Close
جستجو
بازگشت به همه مقاله ها

نسل دوم پلتفورم نمایشگرهای اطلاع رسان هوشمند سامسونگ (SSSP)

راه حلی جامع در درون نمایشگر برای افزایش کارآیی و سهولت در مدیریت

 

               ویژگی های برتر

                   عملکرد قوی با استفاده از پردازنده چهار هسته ای ( System-on-Chip (SoCو مدیا پلیر داخلی

                   راه اندازی سریع و بدون دردسربه کمک تنظیمات اولیه آسان

                   دسترسی آسان به عملکردهای اصلی و پرکاربرد با استفاده از رابط کاربری لمسی کارآمد UI

                   مدیریت آسان با استفاده از MagicInfo S2 بروز شده و MagicInfo Server

 

پیام رسانی دیجیتال، راحت و آسان با یک راه حل جامع

MagicInfo Player S2 داخلی سامسونگ قابلیت مدیریت مقادیر سنگین اطلاعات را به صورت همزمان دارد. این امر موجب می شود تا مدیران بتوانند پیام رسانی بهتری را جهت جذب بینندگان ارائه دهند.

 SSSPنسل دوم با بهره مندی از تکنولوژی SoC  با CPU  چهار هسته ای، GPU  و مدیا پلیر داخلی، نیاز به تهیه کامپیوتر و یا مدیا پلیر خارجی را از بین می برد. به علاوه، SSSP نسل دوم از ویژگی های متنوعی برخوردار است که باعث سهولت در خلق و ایجاد محتوا می شود. امکاناتی نظیر امکان نمایش تصویر در  تصویر (PIP)  با قابلیت پوشش تا نصف صفحه نمایشگر.

 عملکرد بهتر با پردازنده چهار هسته ای و تکنولوژی SoC

  نسل دوم Samsung Signage Platform (SSSP) ، به عنوان راه حلی جامع با مدیا پلیر داخلی و نرم افزار مدیریت نمایشگر، امکان مدیریت آسان و نمایش محتوی با کیفیتی را فراهم می آورد.

 پیام رسانی دیجیتال به ابزار ارتباطی مؤثری برای مشاغل مختلف تبدیل شده است. با جایگزین کردن نمایشگرهای اطلاع رسان هوشمند به جای تابلوهای اعلانات معمول،  مشاغل امکان تعامل  بیشتری با مشتریان ایجاد می کنند. همچنین مشاغل با حذف نیاز چاپ محتوا و هزینه گزاف توزیع آن، درهزینه ها صرفه جویی خواهند کرد. با این وجود،  نصب و راه اندازی پیچیده و همچنین  هزینه های اضافی جهت خرید مدیا پلیرخارجی، ازجمله مشکلات سیستم های اطلاع رسانی دیجیتال معمول می باشد.

   همچنین،SSSP  نسل دوم از ویژگی های مختلفی برخوردار است که در اغلب موارد نیاز به تهیه لوازم جانبی دارند، از قبیل:

                     پوشش لمسی بدون نیاز به کامپیوتر. با استفاده ازپوشش لمسی، نمایشگر اطلاع رسان هوشمند سامسونگ را به راحتی به یک نمایشگر تعاملی تبدیل کنید.

 

                       قابلیت ایجاد ویدئو وال بدون نیاز به کامپیوتر. با قابلیت پخش محتوا به صورت ویدئو وال، محتوای مورد نظر را در ویدئو وال خود به راحتی مشاهده و مدیریت کنید.

 

                   پشتیبانی از Datalink بدون نیاز به کامپیوتر. Datalink  را فعال کرده و بدون نیاز به setback box (SBB)  ویا (PIM) محتوای نمایشگر اطلاع رسان هوشمند سامسونگ را  از راه دور   بروزرسانی کنید.

 

Wi-Fi                داخلی. امکان بکارگیری قابلیت های متنوعی که نیاز به  Wi-Fi دارند، نظیر کنترل و اجرای محتوا به صورت بی سیم از طریق تلفن همراه، به استثناء مدلDBD که  قابلیت نصب Wi-Fi  را به صورت جداگانه دارد.  

