Close
جستجو

لپ تاپ 15 اينچي لنوو مدل ThinkPad E570 - B

0 تومان

شعبه ونک : 86086400 021 _ 86086500 021
شعبه جمهوری : 42709 021 _ 66488069 021
*

توضیحات تکمیلی :

قوی و مقاوم ، شعاری می باشد که کمپانی لنوو برای لپ‌تاپ جدید خود با مدل ThinkPad E570 برگزیده است. افرادی که در طول روز و برای کارهای خود احتیاج به یک لپ تاپ قدرتمند دارند که از پس هر کاری بربیاید، یا باید به سمت کامپیوترهای دسکتاپ بروند یا لپ‌تاپی را برگزینند که قابل حمل، کم وزن و در عین حال کارآمد و توانمند باشد. لنوو E570 لپ تاپی است که با بهره‌گیری از پردازش سرعت بالا و روان، نمایشگر باکیفیت و کیبورد ارگونومیک احتیاج کاربر را برای یک لپ تاپ قابل حمل و قابل اعتماد برطرف  می‌کند. وزن این لپ تاپ در قیاس با مدل‌های هم‌رده خیلی معمولی است و لپ‌تاپ‌های سبک‌تر هم در بازار وجود دارد اما حسن این لپ تاپ کیبورد ویژه و باتری با شارژدهی بالای آن می باشد که یک روز کامل کاری را ساپورت می‌کند. علاوه بر این می‌توان با وجود کانفیگ‌های گوناگون این لپ تاپ ، مدلی را برگزید کرد که با هر مدل نیاز اداری و پیکربندی برای حافظه‌ی داخلی، حافظه‌ی رم، گرافیک و هزینه هماهنگ باشد.

مدل لنوو E570 با نمایشگر ۱۵.۶ اینچ، وزن کمتر از دو و نیم کیلوگرم و ضخامت حدود د۲.۵ سانتی‌متر، از لحاظ ابعاد برادر بزرگ E470 می باشد. این لپ تاپ به نوعی طراحی شده است تا به آسانی در یک کیف لپ‌تاپ جا بگیرد و در طول روز بشود آن را در دفتر کار حمل کنید. طراحی مدل E470 مثل همه ی مدل‌های دیگر خانواده‌ی ThinkPad است؛ بدنه‌ی با وقار و مستطیلی‌شکل با زوایای تند و رنگ مشکی پرکلاغی که ویژگی اصلی همه ی لپ‌تاپ‌های این مدل است. همه ی قسمت‌های این لپ تاپ مشکی رنگ  است و فقط TrackPoint معروف و شناخته‌شده‌ی لنوو است که با رنگی قرمز خودنمایی می‌کند. قاب پشتی نمایشگر خیلی نرم است و این خصوصیت در مدل‌های دیگر تینک‌پد خیلی کم دیده می‌شود. جنس بدنه و کارکردن با آن احساس جالبی را به شما انتقال می دهد و بهتر بود اگر جای استراحتگاه دست، قسمتی که شما بیش از قاب پشت نمایشگر با آن سر و کار دارید هم همین دقت را داشت. قاب پلاستیکی تقویت‌شده با الیاف شیشه برای قاب پشت نمایشگر مدل E570 را در مقابل ضربه‌ها و فشارهایی که به احتمال بسیار زیاد در محیط کار و کارگاه‌ها به آن وارد خواهد شد مستحکم می‌کند.

برای مدل لنوو E570 همانطور که از نام خانوادگی آن یعنی تینک‌پد توقع داشتیم، کیبورد و تاچ‌پد و ترک‌پوینت بهترین جای لپ تاپ می باشد. کیبوردی ارگونومیک که در رده و کلاس کاری خود برترین است و به علت طراحی خاص با ردیف‌های کامل دکمه ها و احساس بی مثال راحتی در زمان تایپ‌کردن از بهترین‌هاست. دکمه‌های شیک و باکیفیت، با طراحی مخصوص لنوو که به کلید های «خندان» معروف هستند. فاصله‌ی ۱.۹۵ میلی‌متری بین دکمه‌ها تایپ کردن راحت و سریع را ممکن می‌کند و میزان اشتباهات تایپی را به کمترین حالت می‌رساند. همچنین اندازه ی فشاری که باید به کلید ها وارد شود تا پاسخگویی صورت بگیرد، کم می باشد و لازم نیست زمان تایپ‌کردن با کیبورد کشتی بگیرید یا به آن مشت بزنید.

