Close
جستجو
بازگشت به همه مقاله ها

نمایشگرهای LED پویا، متناسب با طراحی های گوناگون ویدئو وال

ویدئو وال، سری UDC و UDC-B

ویژگی های برتر

  •  
  • طراحی ویدئو وال های گوناگون (VideoWall) با تکنولوژی (Samsung Smart Signage Platform) نرم افزار داخلی MagicInfo™VideoWall
  •  
  • کاهش مصرف انرژی و نصب آسان بوسیله تکنولوژی(d-LED) BLU (Backlight Unit) 
  •  
  • بهبود یکنواختی در سطح نمایشگر به وسیله تنظیمات کارخانه ای و کالیبره کردن رنگ ها و نرم افزار مدیریت رنگ پیشرفته (ACM)
  •  
  • افزایش انعطاف پذیری نمایشگربا گردش ساده و آسان تصویر از حالت افقی به حالت عمودی و گزینه های تنظیم ابعاد خودکار تصویر
  •  
  • امکان اتصال تا 100 نمایشگر به وسیله Display Port® (DP)1.2

 

محصولات و خدمات خود را از طریق یک نمایشگر شگفت آور نشان دهید

نصب ویدئو وال به منظور افزایش زیبایی طراحی فروشگاه ها رو به افزایش است. مالکان و مدیران، نمایشگرهای بزرگی (LFDs) می خواهند که با محیط فروشگاه سازگار بوده و به زیبایی محیط اطراف خود بیافزاید. LFD  با کیفیت بالای خود این امکان را به مشاغل می دهد که بتوانند حتی در یک فضای کم ویدئو وال نصب کنند. مشاغل نیز به دنبال دستگاه هایی با قاب بسیار باریک هستند تا تصویری تا حد امکان پیوسته و بدون درز، با کیفیت بالا و امکان مدیریت آسان تر داشته باشند.

LED LFD سامسونگ به مدیران و صاحبان فروشگاه ها کمک می کندتا ویدئو وال هایی مطابق با سلیقه خود وبا قیمتی مناسب در فروشگاه نصب کنند. با مدل های 46 اینچ UDC-B و 46 و55 اینچ UDC  فروشگاه ها و مغازه ها می توانند مدل های بسیار متنوع و زیبایی از ویدئو وال را در مکان های موردنظر خود نصب کنند.

تکنولوژی d-LED BLU  سامسونگ هزینه های انرژی را کاهش می دهد. آزمایش های داخلی نشان می دهند که LED  به طور متوسط 40 درصد انرژی کمتری در مقایسه با (CCFL) LCD  ها مصرف می کنند. به علاوه LED LFD  ها دوستدار محیط زیست نیز می باشند به دلیل اینکه در آنها هیچ جیوه مضری وجود ندارد.

به وسیله Samsung Signage Platform  محتویات را به شیوه های مختلفی نمایش دهید

Samsung Smart Signage Platform نیاز به تهیه یک کامپیوتر جانبی برای هر نمایشگر در ویدئووال را ازبین می برد.SSSP  موجود در نمایشگرهای سری UDC  نرم افزار MagicInfo™VideoWall را پشتیبانی می کند، نرم افزاری که محتویات تولید شده در برنامه های VideoWall Author  و VideoWall all console  را اجرا می کند. MagicInfo™VideoWall S Player  موجود امکان ایجاد ویدئو وال هایی تا ابعاد 4×4 را بدون نیاز به کامپیوتر جانبی و نرم افزار پخش ویدئویی فراهم می آورد.

میکروچیپ مدیا پلیر داخلی، شامل بخش های زیر می باشد:

  • یک CPU  دو هسته ای 1 گیگا هرتز با ظرفیت 512KB
  •  
  • حافظه 32 بیت DDR3 Dual
  •  
  • پردازشگر ویدئو با Full Codec و اجرای Microsoft®Windows®Media Video
  •  
  • MP4  و قابلیت H.264
  •  
  • حافظه داخلی 8 گیگابایتی SSD ( دو گیگا بایت اشغال شده توسط سیستم عامل)
  •  
  • نرم افزار حرفه ای MagicInfo™VideoWall  

 

