Close
جستجو
بازگشت به همه موارد اخبار

پیست اختصاصی سامسونگ برای اتومبیل های بدون سرنشین

1394/10/23

سامسونگ برای آزمایش  اتومبیل های بدون سرنشین

پیست اختصاصی می سازد

 

ماه گذشته شرکت سامسونگ اعلام نمود قصد دارد تا همچنان به دنبال کشف راه های جدیدی در جهت رشد باشد؛ به همین منظور با راه اندازی یک تیم اختصاصی قرار است تمرکز خود را بر روی  فناوری های ماشین های خودران و مستقل گذاشته تا به طور خاص تکنولوژی های مرتبط به آن را توسعه بخشد تا با سرعت هر چه بیشتر بتوانند بهترین خودروهای بدون راننده را راهی خیابان ها نمایند.

اخیرا گزارش شده شرکت هایی چون سامسونگ و بی ام و با همکاری یکدیگر در حال طراحی مغز مجازی هستند که نیروی ماشین های خودران را تامین کنند.

همه این اقدامات نشان دهنده این است که این شرکت می خواهد نقش مهمی را در صنعت تولید اینگونه خودروها ایفا کند.

غول فناوری جهان صاحب یک پارک تفریحی در یونگین کره جنوبی  به نام Everland است. در این پارک زیبا یک پیست اتومبیل و موتور سواری واقع شده که سامسونگ  قصد دارد از آن به عنوان پیستی برای تست خودروهای بدون سر نشین بهره ببرد.

Speedway، اولین پیست اختصاصی آسفالت شده در کره جنوبی است که در سال 1995 افتتاح شد. البته لی کون هی مدیر عامل سامسونگ چند باری به منظور دیدن ماشین های اسپرت از آن دیدار نموده است.

سامسونگ در نظر دارد تا امکانات یک جاده واقعی را در این پیست شبیه سازی کند تا به راحتی بتواند این فناوری را به نحو موثرتری مورد آزمایش قرار دهد.

یکی از نمایندگان سامسونگ اظهار داشت: "این پیست در حال حاضر در اختیار سامسونگ است، تنها نیاز دارد تا یرخی از امکانات جاده های واقعی را بدان اضافه کنیم". وی در ادامه افزود : " این کار از یافتن فضای جدید برای ساخت پیست بسیار آسان تر است و فرآیندهای سخت دریافت مجوز و … در پیش ندارد".

سامسونگ سنتر شما را در جریان آخرین اخبار روز دنیای سامسونگ قرار می دهد...

منبع : Sammobile

 

www.samsungcenter.ir
 

نظرات
نظر بنویسید بستن فرم نظر دهی