مانند همه ی مدل‌های دیگر تینک‌پد، یک ترک‌پوینت قرمزرنگ در وسط کیبورد و نزدیک به تاچ‌پد وجود دارد. این ترک‌پوینت به‌همراه تاچ‌پد دستورهای حرکتی زیادی را انجام می‌دهد و در واقع مانند یک ماوس جدا عمل می‌کند. همچنین با توجه به اینکه ترک‌پوینت و تاچ‌پد نزدیک به هم هستند، بدون آنکه لازم باشد دست خود را از روی تاچ‌پد بردارید می‌توانید به آسانی با آن کار کنید. کیفیت و دقت اجرای دستورها به اندازه ای خوب می باشد که اگر کارکردن با ترک‌پوینت را یاد بگیرید اصلا نیازی به ماوس جداگانه ندارید.

اگر ترک‌پوینت لپ‌تاپ‌های صنعتی لنوو را دوست ندارید ، تاچ‌پد مدل  E570 را تحسین خواهید کرد. سطح مات و صاف تاچ‌پد، هم به یک لمس و هم به چند لمس همزمان به تندی و دقت پاسخ می‌دهد. این تاچ‌پد سه کلید جداگانه برای کلیک راست، چپ و کلید میانی دارد که پرش نشانگر ماوس را که زمانی در تاچ‌پد‌های عادی شاهد آن هستیم ندارد. در کل کیبورد، تاچ‌پد و ترک‌پوینت لنوو مدل  E570 لپ تاپی است که کاملا برای یک کار صنعتی ساخته شده و هیچ نقصی به عمکلکرد و دقت آن وارد نیست و شما را از خرید یک ماوس جدا بی‌نیاز می‌کند.

پردازنده‌ی سری هفتم اینتل، رم DDR4، حافظه‌ی داخلی از مدل هارددیسک برای ذخیره و انتقال اطلاعات و کارت گرافیک جداگانه برای لپ‌تاپ‌های صنعتی همه ی چیزی است که برند لنوو برای این لپ تا پ به کار گرفته است. پردازنده‌ی مرکزی Core i7 7500U با فرکانس پایه‌ی 2.7 گیگاهرتز قابلیت اجرای محاسبات سنگین را داشته و با تکنولوژی Turbo Boost تا فرکانس 3.5 گیگاهرتز هم می‌رسد. حافظه‌ی رم با ظرفیت ۸ گیگابایت از مدل DDR4 و حافظه‌ی داخلی از مدل مکانیکی (HDD)‌ با ظرفیت یک ترابایت از دیگر خصوصیات سخت‌افزاریلپ تاپ  لنوو E570 است. با این اندازه رم می شود میزان زیادی تب (Tab) در مرورگر باز کرده و حتی ویدیوی 4K هم پخش ببینید بدون اینکه با کندی و هنگ‌کردن رو به رو شوید. این سخت‌افزار را می شود برای اجرای کارهای سنگین و حرفه‌ای و حتی مدلسازی سه‌بعدی هم استفاده کرد. پردازنده‌ی گرافیکی لنوو مدل E570 با مدل GeForce 950MX تولید کمپانی NVIDIA است و کارت گرافیکی که برای لپ‌تاپ‌های صنعتی و اجرای کارهای نیمه‌حرفه‌ای و تقریبا  سنگین طراحی و ساخته شده است. با این تراشه‌ی گرافیکی می شود برنامه‌ی Auto CAD را به آسانی اجرا کرد یا کارهای ویرایشی گوناگون از جمله  ویدیو و عکس را انجام داد.

یکی دیگر از خصوصیات خوب این لپ‌تاپ باتری غیر قابل تعویض آن می باشد. باتری لیتیوم‌پلیمر با ظرفیت 32  وات‌ساعت، در مقایسه با لپ‌تاپ‌های هم‌رده اندازه ی بیشتری شارژدهی دارد و می شود یک روز کامل کاری را پشتیبانی کند. با توجه به ادعای شرکت تولید کننده، تینک‌پد E570 در شرایط عادی (بدون اتصال به وای‌فای و شدت نور متوسط نمایشگر) تا ۱۲ ساعت و زمان گشت و گذار در اینترنت تا 7:30 ساعت شارژدهی دارد. اما این اندازه زمان اجرای کارهای خیلی سنگین و با شدت نور زیاد به اندازه ی  قابل توجهی کم می شود و به ۲ ساعت می‌رسد. پس اگر در محیط کار، کارهای بسیار سنگین با این لپ‌تاپ انجام نمی‌دهید و استفاده ی روزانه‌ی شما به باز کردن مرورگر و کار با نرم‌افزارهای ساده و سبک مانند ماکروسافت آفیس است، احتیاجی نیست که شارژر را همیشه همراه خود داشته باشید؛ اما اگر برای اجرای کارهای سنگین و اجرای نرم‌افزارهای حرفه‌ای به سمت لپ تاپ E570 می‌روید، حتما شارژر همراه خودتان ببرید.

