Close
جستجو

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل -V110

0 تومان

شعبه ونک : 86086400 021 _ 86086500 021
شعبه جمهوری : 42709 021 _ 66488069 021
*

توضیحات تکمیلی :

امروزه در دنیای دیجیتال برخی از نام ها  کمرنگ شده‌اند، اما برند‌ها و کمپانی های جدیدی پا به عرصه گذاشته‌اند که چیز های زیادی برای گفتن دارند. «لنوو» یکی از این کمپانی هاست که با ساخت و ارائه ی محصولات با خصوصیات ظاهری و خصوصیات سخت‌افزاری متعدد نیاز عده ی زیادی از کاربران را تامین می‌کند. این دستگاه ها با بدنه‌های قوی و طراحی ساده و شیک برای هر مدل سلیقه‌ای خوب است و با‌توجه به خصوصیات سخت‌افزاری از کاربری عمومی گرفته تا کاربری مالتی‌مدیا و حتی حرفه‌ای‌تر، یعنی لپ تاپ ویژه ی بازی را پوشش می‌دهد. مدل های گوناگونی از لپ‌تاپ‌های لنوو در بازار وجود دارد که در این قسمت به بررسی لپ‌تاپ‌ «‌V110‌» می‌پردازیم که با قدرت سخت‌افزاری معمولی و درگاه ها ی کامل برای مصارف روزمره خیلی مناسب است.

لپ‌تاپ‌ V110‌ بدنه ی خیلی شکیل و رسمی دارد. بدنه‌ی لپ تاپ، فقط از رنگ مشکی مات و پلاستیک مستحکم تولید شده که در عین سادگی، ظاهری جدید و زیبا به لپ تاپ  بخشیده است. اکثر قسمت‌های اصلی لپ تاپ مثل لولاها و بدنه‌ی خارجی از پلاستیک مات و تنها نمایشگر و لبه‌ی دور آن است که به شکل براق تولید شده‌اند. دقت و استحکام لپ‌تاپ خیلی زیاد است و احتمال آسیب دیدن آن به علت فشار یا ضربه خیلی کم می باشد . وزن دستگاه 2.1 کیلوگرم می باشد که از لپ‌تاپ‌های سبک به حساب می آید و حمل و نقل آن خیلی راحت می باشد.

نمایشگر 15.6‌اینچی‌ V110‌ از رزولوشن 1366X768‌ استفاده می‌کند که این رزولوشن به علت اینکه از ضریب 16:9 استفاده می‌کند، برای دیدن فلم های HD‌ خیلی مناسب می باشد، اما می تواند دقت بالاتری هم داشته باشد. خوشبختانه با‌توجه به قیمت، لنوو برای این لپ تاپ از نمایشگر مات استفاده کرده است؛ به همین دلیل کارکردن با آن در محیط های پر نور یا زیر تابش مستقیم نور خورشید خیلی سهل است و منعکس شدن نور و تصاویر فضا چشم را اذیت نمی‌کند. به علت استفاده از پنل‌ TN، گستره ی دید هم معمولی است؛ یعنی زمانی که از چپ یا راست به نمایشگر نگاه کنید، دقت تصویر تغییر زیادی نمی‌کند، ولی اگر از بالا یا پایین به آن نگاه کنید، متوجه گستره ی دید کم نمایشگرخواهید شد.

دو اسپیکر استریو در این دستگاه وجود دارد که با استفاده از فناوری Dolby‌ Audio، دقت خیلی خوبی را ارائه می‌دهند و در میزان بالای صدا، اعوجاج و کاهش دقت  اتفاق نخواهد افتاد. بر عکس بیشتر لپ‌تاپ‌های در این محدوده ی قیمت که اسپیکر های به‌نسبت ضعیفی دارند، لپ تاپ V110‌ دارای اسپیکر های خیلی خوبی است.

کیبورد دقت خیلی بالایی دارد و فضای کافی بین دکمه ها، امکان اشتباهات تایپی را به کمترین میزان میرساند؛ گرچه خود دکمه ها اندکی کوچک‌تر از ابعاد استاندارد می باشد، ولی این کم شدن سایز به لپ تاپ این امکان را داده است که نام‌پد کاملی را در قسمت راست صفحه کلید قرار دهد. وظیفه‌ی دوم هر دکمه نیز در پایین آن نمایش داده شده است. استراحتگاه مچ دست هم خیلی صاف و با دقت می باشد.

