Close
جستجو

لپ تاپ 15 اينچي لنوو - مدل Ideapad 700 - D

0 تومان

شعبه ونک : 86086400 021 _ 86086500 021
شعبه جمهوری : 42709 021 _ 66488069 021
*

لپ تاپ 15 اينچي لنوو  - مدل Ideapad 700 - D

Lenovo Ideapad 700 - D - 15 inch Laptop


لپ‌تاپ Ideapad 700 با کل لپ تاپ هایی که تاالان لنوو ساخته متفاوت است؛ البته طراحی آن در بعضی قسمت‌ها کمی یکسان می باشد. به طور مثال طراحی بخش داخلی دستگاه شبیه لپ‌تاپ Z5170 می‌باشد؛ بااین‌ وجود به کیفیت ساخت این لپ تاپ نمی‌توان شک کرد. کاربران از قابل‌حمل‌بودن لپ تاپ و کیفیت سخت‌افزاری‌اش با این رده قیمتی متعجب خواهند شد. وزن لپ تاپ حدود 2.3 کیلوگرم است و ضخامتش به 22.7 میلی‌متر می‌رسد. در این رده ی قیمتی، شرکت‌ها به‌ندرت ، فلز یا آلومینیوم را برای ساخت دستگاه‌هایشان به کار می گیرند.این دستگاه از پلاستیک مات و باکیفیتی ساخته شده‌است که با لمس آن‌ها، احساس خوشایندی به کاربر انتقال می‌یابد. پلی‌کربنات قابلیت انعطاف‌پذیری کمی دارد؛ اما اگر قاب پشتی را فشار دهید، هیچ گونه تغییری در صفحه‌نمایش موجود در سوی دیگر قاب پشتی نمی بینید. درکل طراحی و ساخت این دستگاه کاملا حرفه ای، ساده و لوکس است. توری‌های بلندگوها که به طور دکوری در دو طرف لولاها وجود دارند توجه همه را به خود جلب می کند. لولاها بسیار نرم هستند و غیر ازاینکه صفحه‌نمایش را محکم در جای خود نگه می‌دارند، می‌توان دستگاه را با یک دست به‌ آسانی باز کرد. در پشت دستگاه هم عینا زیر لولاهای لپ تاپ، دریچه‌های خروجی هوای سیستم خنک‌کننده دستگاه تعبیه شده اند.

هنگامیکه به لبه‌های دستگاه نگاه می کنیم، درمی یابیم که Ideapad 700 از کمترین پورت‌ها برخوردار است. روی لبه‌ی سمت چپ، ورودی کابل شارژ دستگاه وجود دارد. یک پورت USB 2.0 و شیار کارت‌خوان در کنار جک 3.5 میلی‌متری کمبوی صدا وجود دارد و همچنین روی لبه‌ی دیگر، دو پورت USB 3.0 در کنار پورت HDMI و شبکه‌ی LAN گیگابیتی قرار گرفته است. انتظار داشتیم USB TYPE-C را روی لبه‌های این دستگاه ببینیم؛ اما با کمی تامل، درمی یابیم این یک لپ‌تاپ مالتی‌مدیای معمولی است و نباید انتظار زیادی از آن داشت. برای ارتباط بی‌سیم هم لپ‌تاپ Ideapad 700 از بلوتوث داخلی و شبکه‌ی Wi-Fi با استاندارد AC استفاده کرده که سریع‌ترین و بهترین استاندارد برقراری ارتباط بی‌سیم از طریق Wi-Fi می باشد.

تقریبا همیشه در کیبورد لپ‌تاپ‌های لنوو ، ترتیب قرارگیری و دقت بالایی به کار گرفته شده است. این مدل هم مانند دیگر سری لپ تاپ های لنوو می باشد؛ کلیدهای بزرگ با ترتیب QWERTY و به شکل جزیره‌ای (Chiclet) ، که دارای کلیدهای مربعی‌شکل با گوشه‌های منحنی  هستند. در این کیبورد کلیدها داراری فاصله مناسب می باشند  که میزان خطا در زمان تایپ وکار با دستگاه را بسیار کم می کند. ‌جز کلیدهای Num-Lock سمت راست کیبورد که  کمی ظریف تر از بقیه کلیدها هستند، اندازه‌ی کلیدها بزرگ و معقول است. در این کیبورد، لنوو نقص جابه جایی کلید Fn و Ctrl سمت چپ را برطرف کرده و دیگر زمان استفاده، این کلیدها اشتباه گرفته نمی‌شوند. اندازه‌ی تاچ‌پد هم فرق خاصی با بقیه‌ سری ها نکرده است؛ فقط پنهان‌شدن کلیدها در بدنه‌اش متفاوت شده است. سطح تاچ‌پد یکسان و مناسب بوده و انگشتان دست به‌ آسان روی آن قرار می گیرند. حساسیت تاچ‌پد Ideapad 700 زیاد است و از فرمان‌های چندلمسی بسیار عالی پشتیبانی می‌کند.

