Close
جستجو
بازگشت به همه مقاله ها

لیست بهترین گوشی های انتخاب شده سامسونگ در سال 2021

با توجه به تعداد بالای دستگاه هایی که سامسونگ هر سال عرضه می کند،پیدا کردن بهترین گوشی می تواند برای کاربران یک چالش بزرگ باشد. فرقی نمیکند که به دنبال یک پرچمدار هستید یا یک دستگاه ارزان قیمت، سامسونگ گزینه های زیادی برای همه محدوده های قیمتی ارائه میدهد.

برای سهولت در یافتن بهترین گوشی های هوشمند سامسونگ که با نیازهای شما مطابقت دارد، ما لیستی از بهترین گوشی های سامسونگ را تهیه کرده ایم.

هیولای گلکسی ها Galaxy S21 Ultra

گلکسی S21 Ultra که از پرچمدار سال گذشته یعنی Galaxy S20 Ultra پیروی میکند یکی از بهترین گوشی های هوشمند است که شرکت سامسونگ ارائه کرده است.

جدیدترین پرچمدار رده بالای سامسونگ با صفحه نمایش 6.8 اینچی و  نرخ تازه سازی تطبیقی ​​10 هرتز تا 120 هرتز است. بسته به بازار، Galaxy S21 Ultra با چیپست Exynos 2100 یا Snapdragon 888 در دسترس خواهد بود. این دستگاه با حداکثر 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی جفت شده است.

گلکسی S21 اولترا باتری 5000 میلی آمپر ساعتی نسل قبلی خود را حفظ کرده است. دوربین این گوشی دارای تنظیمات به روز شده ای است که شامل دو دوربین تله فوتو (زوم) است که قادر به دستیابی به زوم فضایی 100 برابر است. Galaxy S21 Ultra اولین گوشی غیرنوت است که قلم S را پشتیبانی میکند.

دلایل خرید: دوربین های قدرتمند، عمر باتری عالی، صفحه نمایش استثنایی و عملکرد درجه یک.

چه کسی باید بخرد: طرفداران وفادار سامسونگ، علاقه مندان به بازی های موبایل، عکاسان موبایل و بلاگرها.

پرچمدار سامسونگ  Galaxy Note20 Ultra

هیچ شکی در صدر جدول بودن گلکسی Note20 Ultra به عنوان بهترین گوشی سامسونگ نیست. سامسونگ در جدیدترین گوشی هوشمند پرچمدار خود با ارتقا قلم S Pen، تجربه روان تر و طبیعی تر با قلم را ارائه داده است.

گلکسی نوت 20 اولترا با صفحه نمایش 6.9 اینچی و پشتیبانی از 5G عرضه می شود و اولین گوشی هوشمند سامسونگ است که دارای نمایشگر دینامیک با نرخ نوسازی 120 هرتزی است.

صفحه نمایش گلکسی Note20 با توجه به هر چیزی که در صفحه، نمایش داده میشود بین 10هرتز، 30 هرتز، 60 هرتز و 120 هرتز تغییر میکند به منظور صرفه جویی در مصرف انرژی این اولین بار است که سامسونگ گوشی ارائه داده است که نرخ نوسازی متغیر دارد.

دلایل خرید: بهترین نمایشگر در گوشی های هوشمند، طراحی فوق العاده، عملکرد پیشرفته دوربین و عمر باتری عالی.

چه کسی باید بخرد: مشتریانی که جدیدترین گوشی های سامسونگ را می خواهند، کاربران قدرتمند، گیمرهای موبایل، بلاگرها و تولیدکنندگان محتوا.

فن ادیشن سامسونگ Galaxy S20 FE

سامسونگ امسال نسخه مخصوص طرفداران خود یعنی گلکسی S20 FE را با جایگزین کردن قاب شیشه ای به پلاستیکی عرضه کرده است. این دستگاه از همان چیپست های سطح پرچمدار، نمایشگر نرخ به روز رسانی 120 هرتزی و باتری 4500 میلی آمپر ساعتی استفاده می کند.

این گوشی با صفحه نمایش تخت 6.5 اینچی مناسب کسانی است که نمایشگرهای خمیده را دوست ندارند. گلکسی اس 20 اف ای با دو دوربین 12 مگاپیکسلی و دوربین تله فوتو 8 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3برابری نتایجی مشابه با گلکسی S20+ را ارائه میدهد.

شرکت سامسونگ با توجه به تمام فناوری های شگفت انگیزی که ارائه می دهد، گلکسی S20 FE را به یکی از مقرون به صرفه ترین گوشی های سامسونگ برای خرید امسال تبدیل کرده است.

دلایل خرید: طراحی عالی، خوش ساخت، عملکرد عالی، صفحه نمایش تخت AMOLED و سه سال ارتقاء سیستم عامل.

چه کسی باید بخرد: مشتریانی که یک گوشی پرچمدار را با قیمت کمتر می خواهند، کاربرانی که نمی خواهند نگران شکستن شیشه باشند.

بهترین گوشی تاشو سامسونگ Galaxy Z Fold 3

نمایشگر این گوشی در زمان باز شدن 7.6 اینچ اندازه دارد و در زمان بسته شدن در یک دست جا می‌شود. علاوه‌براین، یک نمایشگر دوم با 6.2 اینچ در پشت گوشی جا خوش کرده است که هر دو نمایشگر دارای نرخ رفرش 120 هرتزی هستند. این اولین گوشی هوشمند تاشو سامسونگ است که از قلم S پشتیبانی می کند.