لنوو برای لپ تاپ  E570 از یک نمایشگر با کیفیت تصویر HD استفاده کرده است و چیزی نزدیک یک میلیون پیکسل را در خود جای داده است. میزان شدت رنگ‌ها و شفافیت  تصویر در این نمایشگر عادی است و یه خاطر استفاده از پنل TN در این نمایشگر، گستره ی دید محدود می باشد و نمی‌توان از زوایا ی گوناگون به نمایشگر نگاه کرد بدون اینکه رنگ‌ها و شفافیت متون به‌هم‌ریخته شود. روکش مات این نمایشگر هم جای بحث دارد. برای لپ‌تاپ‌های صنعتی و درکل دستگاه‌هایی که برای کارهای گرافیکی و  ادیت  ویدیو و نقشه‌کشی استفاده می گردد، نمایشگر با روکش مات هم خوب است هم بد. این دستگاه ها در محیط‌های کاری بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ پس باید که روکش مات داشته باشند تا از منعکس شدن نور و تصاویر محیط باعث مزاحمت کاربر نشود و چشم را بعد از مدتی کارکردن اذیت نکند. اما مات‌بودن روکش نمایشگر باعث می‌شود رنگ‌ها کدر و مرده به‌نظر آید و این قضیه برای افرادی که کارهای گرافیکی انجام می‌دهند و با رنگ سروکار دارند اصلا جالب نیست. با این وجود دقت و انتخاب این نمایشگر به اندازه ای خوب است که جای نقد نداشته و همه‌ی کاربران از کارکردن با آن خرسند خواهند بود.

اکنون می‌رسیم به اسپیکر های لنوو E570 که به خاطر بهره‌مندی از فناوری Dolby Audio Premium صدای زیادی دارند اما کیفیت صدا در کمترین حد است. اندازه ی  صدایی که از اسپیکر های این لپ‌تاپ خارج می گردد به اندازه ای بلند است که یک اتاق را پوشش میدهد و برای ادارات و دفاتر مهندسی و شرکت‌ها تقریبا قابل قبول می باشد . صدای باس و وکال حدودا به‌وضوح شنیده می‌شود اما توصیه می‌کنیم اگرمی خواهید  با این لپ‌تاپ فیلم ببینید، بازی کنید یا موزیک بشنوید، حتما از نرم‌افزارهای تقویت صدا یا یک هدفون یا بلندگو خوب و با دقت استفاده کنید.

کمپانی لنوو برای این مدل از لپ‌تاپ‌های تینک‌پد خیلی سخاوت به خرج داده و از هیچ گونه درگاهی دریغ نکرده است. موردی که لنوو کاملا به آن پرداخته و در واقع ایراد  بزرگ مدل‌های گذشته را برطرف کرده این می باشد که دیگر هیچ درگاهی را در پشت لپ تاپ وجود نداشته باشد؛ چون که برای دسترسی به درگاه  ها احتیاج بود در لپ‌تاپ را تا نیمه بست یا کل لپ‌تاپ را چرخاند و حال که اکثر پورت‌ها در لبه‌هایقسمت  چپ و راست می باشد این کارها لزومی ندارد  و دسترسی به درگاه‌ها آسان است.

قسمت چپ لپ تاپ میزبان درگاه ورودی شارژر، دو درگاه 3.0 ، درگاه VGA و HDMI است. درگاه‌هایی که روی لبه‌ی سمت راست قرار دارد به ترتیب درایو نوری، درگاه LAN، درگاه USB 2.0 یک درگاه و جک ۳.۵ میلی‌متری صدا می باشد. همچنین همانطور که گفته شد پشت لپ تاپ کاملا خالی می باشد و هیچ درگاهی روی آن دیده نمی‌شود. در جلوی لپ تاپ و سمت چپ کارتخوان قرار دارد که برای عکاسان خوشایند است و به آسانی می‌توانند حافظه‌ی دوربین خود را در لپ تاپ قرار دهند.

وب‌کم E570 هم در نور زیاد و هم در محیط‌های کم‌نور تصاویر خوب و باکیفیتی می‌گیرد. البته باید به این نکته که در اکثر عکس‌های گرفته شده در نور کم دیده می‌شود اشاره کرد و آن پیکسل‌پیکسل شدن تصاویر است.