تاچ‌پد وسیع است و حتی افرادی که دستان بزرگی دارند به آسانی می‌توانند با آن کار کنند. قسمت کلیک‌های تاچ‌پد با نوار باریک قرمز رنگی از سمت بالایی جدا شده است که علاوه‌بر جذابیت، باعث می‌شود پیداکردن دکمه‌ها و کارکردن با آن‌ها سهل تر شود. پاسخگویی این تاچ‌پد خیلی عالی و سریع است و می شود به‌کمک آن به آسانی به مرورگری اینترنت و خواندن متن های زیاد بپردازید.

این دستگاه با کانفیگ‌های گوناگونی ارائه شده است که پاسخ‌گوی احتیاجات هر کاربری خواهد بود و افراد با‌توجه به میزان کار و سنگینی محاسباتی که باید با لپ‌تاپش انجام دهد، می‌توانند مدلی را برگزینند. در این مدل از سری‌ V، پردازنده‌ی مرکزی سری ششم اینتل، یعنی‌ Skylake‌ و مدل i3‌ مسئول‌ پردازش محاسبات می باشد. این پردازنده از سری کم‌مصرف می باشد؛ به‌همین‌ علت قابلیت آنچنانی ندارد. فرکانس آن ۲.۳ گیگاهرتز می باشد و ازپس کارهای ساده و سبک روزمره برمی‌آید و نباید از آن انتظار کارهای سنگین داشت. اجرای کارهای گرافیکی، دیدن فیلم و اجرای نرم‌افزارهایی مانند فتوشاپ به عهده‌ی کارت گرافیکی تولید کمپانی AMD‌ با مدل‌ Radeon R5 M330‌ است. این پردازنده قابلیت زیادی نداشته و برای اجرای کارهای سبک گرافیکی خوب می باشد، گرچه شاید بشود برخی بازی‌های قدیمی‌تر با تنظیمات گرافیکی معمولی را بازی کرد، اما قطعا باید قید بازی‌های به روز را بزنید.

بعد از پردازنده، می‌رسیم به قسمت حافظه‌ی رم و حافظه‌ی داخلی که به‌ترتیب چهار و پانصد گیگابایت می باشد. چهار گیگابایت حافظه‌ی رم از مدل DDR4‌ با‌توجه به هزینه ی خرید این لپ‌تاپ گزینه ی خوب و عاقلانه ای بوده است و نسبت‌به‌ DDR3‌ سرعت بیشتری دارد. حافظه‌ی داخلی آن پانصد گیگابایت می باشد که در حال حاضر جزو حداقل اندازه ی حافظه به‌حساب می‌آید و حتی سرعت هارد درایو لپ تاپ با وجود اینکه 5400 دور در دقیقه می باشد، سرعت نهایی خیلی خوبی را ارائه می‌دهد. باتری این لپ تاپ  یک باتری چهارسلولی می باشد که تا چهار ساعت این لپ تاپ را شارژ نگه می دارد. با اینکه این اندازه برای لپ‌تاپ‌ها عادی است، اما می شود بهتر هم باشد.

این دستگاه تنوع کاملی از درگاه ها دارد و از درگاه های قدیمی گرفته تا جدید همه در لبه‌های این لپ تاپ قرار گرفته است. درگاهی که در این لپ تاپ حذف شده درگاه VGA‌ می باشد که در حال حاضر دیگر کمتر از این درگاه استفاده می گردد. این دستگاه شامل یک درگاه USB 2.0‌ و یک درگاه USB 3.0‌ است. نداشتن درگاه USB Type-C‌ امکان دارد اندکی باعث دلسردی شما شود، اما بعد از توجه به رده‌ی کاربری و هزینه، این غیبت کاملا توجیه می‌شود. دیگر درگاه ها مانند درگاه های HDMI و LAN‌ است. در جلوی لپ تاپ یک کارت‌خوان چهارکاره وجود دارد که توانایی خواندن کارت‌های حافظه‌ SD، MMC، MS‌ و‌ MS Pro‌ را داشته؛ همچنین دو چراغ نمایشگر هم در این سمت دیده می‌شود. درایو نوری هم در قسمت راست این لپ تاپ وجود دارد.

