Close
جستجو
بازگشت به همه مقاله ها

مانیتور SD595(طراحی فاخر،کیفیتی بی نظیر)

ویژگی های SD595

لذت مشاهده تصاویر در مانیتوری با طراحی فاخر

برای داشتن تصویری بهتر،طراحی نمایشگر از اهمیت ویژه ای برخوردار است.سامسونگ SD595 ساخته شده از مواد فلزی پیچیده،به گونه ای طراحی شده است که توجه شما را صرفاً به صفحه نمایش جلب می کند.پایه براق،لبه های باریک و قاب ساده پشت مانیتور،زیبایی و ظرافت نمایشگر را دوچندان می کنند.

با طراحی فاخر و صرفه جویی در فضای کاری،سادگی و آرامش را به زندگی خود بیاورید

سادگی،زندگی را آسان تر و آرامش بخش تر می کند.سامسونگ SD595 با طراحی زیبا و کارآمد خود،شما را برای رسیدن به این هدف کمک می کند.پایه ساده و ظریف T شکل این نمایشگر به گونه ای طراحی شده تا کمترین فضای ممکن را اشغال کرده و مانع از شلوغی میزکار شود.حال می توانید تمامی امکانات یک زندگی ساده و شیک را تجربه کنید.

تنها با فشار یک دکمه نحوه بازی کردن خود را متحول کنید

تنها با فشار یک دکمه می توانید تصویر فوق العاده ای در هنگام بازی کردن داشته باشید.گزینه حالت بازی Game Mode تنظیمات نمایشگر را بصورت خودکار به گونه ای تنظیم می کند که بهترین تصویر را داشته باشید.در این حالت نمایشگر به صورت هوشمند تغییرات در صفحه را تشخیص می دهد،رنگ تصویر را بهبود می بخشد و کنتراست صفحه را بالا می برد تا وضوح تصویر بهتر شود و تمامی حرکات در بازی مشخص باشد.تأخیر بسیار کم در نمایش تصویر به دلیل سرعت پردازش تصویر بالا موجب می شود تا هیچ وقت تصویر از بازی شما عقب تر نباشد.

امکان مشاهده تصاویر از تمامی زوایا به کمک صفحه PLS

با SD595 از هر زاویه ای می توانید بهترین دید را داشته باشید.نمایشگر LED سامسونگ بر خلاف سایر نمایشگرهای معمول از زاویه دید 178 درجه افقی و عمودی برخوردار است.این بدان معناست که از هر زاویه ای،چه زمانی که در حال بازی کردن بر روی زمین نشسته اید و یا برای تماشای ویدئو در اطراف نمایشگر جمع شده اید،کیفیت تصویر مطلوبی را شاهد خواهید بود.از هر زاویه ای می توانید از مشاهده تصاویر لذت ببرید.

امکان ارتباط با دستگاه های مختلف به کمک امکانات ارتباطی گسترده

نمایشگر SD595 از تمامی پورت های مورد نیاز شما برای سرگرمی و پخش محتویات مختلف پشتیبانی می کند.HDMI امکان اتصال به انواع مختلف کنسول بازی،پخش کننده Blu-Ray و سایر دستگاه های AV را فراهم می آورد،این در حالیست که با D-sub می توانید بیشتر کامپیوترها را به نمایشگر وصل کنید.به راحتی دستگاه های خود را متصل کرده و از نمایشگر برای کار،بازی،تماشای فیلم و عکس و ... استفاده کنید.

کیفیت تصویر را ارتقا دهید

Magic Upscale کیفیت تصویر شما را به بهترین شکل بهبود می بخشد تا جدا از کیفیت واقعی تصویر،از مشاهده تصویری با کیفیت برتر لذت ببرید.Magic Upscale از افت کیفیت جلوگیری کرده و تصاویر و رنگ های فوق العاده ای ارائه می دهد.همچنین این نمایشگر در مقایسه با لپ تاپ تصویر واضح تر و شفاف تری نمایش می دهد.

1393/07/20

فروشگاه مرکزی سامسونگ

88206530-66952002

www.samsungcenter.ir

 

نظرات
نظر بنویسید بستن فرم نظر دهی