Close
جستجو
بازگشت به همه مقاله ها

نقش مانیتورهای صنعتی در آموزش

راهکارهایی خلاق و نوآورانه برای ایجاد دنیایی جدید در یادگیری

انتقال تجربه ای پویا در یادگیری از طریق آموزش مشارکتی و تعاملی

روندهای موجود در این صنعت

اثر روندهای جدید یادگیری و فناوری در دهکده جهانی امروزی

دانش آموزان بومی دیجیتال(دانش آموزانی که در عصر پیدایش فناوری های دیجیتال بزرگ شده اند)

استفاده از دستگاه های الکترونیکی در کلاس درس،باعث می شود دانش آموزان روش های متفاوت در یادگیری را تجربه کنند.معلمان با به کارگیری روش های آموزش دیجیتال،خدمات آموزشی بهتری به دانش آموزان ارائه می کنند.فناوری های نوین با پیشبرد مداوم روش های یادگیری الکترونیکی مانند"یادگیری معکوس"،آموزش دانش آموز-محور را ممکن می سازند که در این شیوه آموزشی،دانش آموزان شرکت فعال تری خواهند داشت.

آموزش در دهکده جهانی

جهانی شدن نیازمند سیستم های آموزشی است که برای دانش آموزان،رشته ها و زمینه های مختلف در دسترس باشد.از آن جایی که سطوح و شیوه های یادگیری،بسیار متفاوت هستند،تدریس به روش یکسان،دیگر نمی تواند کاربردی و موقفیت آمیز باشد.بنابراین مؤسسات آموزشی کشورهای مختلف،جهت دستیابی به منابعی که براساس تمایز میان دانش آموزان شکل گرفته،در حال رقابت هستند.

نیازهای مشتریان

نوآوری و فناوری در شیوه آموزشی دانش آموز-محور

برآورده ساختن انتظارات رو به افزایش دانش آموزان

مؤسسات آموزشی باید کلاس های درس را با ابزار آموزشی،که استفاده از آن ها،هم برای دانش آموزان و هم برای معلمان آسان است،مجهز نمایند.

آموزش مهارت های تطبیقی و تعاملی

معلمان باید با تجهیز دانش آموزان به مهارت های روابط عمومی مانند توانایی برقراری ارتباط و مشارکت و همکاری مؤثر،آن ها را برای فرآیند پیچیده ورود به دهکده جهانی امروزی که به سرعت در حال تغییراست،آماده نمایند.

مدیریت سیستم آموزشی پیشرفته

از آن جا که جمعیت در حال تغییر است،سیستم های آموزشی باید شیوه های خود را به نحوی تغییر دهند که هماهنگ با نیازهای آموزشی مختلف باشند.تغییر سریع ابعاد این سیستم ها،زیرساخت های موجود را تحت تأثیر قرار می دهد و به همین دلیل،وجود مدیریتی پیشرفته حیاتی می باشد.

توانمندی های سامسونگ

بهینه سازی آموزش از طریق مشارکت و فعالیت های مفید آموزشی

اهداف مؤسسات آموزشی موفق:

تجربه یادگیری پیشرفته.جذب مشارکت دانش آموزان از طریق توانایی آن ها در کاوش و مشارکت در هر زمان و موقعیت،قادر ساختن آن ها در به کارگیری روش های جدید فکر کردن با دسترسی به منابع مختلف آموزشی و برقراری ارتباط در خارج از کلاس درس.

ارتقا آموزش از طریق مشارکت.فعالیت با دیگر همکاران جهت توسعه روش های جدید تدریس و برنامه های آموزشی با هدف ایجاد انگیزه در دانش آموزان.

بازدهی فراتر در فعالیت های مدارس.مدیریت کارآمد دانش آموزان،مدرسان و اطلاعات با داشتن یک سیستم آموزشی منعطف.

ارائه و مدیریت پیشرفته اطلاعات و اسناد(محیط مدرسه هوشمند)

فضای مورد استفاده عموم با استفاده از SMART Signage:گستره وسیعی از نمایشگرهای با کیفیت بالا و حرفه ای که هر مؤسسه آموزشی را یاری می دهند،با نمایش جدول زمان بندی به معلمان و دانش آموزان اطلاع رسانی کرده و فضا را هیجان انگیز می کند.نمایش به روز اعلانیه های مدرسه،امور علمی،جداول زمان بندی و اطلاعات مربوط به کلاس ها به منظور اداره کارآمد و ایجاد انگیزه از طریق نمایش محتوا و تعامل غنی.اطلاع رسانی به دانش آموزان که می توانند به راحتی با بررسی نمایشگرها،اطلاعات متنوعی را که در بالا شرح داده شد به دست آورند.

MagicInfo

گستره وسیعی از فناوری های مدیریت نمایشگرها که مدرسین و سرپرست های آموزشی را قادر می سازد تا نمایشگرها را کنترل نموده و محتویات آن را به نحوی مدیریت کنند که دانش آموزان در جریان امور قرار گیرند.علاوه بر این مدرسین می توانند مطالب آموزشی را به شیوه ای جذاب توسعه دهند.

محصول پیشنهادی سامسونگ برای فضاهای عمومی مؤسسات آموزشی(تابلوی اعلانات دیجیتالیDigital Signage)

نمایشگرهای مستقل و ویدئووال ها(Video Wall)با استفاده از روش های نمایش هوشمند سامسونگ می توانند تجربه آموزشی را با ارائه و انتقال مؤثر پیام ها ارتقا دهند.همچنین دانش آموزان می توانند با استفاده از صفحه نمایش های لمسی،به اطلاعات دسترسی یابند که این کار از طریق نصب Touch Overlay که تابلوی اعلانات دیجیتالی را به یک کیوسک شخصی تبدیل می کند،صورت می گیرد.

روش مدیریت محتوا

معلمان و مدیران مدارس می توانند با نمایش اطلاعات مدرسه،مطالب مختلف و پیام های به موقع،از طریق ارتباطی به روز که در سراسر محوطه مدرسه و در تجهیزات و وسایل مدرسه برقرار است،دانش آموزان را در جریان اطلاعات مهم و اخبار قرار دهند.مدرسین می توانند با استفاده از فناوری های پیشرفته Samsung Magicinfo دستگاه ها را کنترل و متصل کرده و با استفاده از دستگاه های همراه،محتوا و مطالب را از راه دور مدیریت نمایند.مؤسسات آموزشی می توانند با استفاده از قابلیت های اساسی مدیریتی موجود در یک راهکار پیش بینی شده،در هزینه ها صرفه جویی کنند.این در حالی است که تجربه مشاهده دانش آموزان نیز به دلیل مطابقت این فناوری با طیف گسترده ای از فرمت های صوتی و تصویری،ارتقا می یابد.Magicinfo همچنین این امکان را در اختیار مدرسین قرار می دهد که مطالب درسی را به صورت تعاملی و مؤثر،که در نهایت باعث پیشرفت یادگیری می شود،ایجاد و ارائه نمایند.

1393/10/27

فروشگاه مرکزی سامسونگ

88206530-88641715

www.samsungcenter.ir

 

 

 

 

 

نظرات
نظر بنویسید بستن فرم نظر دهی