Close
جستجو

لپ تاپ 15 اینچی اچ پی مدل - ProBook 450 G3 - D

0 تومان

شعبه ونک : 86086400 021 _ 86086500 021
شعبه جمهوری : 42709 021 _ 66488069 021
*

مدل لپ‌تاپ‌های Pavilion از معروف ترین دستگاه های برند HP هستند که از سال‌ها قبل ساخته می‌شدند. این لپ تاپ ها زیرمجموعه رده‌ی کاربری عمومی به حساب می آیند که در میان کاربران طرفداران زیادی دارد. اما اکثرا در باره ی لپ‌تاپ‌های پانزده اینچی مدل Pavilion شنیده بودیم؛ اکنون لپ‌تاپ‌های چهارده اینچی این مدل هم به بازار آمده است. از مهم ترین خصوصیات این لپ تاپ می‌توان به بدنه‌ی خیلی محکم ، تنوع درگاه ها و نمایشگر Full HD از مدل IPS اشاره کرد. پردازنده‌های مرکزی لپ‌تاپ‌های Pavilion 14 تولید کمپانی اینتل هستند و پردازشگر گرافیکی آن‌ها را کمپانی AMD تولید کرده است. ظاهر آن‌هم جذاب است و تنوع در رنگ‌بندی‌ آن دیده می‌شود. باید گفت وزن لپ تاپ نسبت به‌اندازه‌اش اندکش زیاد می باشد و کاربر توقع آن را ندارد که یک لپ‌تاپ چهارده اینچی آن اندازه سنگین باشد. بهتر است برای جا به جایی این لپ تاپ از کوله استفاده شود.

لپ‌تاپ‌های مدل Pavilion همواره دارای تنوع در رنگ‌بندی بودند که در مورد Pavilion 14 اینچی هم این موضوع صدق می‌کند. قاب پشتی که لوگوی HP روی آن حک شده، شیارهای کوچک افقی دارد که حس خوبی به کاربر می دهد و همچنین اث انگشت روی آن باقی نمی ماند . بدنه‌ی لپ تاپ کاملا ازجنس  پلاستیک ساخته شده اما بااین‌ حال خیلی مرغوب بوده و دوام بالایی دارد. فشار و ضربه تاثیر خاصی روی لپ تاپ نمی گذارد و بایدبرند  HP را در این باره تحسین کرد. بدنه ی نمایشگر با دو لولا که از دو سمت به لپ تاپ وصل شده است که با اینکه کوچک است، نمایشگر را ثابت درجایش نگه می‌دارند. صحیح است که لولاها مقاومت بالایی دارند اما به آسانی می شود لپ‌تاپ را با یک دست باز کرد. صفحه داخلی دستگاه که محل استراحت دست‌ها و کناره های کیبورد را تشکیل داده، یک لایه‌ی پلاستیکی طرح دار می باشد که به طور کاملا یکپارچه روی لپ تاپ تعبیه شده است. به‌غیراز دکمه ی پاور که در سمت چپ بالای صفحه کلید قرارگرفته است، دکمه ی دیگری وجود ندارد. انگار HP به دنبال سادگی و راحتی در طراحی هم بوده است. قاب زیرین لپ تاپ هم از یک تکه پلاستیک مات تولید شده که برای تعویض قطعات باید همه ی آن را یکجا از بدنه جدا کرد. لبه‌های قاب زیرین دارای استپرهای لاستیکی می باشد که از لیز خوردن لپ تاپ روی سطوح مختلف جلوگیری می‌کند.

یکی از حسن های دستگاه Pavilion 14 پنل IPS استفاده شده در لپ تاپ می باشد . این پنل باعث می‌شود تا کاربر گستره ی دیدی حدود 178 درجه داشته باشد و از همه ی  زاویه ها بتواند به آسانی تصویر را دید. برای وضوح بیشتر نمایش دادن و زنده‌تر بودن رنگ‌ها، روکش استفاده شده برای نمایشگر براق است. به علت داشتن کیفیت بالا، نمایشگر 14 اینچی Pavilion 14، برای دیدن فیلم یا کار با نرم‌افزارهای گرافیکی خوب است. یک قاب مشکی‌رنگ دورتادور نمایشگر را فراگرفته که در بالای آن وب‌کم لپ تاپ قرار دارد. این وب‌کم که کمپانی HP اسم آن را True Vision گذاشته است، دقت Full HD دارد و برای برقراری تماس‌های تصویری خیلی مناسب است. اسپیکر های  لپ‌تاپ در دو سمت  لبه ی جلویی قاب زیرین وجود دارد. صدای تولیدشده از اسپیکر های لپ تاپ واضح است و برای استفاده‌های عادی روزانه کافیست. اما اگر به دیدن  فیلم همراه با دوستان خود علاقه دارید، بهتر است از اسپیکر های جداگانه استفاده کنید. البته نباید از لپ‌تاپی که در محدوده ی کاربری عمومی قرار می‌گیرد توقع زیادی برای پخش صدای بلند داشت.

