Close
جستجو
بازگشت به همه مقاله ها

مفهوم تلویزیون های هوشمند سامسونگ

دیر زمانی پیش از این،در تعریف ابزاری به نام تلویزیون،تنها به وسیله ای برای نمایش صدا و تصویر اشاره می شد.رقابت سازندگان فقط به مسأله ابعاد و سایز صفحه نمایش دستگاه محدود می شد.با بروز شدن تلویزیون های سامسونگ،فناوری های جذابی همچون تصاویر Full HD و محتوای سه بعدی باعث رقابت بین برندها شده است.

پس از سال ها کسب تجربه شرکت سامسونگ در سال 2011 تلویزیون های جدید خود را به عنوان Smart TV به بازار عرضه نمود.سری 8,7,6,5 تلویزیون های هوشمند سامسونگ در دو کلاس LED و PLASMA سه بعدی به بازار ارائه شده اند،که به تفکیک فناوری ساخت از 32 تا 65 اینچ در دسترس قرار دارند.

تلویزیون های هوشمند سامسونگ از طراحی فوق باریک و نوآورانه بهره می برند و با برنامه جدید اسمارت هاب خود،قوانین تماشای تلویزیون را تغییر داده است.

اسمارت هاب محیطی است که محتوا و برنامه های کاربردی را سریع تر و آسان تر در اختیار کاربر می گذارد و دارای دو پنل جدید تحت عنوان برنامه های کاربردی و عکس-موسیقی و ویدئو می باشد.همچنین می توانید به راحتی پنل ها را ورق زده و از آن ها استفاده کنید و یا با برنامه AllShare دائماً متصل بمانید.

به طور کلی شما می توانید با Smart TV های سامسونگ و استفاده از برنامه های آن محتوای مورد نظر خود را از دستگاه های متصل به تلویزیون به صورت یکپارچه به اشتراک بگذارید.

با تازه های سامسونگ همراه باشید.....

 

فروشگاه مرکزی سامسونگ

88206530-66952002

www.samsungcenter.ir

نظرات
نظر بنویسید بستن فرم نظر دهی