Close
جستجو

لپ تاپ 15 اينچي لنوو - مدل Ideapad 510 - H

0 تومان

شعبه ونک : 86086400 021 _ 86086500 021
شعبه جمهوری : 42709 021 _ 66488069 021
*

توضیحات تکمیلی :

لپ تاپ 15 اينچي لنوو  - مدل Ideapad 510 - H

Lenovo Ideapad 510 - H - 15 inch Laptop

کل دستگاه ازجنس  پلاستیک است و حس به خصوصی راانتقال نمی دهد. وزن این لپ تاپ تقریبا 2.2 کیلوگرم بوده و ضخامتش هم 23 میلی‌متر است. قاب قسمت زیر دستگاه از جنس پلاستیک و به صورتیکپارچه طراحی شده و برای آپدیت هارددیسک یا رم دستگاه، باید تمام این قسمت را باز کرد. محل قرارگیری دست‌ها از جنس آلومینیوم برس‌خورده است و احساس مطلوبی به کاربر می دهد؛ اما درقسمت  بالای  قاب یعنی دور صفحه‌نمایش از پلاستیک بوده و در اصل نوع ساخت این شاسی کاملامثل Z51 است. یکی از قسمت‌های این دستگاه که خودنمایی می کند، بیرون زدگی زیر صفحه‌نمایش است که کمی ناخوشایند است.محل این برآمدگی بالای باتری می باشد و معمولا برای باریک کردن ضخامت دستگاه به‌ جای آنکه داخل بدنه قرار گیرد، زیر صفحه‌نمایش تعبیه شده است. زمانیکه قاب بیرونی را در حالت بسته‌بودن دستگاه لمس کنید،  اندکی فرورفتن حس می کنید که با توجه به مواد پلاستیکی به کار برده شده ، معقول به نظر می‌رسد؛ ولی فرورفتن صفحه‌ی کیبورد  باکمی فشردن انگشتان  کاملا معلوم است که اصلا خوشایند نیست.

وجود صفحه‌نمایش با کیفیت فول اچ‌دی (Full HD) یا همان وضوح تصویر 1080×1920 در این بازه ی قیمتی، برای یک لپ‌تاپ جز نقاط قوت محسوب می شود. کیفیت رنگ آنقدر که باید خوب نیست؛ ولی نوشته‌ها و حروف واضح و خوب به نظر می رشند. به علت استفاده از تکنولوژی IPS در طراحی این لپ تاپ، زاویه‌ی دید خیلی خوب است. هنگامیکه از اطراف و با زاویه به صفحه‌نمایش چشم بدوزید، تغییر نور و رنگ‌های آن را متوجه نخواهید شد.

دو عدد بلندگوی ساخت شرکت Harman که در لپ تاپ آیدیاپد 510به کار برده شده، صدای زیاد و واضحی را پخش می‌کنند. این دو بلندگو که به‌ سمت جلو هستند و  به بلندگوهای Front Face معروف هستند، زیر لبه‌ی جلوییتعبیه شده اند و زمانیکه دستگاه را روی میزمی گذارید، با برخورد صوت به سطح میز، صدای آن‌ها بلندتر به گوش می‌رسد. صدای بیس مقداری کم است؛ اما بااین حال لنوو توانسته کیفیت صدای مطلوبی را برای لپ‌تاپش عرضه کند.

روی قسمت لبه‌ی سمت چپ آیدیاپد 510 به طور منظم درگاه شارژ، خروجی هوای سیستم خنک‌کننده، پورت VGA، پورت شبکه‌ی Ethernet، یک پورت HDMI، یک پورت USB 3.0، جک ۳.۵میلی‌متری صدا، سوراخ Recovery مختص لپ‌تاپ‌های لنوو و کارت‌خوان SD وجود دارند؛ البته زمانیکه کارت حافظه‌ی SD را داخل آن می گذارید، حدودا نیمی از آن بیرون می‌ماند.

بر روی لبه‌ی سمت راستی هم، تک پورت USB 2.0، یک پورت USB 3.0، درایو نوری دستگاه و شیار قفل کنسینگتون (Kensington) تعبیه شده اند.