دکمه های صفحه کلید لپ تاپ، ابعادی برابر 15×15 میلی‌متر دارند و چینش صفحه کلید با استاندارد QWERTY است. جزیره‌ای بودن کیبورد کمک بسیاری به کمتر کردن  ی خطا در زمان تایپ کردن  می‌کند. دقت ساخت دکمه ها خیلی بالاست و زمانیکه آن‌ها را لمس کنید، از مرغوب بودن آن لذت خواهید برد. فقط ایرادی که به صفحه کلید لپ تاپ  می شود گرفت، کوچک بودن دکمه های جهت بالا و پایین می باشد؛ که با اینکه می شود گفت قربانی طراحی تروتمیز و فرم چینش صفحه کلید شده است. دکمه ها مشکی‌رنگ می باشد و حروف روی آن‌ها سفید است. در کل کار کردن با صفحه کلید لپ‌تاپ Pavilion 14 رضایت بخش است. تاچ پد هم بزرگ و خوب است. سطح آن با فضای استراحت دست‌ها و کناره های کیبورد یکدست می باشد و فقط می شود با طراحی ظریفی که برند  HP انجام داده، هاله‌ای از خط های جداکننده را تشخیص دهید. با این حال حساسیت سطح تاچ پد بالا می باشد و به آسانی می شود با استفاده از فرمان‌های چندلمسی با آن کار کنید. دکمه های تاچ پد که در پایین آن وجود دارند، کاملا به شکل جدا از هم هستند و زمانی که آن‌ها را فشار می‌دهید می شود صدای کلیکش را بشنوید؛ همیشه شنیدن صدای دکمه ها حس خوبی را به فرد استفده کننده وارد می‌کند.

یکی از حسن های دیگر این سری از لپ‌تاپ‌های برند  HP داشتن درگاه های گوناگون است. روی لبه‌ی سمت راست لپ تاپ درایو نوری در کنار یک درگاه USB 2.0 قرارگرفته است. دو LED نشان‌دهنده حالت لپ تاپ هم در کنار این درگاه روی همین لبه وجود دارند. در سمت چپ لبه‌ی جلویی شیار کارت‌خوان SD وجود دارد. اما زیاد بودن  درگاه ها روی لبه‌ی سمت چپ بیشتر می باشد . جک 3.5 میلی‌متری در ابتدای لبه اولین اتصالی می باشد که به چشم می‌خورد. بعد از آن یک عدد درگاه USB 2.0 دیگر در کنار تک در گاه USB 3.0 وجود دارد. درگاه HDMI، درگاه شبکه LAN با سرعت 10/100 مگابیت بر ثانیه و درگاه VGA درکنار هم روی همین لبه وجود دارند. در انتهای لبه هم ورودی شارژر لپ تاپ قرار دارد. فقط نکته منفی درباره درگاه های این لپ تاپ سرعت درگاه شبکه LAN می باشد که می‌توانست گیگابیتی باشد. با این حال با توجه به شکل کاربری دستگاه ، گمان نمی‌رود تا در کارایی لپ تاپ تاثیر زیادی داشته باشد. رابط‌های بی‌سیم هم بلوتوث داخلی و شبکه Wi-Fi با استاندارد 802.11b/g/n هستند.

ازآنجایی‌که لپ‌تاپ‌های چهارده اینچی Pavilion برای بر طرف کردن احتیاجات روزمره و کار های معمولی به کار می‌روند، نباید توقع ویژ ه ای از قدرت سخت‌افزاری آن‌ها داشت. برند HP برای بهینه‌شدن مصرف انرژی لپ تاپ و نگهداری بیشتر شارژ باتری، از پردازنده‌های مرکزی کم‌مصرف سری U نسل پنجم و ششم و هفتم اینتل استفاده کرده است. این پردازنده‌های مرکزی به خاطر ولتاژ پایینشان مصرف کمی هم دارند؛ اما نکته اینجاست که قدرتشان ‌هم به همین اندازه از مدل‌های دیگر مثل مدل HQ و MQ کم تر است. پردازشگر گرافیکی لپ تاپ تولید برند AMD است. مدل Radeon R5 M430، پردازشگر پایین رده‌ی کمپانی AMD است که قدرت پردازشی خیلی معمولی دارد. با این پردازشگر می شود روی کار با نرم‌افزارهایی مانند فتوشاپ و سایر نرم‌افزارهای ادیت عکس حساب کرد. اما نمی شود با آن از پس بازی‌های رایانه ای با گرافیک بالا یا ادیت فیلم برآمد. از دیگر ویژگی های سخت‌افزاری می‌توان به یک ترابایت حافظه‌ی داخلی از مدل هارددیسک و رم‌های DDR3 اشاره کرد. باتری استفاده شده برای دستگاه Pavilion 14 از مدل لیتیوم-یونی با ظرفیت 41 وات‌ساعت می باشد که برای حدودا 5:00 ساعت جستجوی اینترنت با استفاده از شبکه‌ی Wi-Fi می شود از آن بهره گرفت. خوشبختانه بر عکس بیشتر لپ‌تاپ‌هایی که امروزه  ساخته می‌شوند، باتری آن قابل جدا شدن می باشد و در صورت احتیاج می‌توانید آن را عوض کنید.

