Close
جستجو
بازگشت به همه مقاله ها

معرفی ابزارهای مفید اندرویدی

21 ابزار کاربردی در یک برنامه

All In One Toolbox

نرم افزاری بسیار پرقدرت و کارآمد که شامل 21 ابزار کاربردی است. با نصب آن از امکانات فوق العاده ای همچون مدیریت فایل، گزارش وضعیت رم و پردازنده و منابع سیستمی، پاک و یا نصب کردن گروهی نرم افزارها، پلاگین و ویجت های تنظیمات و بسیاری امکانات دیگر بهره مند خواهید شد.

کنترل صوتی گوشی ها

Auto Voice

گوشی هایی که از امکان Google Now بهره می برند با نصب این نرم افزار تبدیل به ابزاری خواهند شد که تنها با فرامین صوتی، دستورات را به صورت بسیار کامل و دقیق اجرا می کنند.

یکی از امکانات فوق العاده این نرم افزار پشتیبانی از تلفظ کلمات فارسی است که با کمترین خطا دستورات را اجرا می کند. همچنین این نرم افزار از هندزفری نیز پشتیبانی کرده و برای کسانی که گوشی خود را داخل کیف و یا جیب خود می گذارند بسیار کارآمد است.

کنترل کامپیوتر از راه دور

Microsoft Remote Desktop

بسیاری از کاربران با ابزار Remote desktop Connection در ویندوز آشنا هستند و می دانند که این ابزار تا چه اندازه کارایی دارد. شما با استفاده از Remote Desktop می توانید از طریق اینترنت و یا شبکه به سیستم دیگر متصل شود و دسکتاپ آن را در اختیار بگیرید، انگار که پشت ان نشسته اید.

ابزار اندرویدی فوق این قابلیت را به گوشی و یا تبلت شما می کند و از طریق اینترنت می توانید به کامپیوتر خود وصل شوید. البته باید گزینه ریموت دسکتاپ را در کامپیوتر فعال کرده باشید.

قدم بزنید و کالری بسوزانید

Runtasstic Pedometr Pro

این نرم افزار، قدم شمار حرفه ای را در اختیارتان قرار می دهد که قادر است تعداد قدم ها، مسافت طی شده، سرعت حرکت و بسیار موارد دیگر را به اطلاعتان برساند. فقط کافیست گوشی خود را داخل جیب قرار داده و یا در دست بگیرید تا اطلاعات دقیقی به شما ارایه شود در انتها نیز با نصب گراف و اشتراک آن با دیگر افراد در شبکه های اجتماعی می توانید از موقعیت و سلامت بدنی خود مطلع شوید.

نقشه اطلس جهان

World Map Atlas 2015

علاقه مندان به جغرافیا با نصب این نرم افزار نقشه کامل و جامعی از کره زمین را در گوشی های خود خواهند داشت.

پرچم کشورهای مختلف، واحد پول آن ها، کد تلفن های بین المللی محل های مختلف و دیدنی در سراسر دنیا، زبان ها و گویش ها و امکانات بسیار جالب دیگر در این نرم افزار در اختیارتان است.

غذای ایرانی

Iranian Food

علاقمندان به آشپزی پس از نصب این نرم افزار با دنیایی از غذاهای لذیذ و طرز پخت آن ها روبرو خواهند شد.

دسته بندی خوراکی ها و غذاهای موجود شما را در پیدا کردن غذای مورد نظرتان به خوبی یاری خواهد کرد همچنین می توانید موارد خواسته شده را در داخل نرم افزار جستجو و آن ها را در لیست علاقه مندی های خود ذخیره کنید.

خبرخوان فارسی

Kiosk

اگر دوست دارید هر روز اخبار پیرامون خود را به صورت دیجیتال بخوانید، از وضعیت آب و هوا باخبر شوید، و یا از روزنامه ها و مجلات اخبار دریافت کنید و به صورت کلی تمامی خبرها را یکجا و سریع در اختیارتان باشد خبرخوان کیوسک بهترین نرم افزار در این زمینه است.

یار قدیمی روی تلفن همراه و تبلت!

JetAudio

یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین پخش کننده های مالتی مدیا در دنیای کامپیوترها JetAudio است. این روزها سازندگان این برنامه تلاش می کنند این ابزار را در دنیای اندروید هم به عنوان یکی از گزینه های اصلی کاربران برای مدیریت و پخش فایل های صوتی تبدیل کنند. پشتیبانی از اکثر فرمت های صوتی رایج مثل mp3, wav, ogg, flac, m4a, tta, mod, ape, spx و ... وجود اکوالایزرهای پیشرفته، دسته بندی موضوعی فایل های صوتی، پخش متن آهنگ، پیدا کردن در یوتیوب، امکان تغییر تگ ها و ... از دیگر امکانات برنامه هستند.

 

به نقل از نشریه رایانه خبر.

www.SAMSUNGCENTER.ir

نظرات
نظر بنویسید بستن فرم نظر دهی