لپ‌تاپ Ideapad 700 دارای صفحه‌نمایش 15.6 اینچی با وضوح تصویر ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسلی، یعنی کیفیت Full HD است. پنل به کار گرفته شده  از نوع IPS بوده که زاویه‌ی دیدی معادل 178 درجه دارد.  لنوو در این دستگاه از روکش مات استفاده کرده که بسیار نکته مثبتی است و انعکاس تصویر و نور محیط در صفحه‌نمایش واضح نیست. البته امکان دارد این نقص تنها در فضاهای پرنور یا زیر تابش آفتاب وجود داشته باشد؛ باوجوداین، کیفیت تصویر بسیار مطلوب است. روشنایی مناسب و وضوح رنگ‌ها، کمبودهای صفحه‌نمایش را می‌پوشاند. تصاویر و نوشته‌ها بسیار شفاف و واضح هستند. در مجموع انجام بازی و تماشای فیلم یا مرورگری اینترنت در این صفحه‌نمایش احساس خوبی به همراه خواهد داشت.

بالای قسمت صفحه‌نمایش، یک وب کم با کیفیت HD 720p برای ضبط تصویرو یا ارتباط های ویدیویی طراحی شده است. همچنین بالای کیبورد، در گوشه‌ها دو بلندگو وجود دارد که به‌ Face Front معروف است. عموما بلندگوهای لپ‌تاپ‌ها زیر دستگاه قرار دارند که این وضعیت سبب می گردد بخشی از صدای تولیدی به خاطر بسته‌بودن فضای اطراف بلندگو کم شود. لنوو مثل مدل Y700، در طراحی Ideapad 700، محل بلندگوها را عوض کرده تا صدایی بلند‌تر ، با وضوح بالا داشته باشد. شرکت به نام JBL هم ساخت بلندگوهای این دستگاه را انجام می دهد. در مجموع می توان گفت صدای تولیدی آن‌قدر خوب و بلند است که نیازی به هدفون یا بلندگوهای خارجی نمی باشد.

لنوو برای دستگاه Ideapad 700 سخت‌افزاری جدید و حرفه ای به کار گرفته است. پردازنده‌ی مرکزی این لپ تاپ از نسل ششم  Core i7 شرکت اینتل به نام 6700HQ است. این پردازنده‌ی مرکزی فرکانس 2.6 گیگاهرتز را دارا می باشد که با تکنولوژی توربو بوست (Turbo Boost) می‌تواند در زمان لزوم به‌طور خودکار فرکانسش را تا 3.50 گیگاهرتز بالا ببرد. پردازنده‌ی مرکزی 6700HQ که 6 مگابایت حافظه‌ی Cache دارد، از تکنولوژی دیگری هم به نام Hyper-Thread بهره می گیرد که با وجود آن می‌تواند 4 هسته‌ی اصلی‌اش را به 8 هسته‌ی مجازی قسمت کند تا پردازش‌های بهتری انجام گیرد. پردازشگر گرافیکی Ideapad 700 هم از نسل نهم شرکت انویدیا به اسم GeForce GTX 950M با 4 گیگابایت حافظه‌ی اختصاصی است. این چیپ گرافیکی، یک پردازشگر متوسط اما بسیار خوب است که  بازی‌های روز را می تواند به آسانی اجرا کند؛ گرچه تنظیمات متوسط است با این حال این یک لپ‌تاپ مالتی‌مدیای بسیار قوی است؛ نه برای بازی کردن. حجم RAM دستگاه 8 گیگابایت و از نوع DDR4 است که مصرف کنندگان را برای اجرای برنامه‌هایش نگران نخواهد کرد. حافظه‌ی داخلی دستگاه هم ، یک هارددیسک 1 ترابایتی می باشد. با در نظر داشتن قدرت سخت‌افزاری، می‌توانید با این دستگاه ‌جز کارهای عادی یا مالتی‌مدیا، کمی بازی‌های گرافیکی هم انجام دهید .

طبق گفته شرکت لنوو ، زمان نگهداری شارژ باتری دستگاه، تقریبا 4 ساعت می باشد؛ اما کاربر می‌تواند با  تنظیمات و کم کردن روشنایی صفحه‌نمایش، کمی دوام آن را بیشتر کند. باتوجه به سخت‌افزار قوی دستگاه، صفحه‌نمایش 15 اینچی و نوع استفاده از Ideapad 700، این زمان کاملا خوب است. بااین‌ وجود اگر لپ تاپتان را زیاد حمل می کنید، سعی کنید شارژرش را همیشه در کنار خود داشته باشید.

