Close
جستجو
بازگشت به همه موارد اخبار

پروژه ‘Made for Samsung’ معرفی شد

1394/10/15

‘Made for Samsung’ بهترین اپلیکیشن ها را برای تجربه بهتر

کاربری موبایل فراهم می کند

 

سامسونگ امسال در مراسم CES 2016 در شهر لاس وگاس دست به ابتکار جدیدی زد و از برنامه ای تحت عنوان Made for Samsung صحبت کرده است.

سامسونگ قصد دارد تا تجربه کاربری منحصر بفرد از دستگاه های موبایلی برای کاربرانش فراهم کند؛ بدین ترتیب با انتخاب وجمع آوری یک سری لوازم جانبی و برنامه هایی از برندهای مطرح دنیا که از لحاظ مورد تایید سامسونگ است به کاربرانش در خرید برنامه و لوازم جانبی کمک نماید.

در واقع قرار است غول فناوری کره ای با همکاری شرکت‌ های پیشرو در زمینه ‌ی ساخت محصولات مرتبط با کالاهای سامسونگ تجربه کاربری منحصر به فردی را  برای مصرف کنندگانش به ارمغان آورد.

البته سامسونگ حدود 3 ماه پیش با همکاری شرکت Expedia به صورت آزمایشی دست به تولید نسخه خاص اپلیکیشن travel app به صورت  انحصاری برای اسمارت فون های گلکسی زد.

 علاوه بر معاملات و قراردادهایی که بین این دو شرکت وجود دارد Samsung Collection نسخه انحصاری است که توسط Expedia برای سامسونگ توسعه داده شد.

سامسونگ در نظر دارد با شرکت های Pear Sports, Weather Channel, Skimble, CNN  Photobucketو News Republic همکاری خود را آغاز نموده و به زودی محصولات زیادی شامل موبایل، تبلت، تلویزیون، اینترنت اشیا، گجت های پوشیدنی و واقعی مجازی را با برچسب Made for Samsung  روانه بازار خواهد کرد.

 

منبع : Sammobile

 

 

www.samsungcenter.ir
 

نظرات
نظر بنویسید بستن فرم نظر دهی