیکسلی وجود دارد که می شود تصاویری با دقت HD را ثبت کند. گرچه در نور کم نیز تصاویر زیاد خواهد بود ولی با این حال برای ارتباط‌ها و تماس‌های تصویری کافی به نظر می آید.

با وجود استفاده از فناوری Dolby برای سیستم صدای Lenovo IdeaPad 300، اسپیکر های لپ تاپ کاملا میان رده بوده و صدایی متوسط دارند. دو اسپیکر لپ تاپ در قسمت زیرین در جلوی پایه های لپ تاپ قرار گرفته‌اند و صدا از زیر لپ‌تاپ شنیده می‌شود. اگر قصد استفاده از لپ تاپ برای دیدن فیلم یا گوش دادن به موزیک را دارید، بهتر است از هدفون یا اسپیکر های جداگانه استفاده کنید.

اصولا کیبورد دستگاه های لنوو از فرم قرار گیری و دقت بالایی برخوردار هستند. این مدل هم از این داستان مستثنا نیست. دکمه های بزرگ با چینش QWERTY و به صورت جزیره‌ای (Chiclet). کیبورد جزیره‌ای به کیبوردهایی گفته می‌شود که کلیدهای مربعی دارند که گوشه‌های آن گرد است. در این کیبورد دکمه ها از هم فاصله دارند که باعث می‌شود اندازه ی خطا در زمان تایپ به کمترین حالت برسد. به جز دکمه های Num-Lock قسمت راست کیبورد که فقط اندکی کوچک‌تر از بقیه ی دکمه ها هستند، ابعاد  دکمه ها بزرگ و خوب هستند. در این کیبورد، لنوو ایراد جابه‌جا بودن دکمه Fn و Ctrl قسمت چپ را حل کرده و دیگر در زمان استفاده این دکمه ها اشتباه گرفته نمی‌شوند.

محل استراحت دست‌ها به‌اندازه‌ی کافی بزرگ هست که مچ دست در هنگام کار کردن سریع خسته نشود. لایه مات طرح دار اطراف کیبورد و محل قرارگیری مچ هم از عرق کردن دست‌ها و سرخوردن جلوگیری می‌کند. تاچ پد دستگاه اندازه‌ی متوسطی دارد و هم‌رنگ بدنه است. سطح صاف آن باعث می‌شود انگشت‌ها به‌راحتی روی آن حرکت کنند. حس‌گرهای تاچ پد حساسیت بالایی دارند و از فرمان‌های چند لمسی مانند اسکرول، زوم و غیره به‌خوبی پشتیبانی می‌کند.

لنوو در تولید مدلIdeapad 300 حدودا از همه ی خانواده‌های پردازنده‌ی مرکزی برند اینتل مانند Celeron، Pentium و Core i استفاده کرده است. اما هنوز خبری از پردازنده‌های مرکزی AMD در این لپ تاپ ها نیست. پردازشگرهای استفاده‌شده هم مانند چیپ های گرافیکی آنبورد HD Graphics کمپانی Intel، مدل GeForce 920M برند NVIDIA و مدل Radeon R5 M330 کمپانی AMD هستند که در مدل‌های گوناگون مدل IdeaPad 300 استفاده‌شده‌اند.

در تولید این کانفیگ Ideapad 300 - K از پردازنده‌ی مرکزی نسل سوم معروف به Ivy Bridge خانواده Pentium کمپانی اینتل استفاده‌شده و مدل این پردازنده N3710 است. فرکانس این پردازنده 1.60 گیگاهرتز می باشد که به وسیله ی فناوری Turbo Boost می‌تواند در صورت لزوم به 2.56 گیگاهرتز برسد. اندازه ی حافظه Cache هم 2 مگابایت می باشد. پردازشگر گرافیکی NVIDIA سری GeForce 920M با 1 گیگابایت حافظه‌ی اختصاصی برای این لپ تاپ در نظر گرفته شده. قدرت این پردازنده به اندازه ای است که می شود بازی‌ها را با کمترین تنظیمات گرافیکی و نرخ فریم پایین اجرا کند. احتمالا بازی‌هایی مثل Assassin’s Creed Unity یا Inquisition روی این دستگاه قابل اجرا نخواهند بود، یا حتی اگر اجرا هم شود با لگ و مکث‌های اعصاب‌خردکن رو به رو می‌شوید. گرچه این پردازشگر برای بازی‌هایی مانند FIFA 16 یا Diablo 3 خوب است و می‌توانید به آسانی آن‌ها را اجرا کنید. اندازه ی RAM لپ تپ برای مدل IdeaPad 300 – K چهار گیگابایت در نظر گرفته شده که از مدل DDR3 است. حافظه‌ی داخلی هم ۵۰۰ گیگابایت از مدل هارددیسک است و به نظر برای انجام دادن کارهای روزانه و انتقال اطلاعات خوب باشد.