دستگاه لنوو مدل E570 لپ تاپی است که کارایی در سطح لپ‌تاپ‌های بالارده‌ی مالتی‌مدیا دارد. کیبورد لوکس و با کارایی بسیار عالی ، نمایشگر باکیفیت با روکش مات، هشت ساعت شارژدهی باتری و سخت‌افزار توانمند ، همه‌ی آن چیزی می باشد که از یک لپ‌تاپ بخواهید. مهندسان، مدیران و همه ی افرادی که می‌خواهند هر مدل کاری از جمله کارهای ساده و سبک روزمره تا کارهای گرافیکی، ادیت فیلم و عکس، مدلسازی سه‌بعدی و نقشه‌کشی را با لپ‌تاپ خود انجام دهند بازار هدف این مدل دستگاه‌ّها هستند. مدل  تینک‌پدی که دقت ساخت و بدنه‌ی آن در مقابل فشارها و ضربات احتمالی خیلی مقاوم است و بدون تردید همراه خوبی برای شما در محیط کار خواهد بود. لنوو شرکت فعال و شناخته‌شده‌ای است که لپ‌تاپ‌هایش با تنوع خیلی زیاد پاسخگوی احتیاجات گستره ی وسیعی از کاربران است.

خرید از : تلفن شعبه ونک42709 - 88647891
خرید از : شعبه جمهوری66488069 - 66952002

خرید از : قطع ادامه تولید  

تذکر :
مشتری گرامی امکان دادن یک چک برای هر دو قسط وجود دارد.در صورتیکه پیش قسط بیشتری پرداخت نمایید و یا قصد داشته باشید تعداد اقساط را تغییر دهید امکانپذیر میباشد.ضمنا مبلغ 3 درصد مبلغ فاکتور شما هزینه اعتبار سنجی شرکت بای چک جهت صدور تاییدیه چک میباشد که از مشتریان تایید شده که برای خرید مراجعه مینمایند اخذ میگردد.
مشخصات محصول
ابعاد22.9 × 261 × 379 ميلي‌متر
وزن2.3 کيلوگرم
سازنده ی پردازندهIntel
سری پردازندهCore i7
مدل پردازنده7500U
محدوده سرعت پردازنده2.5 تا 2.8 گيگاهرتز
فرکانس پردازنده2.70GHz up to 3.50GHz
حافظه ی cache4مگابايت
ظرفیت حافظه ی RAM8گيگابايت
نوع حافظه ی RAMDDR4
ظرفیت حافظه ی داخلیيک ترابايت
شرکت سازنده پردازنده ی گرافیکیNVIDIA
مدل پردازنده ی گرافیکیGeForce GTX 950M DDR5
حافظه ی اختصاصی پردازنه ی گرافیکی2GB
اندازه صفحه ی نمایش15.6 اينچ
نوع صفحه ی نمایشTFT LED-backlit LCD
دقت صفحه ی نمایشHD|1366x768
صفحه ی نمایش ماتدارد
صفحه ی نمایش لمسیندارد
توضیحات صفحه ی نمایشنسبت تصویر 16:9
درایو نوریDVD-RW
وبکمدارد
توضیحات وبکم720p Cam
مشخصات تاچ پدپشتیبانی از فرمان‌های چند لمسی
حسگر اثر انگشتدارد
کارت خواندارد
مودمفاقد مودم
شبکه بیسیم WI-FIدارد
توضیحات شبکه بیسیم WI-FI802.11ac
بلوتوثبلوتوث داخلي
پورت VGAدارد
پورت HDMIدارد
تعداد پورت USB 3.02
طبقه بندیکاربري صنعتي، کاربري عمومي، کاربري مالتي‌مديا
سیستم عاملفاقد سيستم‌عامل
مشخصات اسپیکر۲ بلندگوی ۲ وات با فناوری Dolby® Audio™ Premium
کیبورد با نور پس زمینهندارد
اقلام همراه لپ تاپشارژر و کابل برق - دفترچه راهنما
پورت Serialندارد
پورت Thunderboltندارد
شارژدهی با تری6:00 ساعت
نوع حافظه ی داخلیهارد ديسک
پورت USB Type-cدارد
مشخصات حافظه ی داخلی5400RPM
تعداد پورت USB 2.01
ظرفیت حافظه ی داخلیهارد ديسک
توضیحات درایو نوریDual Layer Multi Burner Drive
پورت شبکه Ethernetدارد
توضیحات پورت شبکه Ethernetگیگابیتی
توضیحات باتریباتری لیتیوم-یون با ظرفیت 32وات‌ساعت
نسخه سیستم عاملDOS
امکانات دیگرکیبورد عربی-مجهز به یک پورت USB Type-C
بررسی و نظر خود را بنویسید بستن فرم نظر دهی
  • تنها کاربران عضو می توانند بررسی خود را بنویسند
*
*
بد
عالی
*
*
*
*