گلکسی Z Fold3 از یک لولای با دوام و انعطاف پذیر برخوردار است که اجازه می دهد در زوایای مختلف بایستد

سامسونگ از سخت‌ترین آلومینیوم تاکنون برای بدنه Galaxy Z Fold 3 استفاده کرده است. همچنین این اولین گوشی هوشمند تاشو در جهان است که دارای رتبه IPX8 برای مقاومت در برابر آب است.این گوشی را می توانید حتی به صورت بی سیم شارژ کنید!

جدیدترین پرچمدار تاشوی سامسونگ به یکی از قدرتمند‌ترین پردازنده‌های شرکت کوالکام، یعنی اسنپدراگون 888 مجهز شده است؛ این گوشی‌همراه دارای 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی بوده و این نشان از سرعت اجرایی بالا به همراه فضای ذخیره‌سازی بالا در Galaxy Z Fold3 5G دارد.

دلایل خرید: مقاومت در برابر آب، پشتیبانی از قلم S، عملکرد عالی و ویژگی های مفید.

چه کسی باید بخرد: کاربران قدرتمند، طرفداران وفادار سامسونگ و اینفلوئنسرها.

بهترین گوشی میان رده سامسونگ Galaxy A52

سامسونگ با گلکسی A52 محصولات میان رده خود را متحول کرده است. جانشین گلکسی A51 با صفحه نمایش 6.5 اینچی Super AMOLED، نرخ نوسازی 90 هرتز در نسخه معمولی و 120 هرتز در نسخه 5G خود پیشرفت قابل توجهی داشته است.

این گوشی تا 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی دارد.دوربین اصلی A52 سنسور 64 مگاپیکسلی دارد و از نوع عریض (Wide) است. یک سنسور 12مگاپیکسلی و دو سنسور 5 دیگر هم در کنار این دوربین اصلی مجموعه دوربین‌های قاب پشتی A52 را تشکیل داده‌اند. دوربین سلفی 32مگاپیکسلی هم در قاب جلویی این گوشی به کار گرفته شده است. باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی، پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 25 واتی، درگاه USB Type-C و حسگر اثرانگشت در زیر قاب اصلی هم از دیگر ویژگی‌های این تازه‌وارد است.

دلایل خرید: طراحی مدرن، دوربین بهبودیافته، نمایشگر نرخ تازه سازی 90 هرتز، عملکرد خوب، جک 3.5 میلی متری هدفون.

چه کسی باید بخرد: هزاره ها، علاقه مندان به عکاسی و مشتریانی که از یک گوشی هوشمند سطح پایه ارتقا می یابند.

تکان دهنده بازار گوشی موبایل Galaxy A32

گلکسی A32 یک گوشی هوشمند مقرون به صرفه از سامسونگ است. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.40 اینچی Super AMOLED با چیپست MediaTek Helio G80 با حداکثر 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است.

دوربین اصلی A32 سنسور 48 مگاپیکسلی دارد و از نوع عریض (Wide) است. یک سنسور 8 مگاپیکسلی و دو سنسور 5 و 2 دیگر هم در کنار این دوربین اصلی مجموعه دوربین‌های قاب پشتی A32 را تشکیل داده‌اند. دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی هم در قاب جلویی این گوشی به کار گرفته شده است. باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی، پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 15 واتی، درگاه USB Type-C و حسگر اثرانگشت هم از دیگر ویژگی‌های این تازه‌وارد است.

دلایل خرید: صفحه نمایش AMOLED، طراحی تازه، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی، عملکرد خوب دوربین.

چه کسی باید بخرد: خریداران گوشی های هوشمند ارزان قیمت و کسانی که به عمر باتری عالی نیاز دارند.

چرا اینها بهترین گوشی های سامسونگ در این ماه هستند؟

استرانژی سامسونگ ارائه محصولاتی است که برای همه مناسب باشد. پادشاه گلکسی ها S21 Ultra یکی از متنوع ترین سری گوشی های هوشمند سامسونگ است.

گلکسی نوت 20 اولترا مطمئناً یکی از بهترین دستگاه‌های نوت سامسونگ است که بر اساس بازخورد وفاداران Note ساخته شده است.

گلکسی زد فلیپ در دسته گوشی های هوشمند تاشو قهرمان لیگ برتر سامسونگ است و هنوز هیچ جانشینی برای آن در بازار وجود ندارد. گلکسی اس 20 FE شاید تقریباً یک سال است که عرضه شده است، اما هنوز هم با توجه به نوع مشخصاتی که ارائه می‌کند، ارزش بالایی دارد.

سامسونگ از محبوبیت گلکسی A50 برای گلکسی A51 استفاده کرده و آن را به یک جانشین شایسته تبدیل کرده است. اکنون گلکسی A52 یکی از بهترین گوشی های هوشمند میان رده بازار است. در نهایت، مشتریان در مورد گلکسی A32 شکایتی نخواهند داشت چون هدفش کاملاً  واضح است و به همین دلیل، ارزش حضور در این لیست را دارد.

نظرات
نظر بنویسید بستن فرم نظر دهی