مزیت های لپ‌تاپ Pavilion 14  که شامل نمایشگر IPS باکیفیت Full HD، تعدد درگا ها و اتصالات، صفحه کلید جزیره‌ای با فواصل مطلوب از هم دکمه ها و زیبایی در طراحی و رنگ‌بندی اشاره کرد. گرچه ایراداتی هم مثل وزن زیاد لپ تاپ وجود دارد. لپ‌تاپ Pavilion 14 برای مصارف تحصیلی، اداری و برگزاری جلسات هم می‌تواند گزینه ی خوبی باشد. از سمتی دقت بالای ساخت لپ‌تاپ، جای نگرانی برای حمل و نقل روزانه  آن برای صاحبش نمی‌گذارد. از سمتی به علت کوچک بودنش فضای زیادی اشغال نمی‌کند و کسانی که فضای زیادی برای رایانه یا لپ‌تاپشان ندارند، می‌توانند روی لپ تاپ  Pavilion 14 حساب کنند.

خرید از : شعبه ونک42709 - 88647891
خرید از : شعبه جمهوری66488069 - 66952002

امکان خرید اقساط : وجود دارد
تذکر :
مشتری گرامی امکان دادن یک چک برای هر دو قسط وجود دارد.در صورتیکه پیش قسط بیشتری پرداخت نمایید و یا قصد داشته باشید تعداد اقساط را تغییر دهید امکانپذیر میباشد.ضمنا مبلغ 3 درصد مبلغ فاکتور شما هزینه اعتبار سنجی شرکت بای چک جهت صدور تاییدیه چک میباشد که از مشتریان تایید شده که برای خرید مراجعه مینمایند اخذ میگردد.

 

مشخصات محصول
ابعاد24.3 × 254.6 × 384.3 ميلي‌متر
وزن2.06 کيلوگرم
سازنده ی پردازندهIntel
سری پردازندهCore i5
مدل پردازنده6200U
محدوده سرعت پردازنده2.2 تا 2.5 گيگاهرتز
فرکانس پردازنده2.3GHz up to 2.8GHz
حافظه ی cache3 مگابايت
ظرفیت حافظه ی RAM8گيگابايت
نوع حافظه ی RAMDDR4
ظرفیت حافظه ی داخلییک ترابايت
نوع حافظه ی داخلیهارد ديسک
مشخصات حافظه ی داخلی5400RPM
شرکت سازنده پردازنده ی گرافیکیAMD
مدل پردازنده ی گرافیکیRadeon™ R7 M340
حافظه ی اختصاصی پردازنه ی گرافیکی2GB
اندازه صفحه ی نمایش15.6 اينچ
نوع صفحه ی نمایشTFT LED-backlit LCD
دقت صفحه ی نمایش1366x768
صفحه ی نمایش ماتدارد
صفحه ی نمایش لمسیندارد
توضیحات صفحه ی نمایشنسبت تصویر 16:9
درایو نوریDVD-RW
وبکمدارد
توضیحات وبکم720p HD webcam
مشخصات تاچ پدپشتیبانی از فرمان‌های چند لمسی
حسگر اثر انگشتدارد
کارت خواندارد
مودمفاقد مودم
شبکه بیسیم WI-FIدارد
توضیحات شبکه بیسیم WI-FI802.11a/b/g/n/ac
بلوتوثبلوتوث داخلي
پورت شبکه Ethernetدارد
پورت VGAدارد
پورت HDMIدارد
تعداد پورت USB 3.02
پورت Thunderboltندارد
طبقه بندیکاربري مالتي‌مديا
سیستم عاملفاقد سيستم‌عامل
پورت USB Type-cندارد
پورت Serialندارد
توضیحات باتریباتری لیتیوم-یون با ظرفیت44 وات‌ساعت
نسخه سیستم عاملDOS
نوع باتری4سلولي
مشخصات اسپیکردو بلندگوی داخلی با تکنولوژی DTS Studio Sound
کیبورد با نور پس زمینهندارد
توضیحات پورت شبکه Ethernet10/100/1000
تعداد پورت USB 2.02
توضیحات درایو نوریDVD+/-RW SuperMulti DL
شارژدهی با تریتا 4:30 ساعت
اقلام همراه لپ تاپشارژر و کابل برق -دفترچه راهنما
بررسی و نظر خود را بنویسید بستن فرم نظر دهی
  • تنها کاربران عضو می توانند بررسی خود را بنویسند
*
*
بد
عالی
*
*
*
*