لنوو Ideapad 300 یکی از مدل هایی است که بسیار عادی و معمولی به نظر می رسد؛ قدیم، پیدا کردن یک لپ‌تاپ مناسب یستگی به داشتن تعداد درگاه های کافی، سخت‌افزار قدرتمند و صفحه‌نمایش خوب بود.درآن زمان کسی به دنبال کیبورد جداشونده یا صفحه‌نمایش لمسی نبود.

لپ تاپ آیدیاپد ۳۱۰ برای کسانی مناسب است که کار زیاد خاصی با دستگاه نداشته باشند. به علاوه برای کاربرانی که می‌خواهند تازه وارد دنیای لپ تاپ شوند، (مانند دانش‌آموزان) پیشنهاد خوبیست. لنوو کاری کرده تا کاربران احساس کنند وقتی آن را می‌خرند، پولشان را دور نریخته اند. تعدد درگاه‌ها، صفحه‌نمایش مطلوب و سخت‌افزار مناسب در مقابل قیمت، می‌توانند نکاتی باشند که کاربر را به خرید ترغیب کنند. لنوو Ideapad 310 برای کسانی که علاقه مند به لپ‌تاپ‌های ظریف و سبک هستند، گزینه خوبی نیست. اما این لپ تاپ برای کسانی که می‌خواهند با قیمت مناسب،  لپ‌تاپی با امکانات بالا داشته باشند و کارهای روزمره‌شان را انجام دهند، خرید بسیار به جایی است.

خرید از : تلفن شعبه ونک42709 - 88647891
خرید از : شعبه جمهوری66488069 - 66952002

خرید از : قطع ادامه تولید

تذکر :
مشتری گرامی امکان دادن یک چک برای هر دو قسط وجود دارد.در صورتیکه پیش قسط بیشتری پرداخت نمایید و یا قصد داشته باشید تعداد اقساط را تغییر دهید امکانپذیر میباشد.ضمنا مبلغ 3 درصد مبلغ فاکتور شما هزینه اعتبار سنجی شرکت بای چک جهت صدور تاییدیه چک میباشد که از مشتریان تایید شده که برای خرید مراجعه مینمایند اخذ میگردد.

 

مشخصات محصول
ابعاد22.9 × 260 × 379 ميلي‌متر
وزن2.3 کيلوگرم
سازنده ی پردازندهIntel
سری پردازندهPentium
مدل پردازندهN3710
محدوده سرعت پردازندهتا 2.0GHz
فرکانس پردازنده1.6GHz up to 2.56GHz
حافظه ی cache2 مگابايت
ظرفیت حافظه ی RAM4گيگابايت
نوع حافظه ی RAMDDR3
ظرفیت حافظه ی داخلی500 گيگابايت
نوع حافظه ی داخلیهارد ديسک
مشخصات حافظه ی داخلی5400RPM
شرکت سازنده پردازنده ی گرافیکیNVIDIA
مدل پردازنده ی گرافیکیGeForce 920M
حافظه ی اختصاصی پردازنه ی گرافیکی1GB
اندازه صفحه ی نمایش15.6 اينچ
نوع صفحه ی نمایشTFT LED-backlit LCD
دقت صفحه ی نمایشHD1366x768
صفحه ی نمایش ماتندارد
صفحه ی نمایش لمسیندارد
توضیحات صفحه ی نمایشنسبت تصویر 16:9
درایو نوریDVD-RW
وبکمدارد
توضیحات وبکم1MP HD
مشخصات تاچ پدپشتیبانی از فرمان‌های چند لمسی
حسگر اثر انگشتندارد
کارت خواندارد
مودمفاقد مودم
شبکه بیسیم WI-FIدارد
توضیحات شبکه بیسیم WI-FI802.11ac
بلوتوثبلوتوث داخلي
پورت شبکه Ethernetدارد
پورت VGAدارد
پورت HDMIدارد
تعداد پورت USB 3.01
طبقه بندیکاربري عمومي
سیستم عاملفاقد سیستم عامل
پورت USB Type-cندارد
توضیحات باتریباتری لیتیوم-یون با ظرفیت 32 وات‌ساعت
نسخه سیستم عاملDOS
نوع باتری4سلولي
مشخصات اسپیکربلندگوهای داخلی استریو
کیبورد با نور پس زمینهندارد
توضیحات پورت شبکه Ethernetگیگابیتی
تعداد پورت USB 2.02
اقلام همراه لپ تاپشارژر و کابل برق -دفترچه راهنما
پورت Serialندارد
پورت Thunderboltندارد
توضیحات درایو نوریSuper-Multi DVD
شارژدهی با تری4:00 ساعت
بررسی و نظر خود را بنویسید بستن فرم نظر دهی
  • تنها کاربران عضو می توانند بررسی خود را بنویسند
*
*
بد
عالی
*
*
*
*