 

چیدمان آسان نمایشگرها به کمک برنامه  را ه اندازی اولیه

با برنامه راه اندازی اولیه، نصب اولیه نمایشگرها بسیار راحت تر انجام می پذیرد. زمانی که نمایشگر اطلاع رسان هوشمند برای اولین بار روشن می شود، راهنمای قدم به قدم، کاربران را برای ذصب صحیح نمایشگر راهنمایی می کند. برای تنظیمات مربوط به انتخاب زبان، نحوه قراگیری نمایشگر، شبکه، ساعت، پخش کننده و گیرنده تلویزیون ( فقط در نمایشگرهایی که گیرنده دارند) ، تنها کافیست دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید.

 

دسترسی آسان به امکانات پرکاربرد با رابط کاربری در صفحه اصلی

SSSP  نسل دوم به منظور راحتی بیشتر کاربران از صفحه اصلی جدیدی برخوردار است. این صفحه اصلی جدید از رابط کاربری بزرگ پنجره ای شکلی برخوردار است که دسترسی به قابلیت های اصلی و پرکاربرد را آسان می سازد. کارهایی که قبلا برای انجامشان نیاز به زدن بیش از 10 کلمه بر روی کنترل بود، حالا تنها با یک یا دو کلیک انجام می شوند. در ضمن، با اضافه کردن پوشش لمسی می توان با لمس گزینه های موردنظر کنترل بهتر و آسان تری بر روی نمایشگر داشت. امکان لمس برای مدیریت در پخش و برنامه ریزی مدیا پلیرداخلی نیز وجود دارد.

 

افزایش کارایی با ویژگی های جدید  S2 MagicInfo Player و Server

MagicInfo Player S2 موجود در پردازنده ارتقاء یافته SoC نسل دوم SSSP، امکانات بسیاری را در اختیارکاربر قرار می دهد که موجب بهبود نحوه ارائه تصویر می شود.

                 مدیریت محتوا. با استفاده از قالب های از پیش طراحی شد و با گذاشتن متن و تصویر، محتوای مورد نظر خود را براحتی خلق کرده و جهت پخش، زمان بندی کنید.

                 چند کاناله Multi-chanel .  چندین برنامه زمانی مختلف را مستقل از یکدیگر تعریف کرده تا در صورت نیاز بتوانید بدون معطلی برنامه زمانی متفاوتی را انتخاب و اجرا کنید.

                 پخش مستقیم از تلفن همراه Mobile Instant Play. ارسال و پخش مستقیم محتوا با تلفن همراه، از طریق Wi-Fi داخلی و بدون نیاز به کامپیوتر.

 

 

                         شکل 1.با استفاده از Wi-Fi  داخلی موجود در SSSPکاربران می توانند به طور مستقیم محتوای مورد نظر خود را از تلفن همراه به نمایشگر فرستاده و پخش کنند.

 MagicInfo Serveبا استفاده ازیک سرور کلی برای مدیریت تمامی نمایشگرها، از یک دستگاه تا یک ویدئو وال می باشد که از ویژگی های مختلفی برخوردار است.

                 مدیریت از راه دور بصورت مرکزی. مدیریت و کنترل چندین نمایشگربه صورت از راه دور و از یک مکان مرکزی.

                پشتیبانی از Datalink. اعمال تغییرات و بروزرسانی محتوا به صورت خودکار، در طی برنامه های زمانی.

                پخش کننده پشتیبان. امکان ادامه پخش حتی در زمانی که نمایشگر به درستی کار نمی کند.

 

امکان توسعه و ارتقاء در SSSP  نسل دوم

SSSP  نسل دوم به عنوان پلتفورمی  برای Partner System Integrator (SI) ها این امکان را فراهم می آورد تا بدون نیاز به طراحی و ساخت دستگاه،  بتوانند راه حل های جدیدی ارائه دهند. پردازنده پیشرفته SoC از امکانات مختلفی جهت جلب رضایت مشتری برخوردار است. Samsung Software Development kit (SDK) با رابط های کاربری بیشترجهت کنترل SSSP، راه حل ویژه و قدرتمندتری ارائه می دهد.

 

فروشگاه مرکزی سامسونگ

www.samsungcenter.ir

نظرات
نظر بنویسید بستن فرم نظر دهی