در کل لنوو با تولید مدل V110، لپ‌تاپ‌های خیلی باکیفیتی را راهی بازار کرده است. بدنه ی زیبا و شکیل در کنار دقت ساخت خیلی بالا، این لپ‌تاپ را به یکی از برترین  لپ‌تاپ‌های با قیمت معمولی تبدیل کرده است. صحیح است که این لپ‌تاپ به درگاه های جدیدی مانند USB Type-C‌ یا درگاه های قدیمی مانند VGA‌ تجهیز نیست، اما درگاه های دیگر کامل می باشد و نقصی از بابت اتصال وسیله های دیگر به لپ‌تاپتان نخواهید داشت. سرعت پردازشگر لپ‌تاپ معمولی است و مدل‌‌هایی که از کارت گرافیک جداگانه AMD Radeon‌ استفاده می‌کنند، می‌توانند بازی‌های کامپیوتری را هم (به‌شرطی که از گرافیک بسیار بالایی برخوردار نباشند) اجرا کند. باتری لپ تاپ طول عمر قابل‌قبولی را عرضه می کند .لپ تاپ  لنوو‌ V110‌ با این محدوده ی قیمتی یکی از برترین لپ‌تاپ‌هاییاست که در  بازار وجود دارد.

خرید از : تلفن شعبه ونک42709 - 88647891
خرید از : شعبه جمهوری66488069 - 66952002

تذکر :
مشتری گرامی امکان دادن یک چک برای هر دو قسط وجود دارد.در صورتیکه پیش قسط بیشتری پرداخت نمایید و یا قصد داشته باشید تعداد اقساط را تغییر دهید امکانپذیر میباشد.ضمنا مبلغ 3 درصد مبلغ فاکتور شما هزینه اعتبار سنجی شرکت بای چک جهت صدور تاییدیه چک میباشد که از مشتریان تایید شده که برای خرید مراجعه مینمایند اخذ میگردد.
مشخصات محصول
ابعاد22.9 × 260 × 379 ميلي‌متر
وزن2.2 کيلوگرم
سازنده ی پردازندهIntel
سری پردازندهCore i7
مدل پردازنده7500U
محدوده سرعت پردازنده2.5 تا 2.8 گيگاهرتز
فرکانس پردازنده2.7GHz up to 3.5GHz
حافظه ی cache4مگابايت
ظرفیت حافظه ی RAM8گيگابايت
نوع حافظه ی RAMDDR4
ظرفیت حافظه ی داخلیيک ترابايت
شرکت سازنده پردازنده ی گرافیکیNVIDIA
مدل پردازنده ی گرافیکیGeForce 920M
حافظه ی اختصاصی پردازنه ی گرافیکی2GB
اندازه صفحه ی نمایش15.6 اينچ
نوع صفحه ی نمایشTFT LED-backlit LCD
دقت صفحه ی نمایش1366x768
صفحه ی نمایش ماتندارد
صفحه ی نمایش لمسیندارد
توضیحات صفحه ی نمایشنسبت تصویر 16:9
درایو نوریDVD-RW
وبکمدارد
توضیحات وبکمHD Camera
مشخصات تاچ پدپشتیبانی از فرمان‌های چند لمسی
حسگر اثر انگشتندارد
کارت خواندارد
مودمفاقد مودم
شبکه بیسیم WI-FIدارد
توضیحات شبکه بیسیم WI-FI802.11ac
بلوتوثبلوتوث داخلي
پورت VGAندارد
پورت HDMIدارد
تعداد پورت USB 3.01
طبقه بندیکاربري عمومي
سیستم عاملفاقد سيستم‌عامل
مشخصات اسپیکربلندگوهای داخلی استریو دالبی
کیبورد با نور پس زمینهندارد
اقلام همراه لپ تاپشارژر و کابل برق - دفترچه راهنما
پورت Serialندارد
پورت Thunderboltندارد
شارژدهی با تری5:00 ساعت
نوع حافظه ی داخلیSSD
پورت USB Type-cندارد
نسخه سیستم عاملDOS
مشخصات حافظه ی داخلی5400RPM
نوع باتری2 سلولي
تعداد پورت USB 2.02
ظرفیت حافظه ی داخلیهارد ديسک
توضیحات درایو نوریDVD Recordable
پورت شبکه Ethernetدارد
توضیحات پورت شبکه Ethernet10/100/1000M
توضیحات باتریباتری لیتیوم-یون با ظرفیت 30 وات‌ساعت
بررسی و نظر خود را بنویسید بستن فرم نظر دهی
  • تنها کاربران عضو می توانند بررسی خود را بنویسند
*
*
بد
عالی
*
*
*
*