توانایی ایجاد ویدئو وال در فضایی محدود و با چیدمان های مختلف

امکانات نصب متفاوت ارائه شده به وسیله دستگا های UDC  و UDC-B  به کاربران امکان ایجاد ویدئو وال های منحصربفردی می دهد. تکنولوژی d-LED BLU یکنواختی رنگ بهتر و درخشندگی بهتری ارائه می دهد در حالیکه انرژی کمتری مصرف می کند. این تکنولوژی همچنین کیفیت تصویر فوق العاده و بازه رنگی واقعی تر و سایه های غنی تری نشان می دهد. ضخامت کم 96 میلی متری و وزن کم 18 کیلوگرمی این امکان را به کاربران می دهد تا در فضاهای محدود بتوانند ویدئو وال موردنظر خود را نصب کنند. تجهیزات نصب متناسب نظیر پایه زمینی، دستگاه اینترنت همراه (MID) و براکت های دیواری امکانات نمایش بهتری فراهم می کنند.

ویدئو وال را با تصاویر و متون واضح طراحی کنید

نمایشگرهای سری UDC و UDC-B  به گونه ای طراحی شده اند که کاربران برای ایجاد نمایشگرهای دیواری به یاد ماندنی کمک می کنند. پیشرفت تنظیمات رنگی ویدئو وال، کیفیت تصویر ارتقاء یافته، دستگاه هایی با عرض 5.5 میلی متر (Bezel-to-Bezel) و نمایش با وضوح بالای تصاویر، تجربه تماشای لذت بخشی را بوجود می آورند. پراکندگی نور با استفاده از سطح نمایش ضد تابشی کاهش یافته است.


بهبود یکنواختی رنگ با کالیبره شدن آن

تنظیمات کارخانه ای انجام شده برروی نمایشگرهای سری UDC  وUDC-B  سبب بهبود تعادل سفیدی و یکنواختی رنگ می شود. این امر تصویری روشن با طیف رنگی هماهنگی را در تمام سطح نمایشگرهای سری UDCو UDC-B تضمین می کند. نمایشگرهای سری UDC  به منظور تنظیم بهتر رنگ و سایر ویژگی ها، همراه با یک نرم افزار ویژه به نام ACM ( مدیریت رنگ پیشرفته) می باشند. با استفاده از نرم افزار استاندارد ACM مشتریان سامسونگ با حذف مخارج کالیبره کردن نرم افزار در TCO  صرفه جویی می کنند. همچنین استفاده از یک ویدئو وال همگون تر، موجب افزایش کارایی و بهره وری بیشتری برای آنها می گردد.

چرخش تصاویر بدون نیاز به تغییر تنظیمات محتوا

نمایشگرهای سری UDC  با نرم افزار چرخش و برعکس کردن تصویر، قابلیت چرخش تصویر از حالت افقی به حالت عمودی را به منظور انعطاف بیشتر تصویر در اختیار قرار می دهند. کیفیت تصویر پس از چرخش حفظ می گردد.

برای راحتی در هنگام چرخش تصویر سه گزینه وجود دارد: تصویر اصلی یا تصویر در کل صفحه در یک نمایشگر و یا یک ویدئو وال با کل تصویر.

اتصال چندین نمایشگر به یکدیگر همراه با حفظ کیفیت محتوای آنها

نمایشگرهای سری UDC  و UDC-B  امکان ارتباط به روش daisy chain  تا 100 دستگاه را بدون کاهش کیفیت تصویر فراهم می کنند. سری UDC و UDC-B  تکنولوژی متفاوتی را جهت کارکرد مورد استفاده قرار می دهند. در سری UDC  می توان از پورت DP1.2  که امکان نمایش با کیفیت بسیار بالا (UHD) با وضوح  3,840×2,160  در ابعاد  2×2 را می دهد استفاده کرد، در حالی که برای سری UDC-B از پورت DVI-D  استفاده می گردد.

قابلیت داخلی پورت های مربوطه برای ارتباط daisy  به وسیله از بین بردن محتویات اضافی یا کامپیوتر جانبی باعث کاهش TCO  می شود.

نمایشگرها با قابلیت حفاظت محتوای دیجیتال با پهنای باند زیاد

High-bandwidth Digital Content Protection  امکان نمایش LiveTV TM, Blue-ray DiscTM و سایر محتوای HDCP را بدون نیاز به جعبه پخش کننده HDCP  فراهم می آورند.

 

  فروشگاه مرکزی سامسونگ

www.samsungcenter.ir

 

 

 

  

 

 

نظرات
نظر بنویسید بستن فرم نظر دهی