لنوو با ساخت این لپ تاپ در  بازار رقابت جای گرفته است. یک لپ‌تاپ مالتی‌مدیایی با سخت‌افزاری قوی، بازه ی قیمتی مناسب، طراحی لوکس و دقت ساخت بالا که می‌تواند بیشتر نیازهای کاربران را تامین کند. شاید تنها چیزی که بسیار زیاد به چشم می آید،نبود درایو نوری می باشد که لنوو با گذاشتن یک درایو نوری اکسترنال در بسته‌بندی این لپ تاپ، این مشکل را برطرف کرده است.

لپ‌تاپ Ideapad 700 یک گزینه بی نظیر برای دانش‌آموزان تا دانشجویان است. به دلیل طراحی ظریف و وزن مناسبش، تقریبا هر کس می‌تواند در هر جایی از آن استفاده کند. حتی کاربرانی که از نرم‌افزارهای گرافیکی دوبعدی و سه‌بعدی بسیار استفاده می کنند، با این دستگاه کارهایشان انجام می شود. کسانی هم که درخانه از Ideapad 700 استفاده می‌کنند، فضای زیادی برای گذاشتن وسایلشان روی میز دارند. دستگاه Ideapad 700 لنوو یکی ازبهترین لپ تاپ های رده معمولی این شرکت می باشد که نقص و کمبودهای آن بسیار محدود می باشند.

خرید از : شعبه ونک42709 - 88647891
خرید از : شعبه جمهوری66488069 - 66952002

امکان خرید اقساط : وجود دارد
تذکر :
مشتری گرامی امکان دادن یک چک برای هر دو قسط وجود دارد.در صورتیکه پیش قسط بیشتری پرداخت نمایید و یا قصد داشته باشید تعداد اقساط را تغییر دهید امکانپذیر میباشد.ضمنا مبلغ 3 درصد مبلغ فاکتور شما هزینه اعتبار سنجی شرکت بای چک جهت صدور تاییدیه چک میباشد که از مشتریان تایید شده که برای خرید مراجعه مینمایند اخذ میگردد.

 

 

 

مشخصات محصول
ابعاد22.7 × 265 × 384 ميلي‌متر
وزن2.3 کيلوگرم
سازنده ی پردازندهIntel
سری پردازندهCore i7
مدل پردازنده6700HQ
محدوده سرعت پردازنده2.5 تا 2.8 گيگاهرتز
فرکانس پردازنده2.6GHz up to 3.5GHz
حافظه ی cache6 مگابايت
ظرفیت حافظه ی RAM8گيگابايت
نوع حافظه ی RAMDDR4
ظرفیت حافظه ی داخلیيک ترابايت
مشخصات حافظه ی داخلی5400RPM
شرکت سازنده پردازنده ی گرافیکیNVIDIA
مدل پردازنده ی گرافیکیGeForce GTX 950M
حافظه ی اختصاصی پردازنه ی گرافیکی4GB
اندازه صفحه ی نمایش15.6 اينچ
نوع صفحه ی نمایشIPS LCD
دقت صفحه ی نمایشFull HD 1920x1080
صفحه ی نمایش ماتدارد
صفحه ی نمایش لمسیندارد
توضیحات صفحه ی نمایشنسبت تصویر 16:9
درایو نوریفاقد درايو نوري
وبکمدارد
توضیحات وبکمHD 720p
مشخصات تاچ پدپشتیبانی از فرمان‌های چند لمسی
حسگر اثر انگشتندارد
کارت خواندارد
مودمفاقد مودم
شبکه بیسیم WI-FIدارد
توضیحات شبکه بیسیم WI-FIIntel Dual Band Wireless-AC 3165
بلوتوثبلوتوث داخلي
پورت شبکه Ethernetدارد
پورت VGAندارد
پورت HDMIدارد
تعداد پورت USB 3.02
طبقه بندیکاربري مالتي‌مديا
سیستم عاملفاقد سيستم‌عامل
مشخصات اسپیکربلندگوهای داخلی استریو با تکنولوژی Dolby Home Theater
کیبورد با نور پس زمینهندارد
توضیحات پورت شبکه Ethernetگیگابیتی
تعداد پورت USB 2.01
اقلام همراه لپ تاپشارژر و کابل برق - دفترچه راهنما - دی وی دی رایتر اکسترنال
پورت Serialندارد
پورت Thunderboltندارد
شارژدهی با تری4:00 ساعت
نوع حافظه ی داخلیهارد ديسک
پورت USB Type-cندارد
نسخه سیستم عاملDOS
بررسی و نظر خود را بنویسید بستن فرم نظر دهی
  • تنها کاربران عضو می توانند بررسی خود را بنویسند
*
*
بد
عالی
*
*
*
*