Close
جستجو

مایکروویو ال جی مدل MH8265

تولید کننده: ال جی
شناسه کالا در انبار: 2001134397453
اطلاعات محصول

شعبه ونک : 86086400 021 _ 86086500 021
شعبه جمهوری : 42709 021 _ 66488069 021
*
دسترسی: موجود نیست

مایکروویو ال جی MH8265 یکی از مایکروویوهای 2018 ال جی محسوب می شود. این مایکروویو جزو سری مایکروویو های نئوشف ال جی می باشد و با مدل 8265 نیز در بازار شناخته می شود. این مایکروویو مونتاژ های مختلفی دارد و از مناطق جغرافیایی مختلفی وارد کشور ما می شود به همین دلیل ممکن است منوهای آن به زبان انگلیسی یا حتی عربی باشد. اگر این موضوع برای شما اهمیت دارد، لطفا قبل از خرید از موجودی آن استعلام بگیرید. مایکروویو MH8265 دارای سیستم پخت و پز گریل و مایکروویو می باشد و از ظرفیت 42 لیتر برخوردار می باشد. ظرفیت زیاد این مایکروویو و ابعاد بزرگ ظرف گردان داخلی آن باعث می شود تا شما بتوانید تقریبا هر غذایی را پخت و پز نمایید. مایکروویو 42 لیتری ال جی MH8265 دارای تکنولوژی اسمارت اینورتر (Smart Inverter) می باشد و پخت و پز، گرم کردن و یخ زدایی مواد غذایی و غذاها را به صورت دقیق و کامل انجام دهید.

به لطف این تکنولوژی غذاهای شما کاملا مغز پخت می شوند. این مایکروویو از قدرت و توان 1200 وات برخوردار است و شما می توانید توان آن را به صورت دستی نیز تنظیم کنید تا بهترین نتیجه را در پخت و پز مواد غذایی بدست آورید. مایکروویو 1200 وات ال جی MH8265 دارای 6 برنامه مختلف است و هر کدام، دستورالعمل های متنوعی را برای پخت و پز غذا در اختیار شما قرار می دهند و شما می توانید لیست آنها را از جدول مشخصات فنی این محصول مشاهده کنید. شما می توانید از این مایکروویو برای پخت و پز غذاها، گرم کردن آنها، سرخ کردن و کباب کردن عنوان گوشت استفاده کنید. همچنین می توانید از آن به عنوان ماست ساز نیز استفاده کنید و ماست درست کنید. این محصول دارای قابلیت Tastesaver است و باعث می شود تا مواد غذایی و غذاها طعم اصلی خود را هنگام پخت و پز حفظ کنند و شما غذای خوشمزه ای بپزید. همچنین دارای قابلیت Fast Cooking است تا غذاها را در زمان کمتر و سریع تر پخت و پز نمایید. مایکروویو ال جی MH8265 حتی در مناطقی که ولتاژ برق پایینی دارند نیز به خوبی کار می کند و برای کار کردن حداقل به 150 ولت یا 300 وات برق نیاز دارد.

شما می توانید با توجه به نوع غذایی که پخت و پز می کنید، میزان قدرت و توان آن را بین 200 تا 1200 وات به دلخواه تنظیم نمایید و غذاها را با دقت بیشتری پخت و پز نمایید. متاسفانه این مایکروویو فاقد کانوکشن است اما به کمک هیتر و پخت و پز ترکیبی، می تواند غذاهای شما را به صورت یکدست پخت و پز نماید. طراحی این مایکروویو در یک کلام عالی است. جنس بدنه آن فلزی و به رنگ نقره ای است و درب آن نیز کاملا از جنس شیشه حرارت دیده و به رنگ مشکی می باشد. این مایکروویو در دو رنگ مشکی و نقره ای تولید شده است که شما می توانید با توجه به دکوراسیون آشپزخانه خود آن را انتخاب کنید. درب این مایکروویو با دستگیره و به سمت چپ باز می شود. ال جی لیست برنامه های این مایکروویو را روی آن درج کرده است تا شما بتوانید راحت تر با آن کار کنید. این لیست زیر دستگیره آن قرار دارد که با باز کردن درب آن قابل مشاهده است.

این محصول دارای دکمه های کنترلی لمسی و همچنین یک دکمه پیچی یا دیالی می باشد که در قسمت راست درب تعبیه شده اند. همچنین دارای یک نمایشگر سگمنتی بوده که در واقع یک صفحه ال ای دی با نور سفید برای نمایش اطلاعات مورد نیاز می باشد و White LED نام دارد. داخل این مایکروویو نیز یک لامپ ال ای دی تعبیه شده که روشنایی آن به گفته ال جی 3 برابر لامپ های معمولی است و به شما کمک می کند تا داخل مایکروویو را به راحتی مشاهده کنید. شما در این صفحه می توانید قیمت مایکروویو ال جی MH8265 رنگ نقره ای را مشاهده کرده و نسبت به خرید آن با قیمت ارزان، گارانتی (حتی بدون گارانتی) و تضمین اصالت و سلامت کالا از فروشگاه سلام بابا اقدام نمایید.

خرید از : شعبه ونک42709 - 88206530

خرید از : شعبه جمهوری66488069 - 66952002

امکان خرید اقساط :وجود دارد

تذکر :

مشتری گرامی امکان دادن یک چک برای هر دو قسط وجود دارد.در صورتیکه پیش قسط بیشتری پرداخت نمایید و یا قصد داشته باشید تعداد اقساط را تغییر دهید امکانپذیر میباشد.ضمنا مبلغ 3 درصد مبلغ فاکتور شما هزینه اعتبار سنجی شرکت بای چک جهت صدور تاییدیه چک میباشد که از مشتریان تایید شده که برای خرید مراجعه مینمایند اخذ میگردد.
مشخصات محصول
یخ زداییدارد
گریلدارد
کانوکشنندارد
قفل ایمنی کودکدارد
جوجه گردانندارد
بخارپزدارد
پهنا489 میلی‌ متر
ارتفاع360 میلی‌ متر
عمق360 میلی‌ متر
وزن8 کیلوگرم
مدت گارانتی18 ماه
شرکت گارانتی کنندهگلدیران
بررسی و نظر خود را بنویسید بستن فرم نظر دهی
  • تنها کاربران عضو می توانند بررسی خود را بنویسند
*
*
بد
عالی
*
*
*
*