کلیدهای مربعی‌شکل و کوچک لنوو برای تایپ‌کردن آسان کاربران در نظر گرفته شده اند. ترتیب قرارگیری کلیدها به‌صورت QWERTY بوده و پلتفرم آن جزیره‌ای (Chicklet) است. استفاده از این کیبورد حس مطلوبی را برای شما به ارمغان می آورد. این کیبورد شامل نور پس‌زمینه هم می شود که یکی از نقاط قوت است که در لپ‌تاپ‌های جدید دیده می شود.

تاچ‌پد آیدیاپد 510 در اندازه ای بزرگ ساخته شده و انگشتان به‌ آسانی روی آن سر می‌خورند؛ به علاوه دو کلید تاچ‌پد هم در قسمت پایینی‌ آن قرار دارد که به‌صورت یکپارچه هستند. همچنین پیشرفتبی نظیر آن در مقایسه با سری Z51 کاملامعلوم است. تاچ‌پد Ideapad 510 از فرمان‌های چندلمسی بسیار خوب پشتیبانی می‌کند. انجام اسکرول‌ با دو انگشت دست و زوم‌کردن خیلی  این تاچ‌پد بسیار آسان انجام می شود وکمبودی در این قسمت نمی بینید.

تنوع سخت‌افزاری در مدل Ideapad 510 بسیار زیاد است. در ساخت مدل‌های گوناگون این لپ‌تاپ ، پردازنده‌های مرکزی اینتل (Intel) و ای‌ام‌دی (AMD) به کار گرفته شده است؛ در حالیکه پردازشگرهای گرافیکی آن‌ها در کل ساخت شرکت NVIDIA هستند. نوع حافظه‌ی داخلی این دستگاه‌ها معمولا هارددیسک با سرعت گردش 5400 دور بر دقیقه است؛ ولی در بعضی از مدل‌ها ، حافظه‌ی ترکیبی SSHD به کار گرفته شده است. رم این دستگاه‌ها هم از نوع DDR4 است و ظرفیت‌های مختلفی دارد.

در مدل H آیدیاپد 510 ، پردازنده‌ی مرکزی Core i5 مدل 7200U شرکت اینتل تعبیه شده است. این پردازنده‌ی نسل هفتم، دارای فرکانس پایه‌ی 2.5 گیگاهرتز بوده و می تواند زمان نیاز به پردازش‌های قوی‌تر، به‌ طور خودکار، فرکانسش را به 3.1 گیگاهرتز ارتقا دهد. درون چیپست 7500U یک تراشه‌ی پردازشگر گرافیکی با مدل Intel HD Graphics 520 هم تعبیه شده است. پردازشگر گرافیکی اصلی دستگاه، مدل GeForce 940MX با 4 گیگابایت حافظه‌ی مخصوص به خود است. بازی‌هایی مانند Counter-Strike: GO، Diablo 3 یا FIFA 16  با تنظیمات پایین با این پردازشگر گرافیکی‌ قابل اجرا هستند. حافظه‌ی داخلی این لپ‌تاپ دارای هارددیسک با ظرفیت یک ترابایت می باشد. رم دستگاه هم شامل هشت گیگابایت از نوع DDR4 امی باشد.

باتری این دستگاه شامل نقاط قوتش نمی شود. طبق گفته شرکت سازنده این لپ تاپ، باتری 2سلولی این دستگاه می‌تواند تا 5 ساعت در وضعیت مرورگری اینترنت با مقدار روشنایی 50درصدی صفحه‌نمایش بماند؛ که زمان کمی می باشد. باتری لیتیوم‌پلیمر با ظرفیت 39 وات‌ساعت این دستگاه، با پردازنده‌ی کم‌مصرفش، نمی‌تواند به‌ راحتی نیاز کسانی را که دائم در حال جابه‌جایی هستند جواب دهد؛ پس باید همیشه آداپتور شارژر دستگاه خود را همراه داشته باشند.

با توجه به قیمت این لپ تاپ، ارزش خرید آن بالاست. شما با این هزینه می توانید، یک لپ‌تاپ 15.6اینچی با کیفیت Full HD بخرید که سخت‌افزار مطلوبی برای کارکرد هر روزه، تماشای فیلم یا مرورگری انترنت دارد؛ حتی می‌توانید بازی‌های کامپیوتری هم استفاده و اجرا کنید. از نقاط قوت های دیگر دستگاه  شکل کیبورد و تاچ‌پد آن می باشند. وزنش هم در مقایسه با دیگر لپ‌تاپ‌های پانزده‌اینچی مقداری کمتر است. تنها کمبود های این آیدیاپد 510 (IdeaPad 510) ظریفی بیش از اندازه صفحه‌ی کیبورد است که با کمترین فشار، باعث لرزش می شود. این نوع لپ‌تاپ‌ها برای دانشجویان یا دانش‌آموزان پیشنهاد می شود. حتی کسانی هم که می‌خواهند کار با کامپیوتر را شروع کنند یا فقط لپ تاپی برای انجام دادن کارهای روزمره‌شان می خواهند گزینه خوبی است. وجود کانفیگ‌های گوناگون برای این سری از محصولات لنوو،محدوده انتخابی مشتری را افزایش می دهد.

خرید از : تلفن شعبه ونک42709 - 88647891
خرید از : شعبه جمهوری66488069 - 66952002

خرید از : قطع ادامه تولید

 

 

 

مشخصات محصول
ابعاد22.9 × 260 × 379 ميلي‌متر
وزن2.2 کيلوگرم
سازنده ی پردازندهIntel
سری پردازندهCore i5
مدل پردازنده7200U
محدوده سرعت پردازنده2.5 تا 2.8 گيگاهرتز
فرکانس پردازنده2.50GHz up to 3.10GHz
حافظه ی cache3مگابايت
ظرفیت حافظه ی RAM8گيگابايت
نوع حافظه ی RAMDDR4
ظرفیت حافظه ی داخلیيک ترابايت
مشخصات حافظه ی داخلی5400RPM
شرکت سازنده پردازنده ی گرافیکیNVIDIA
مدل پردازنده ی گرافیکیGeForce 940MX
حافظه ی اختصاصی پردازنه ی گرافیکی4GB
اندازه صفحه ی نمایش15.6 اينچ
نوع صفحه ی نمایشIPS LCD
دقت صفحه ی نمایشFull HD 1920x1080
صفحه ی نمایش ماتدارد
صفحه ی نمایش لمسیندارد
توضیحات صفحه ی نمایشنسبت تصویر 16:9
درایو نوریDVD-RW
وبکمدارد
توضیحات وبکمHD 720p
مشخصات تاچ پدپشتیبانی از فرمان‌های چند لمسی
حسگر اثر انگشتندارد
کارت خواندارد
مودمفاقد مودم
شبکه بیسیم WI-FIدارد
توضیحات شبکه بیسیم WI-FI802.11ac
بلوتوثبلوتوث داخلي
پورت شبکه Ethernetدارد
پورت VGAدارد
پورت HDMIدارد
تعداد پورت USB 3.02
طبقه بندیکاربري مالتي‌مديا
سیستم عاملفاقد سيستم‌عامل
مشخصات اسپیکربلندگوهای داخلی ساخت شرکت Harman
کیبورد با نور پس زمینهدارد
توضیحات پورت شبکه Ethernet10/100/1000
تعداد پورت USB 2.01
اقلام همراه لپ تاپشارژر و کابل برق - دفترچه راهنما
پورت Serialندارد
پورت Thunderboltندارد
شارژدهی با تری5:00 ساعت
نوع حافظه ی داخلیهارد ديسک
پورت USB Type-cندارد
نسخه سیستم عاملDOS
توضیحات درایو نوریDVD Recordable
نوع باتری2 سلولی
توضیحات باتریباتری لیتیوم-پلیمر با ظرفیت 39 وات‌ساعت
بررسی و نظر خود را بنویسید بستن فرم نظر دهی
  • تنها کاربران عضو می توانند بررسی خود را بنویسند
*
*
بد
عالی
*
*
*
*