Close
جستجو
بازگشت به همه مقاله ها

کمک به خانواده برای کنار هم بودن با محصولات شگفت‌انگیز سامسونگ

ممنون از این‌که بیشتر از یک خانواده هستید؛ ما با هم از این روزهای سخت عبور می‌کنیم. خانواده همیشه اهمیت زیادی داشته و این روزهای اخیر به معنای واقعی کلمه بسیاری از ما را بیش از پیش به هم نزدیک کرده است. بسیار حیرت‌آور و فوق‌العاده است وقتی به نقش‌های متفاوتی فکر می‌کنیم که هر یک از ما برای حمایت از کسانی که دوستشان داریم برعهده گرفته‌ایم. مادرها، پدرها، برادر و خواهرها، عموها، دایی‌ها، خاله‌ها و عمه‌ها در تمام دنیا از مسیر خود خارج شده‌اند تا با همدیگر همراه شوند. پدرها معلم‌های شخصی شده‌اند، مادرها به بهترین همدم تبدیل شده‌اند و خواهرها و برادرها اکنون آشپزهای خانگی هستند. متصل باقی ماندن، مثبت ماندن و قدردانی از خانواده هرگز تا این حد ضروری نبوده است. این کار باعث می‌شود احساس با ارزش بودن کنیم.

مادرم ابرقهرمان زندگی من؛ ممنون از آن‌چه هستی
این مادر خیلی بیشتر از یک خانواده است؛ طی ماه‌های گذشته او تبدیل شده به معلم پیانوی فرزندش، مربی یوگا و همراه کارائوکه شده است. کارائوکه یک ابزار سرگرم‌کننده برای علاقه‌مندان به خوانندگی و آوازخوانی است و دارای یک نمایشگر و میکروفون است. این مادر فوق‌العاده با تردستی علاوه بر قهرمان دخترش بودن وظایف واقعی خودش را هم انجام داده است. او مثل یک ابرقهرمان بی‌وقفه بدون شنل می‌تواند به گلکسی تب S7 بسیار سریع و تطبیق‌پذیر خود اتکا کند.

زمانی که معلم هنر فرزندش است، می‌تواند اس-پن را از گلکسی تب خود در بیاورد و قفل استعدادهای کودک خود را باز کند؛ یا وقتی که مشغول کار است می‌تواند از گلکسی تب خود استفاده کند تا طرح‌هایی با جزئیات برای همکاران خود در سراسر دنیا بفرستد. خانواده‌اش احساس می‌کنند او فوق‌العاده است که از قدرتش استفاده می‌کند تا زمان بسیار سخت را به زمانی خوب در کنار بقیه تبدیل کند. مادرم یک ابرقهرمان است اما در عین‌حال بهترین دوست من هم به حساب می‌آید؛ قدردانی از مادرتان را فراموش نکنید.

نکته‌های اصلی برای مادرهای ابرقهرمان
گلکسی بادز پلاس سامسونگ یک گجت بسیار هوشمند و کاربردی است. اگر وقت تمرکز و کار در خانه باشد، مادران برنامه‌های تلویزیونی کودکان و بازی‌های ویدیویی را می‌بندند، یا در پایان یک روز طولانی آهنگی برای تمدد اعصاب در یک پیاده‌روی آماده می‌کند؛ حتی ابرقهرمان‌ها هم به استراحت نیاز دارند.

پدر شگفت‌انگیز من می‌تواند هر کاری را در دنیا انجام دهد
می‌دانید موضوع چیست؟ پدر دیگر فقط یک پدر نیست؛ این مرد را ببینید که معلم شخصی بچه‌هایش شده است. زمانی‌که مشغول تدریس خصوصی، ایفای نقش زوج رقص یا استندآپ کمدی نیست، قهرمان کودکش می‌شود. مثل بسیاری از پدرها، هر کاری توانسته انجام داده تا این زمان فریبنده را در کنار دیگران مطلوب‌تر کند و در حالی‌که نتوانسته به باشگاه سری بزند، متوجه شده که مراقبت از بچه‌ها می‌تواند یک ورزش خوب باشد. انواع حرکات ورزشی خانوادگی مانند حرکت پروانه و استفاده از پسرهایش به‌جای وزنه برای جلو بازو. او توانسته همه‌ی این کارها را با کمک کنترل صدای بیکسبی در جریان نگه دارد و با کنترل از راه دور ویدیوهای ورزشی انگیزشی در تلویزیون هوشمند QLED سامسونگ اجرا کند، علاوه بر این از آن برای عوض کردن کانال و زیاد کردن صدا هم استفاده می‌کند. تا فرصت است، از پدر خود برای همه‌ی کارهایی که می‌کند تشکر کنید. برای فعال ماندن در خانه نکاتی وجود دارد، شما هم مثل این پدر می‌توانید با استفاده از وصل کردن بیکسبی به تلویزیون هوشمندتان دستورات صوتی بدهید تا هیچ‌وقت نیازی نباشد به اجبار وسط تمرین، آشپزی یا هر کار دیگری مکث کنید.

کی فکرش را می‌کرد من و برادرم در آشپزخانه حیرت‌انگیز باشیم؟
برادر بزرگ‌تر آشپز خانواده شده و خواهر کوچک‌تر در تمیز کردن آشپزخانه کمک می‌کند. در حالی که مشغول استفاده از یخچال هوشمند سامسونگ است تا الهام بگیرد و دستورهای جدید غذا را امتحان کند، خواهر قابلمه‌ها و بشقاب‌ها را در ماشین ظرف‌شویی سامسونگ با فشار یک دکمه تمیز می‌کند. زمانی که برادر همچنان در حال کار است؛ خرد می‌کند، الک می‌کند و ادویه می‌زند، کارهای خواهر تمام شده و می‌تواند پا روی پا بیاندازد و استراحت کند. پدر و مادر کاری که بچه‌ها انجام داده‌اند را نمی‌توانند باور کنند. آن‌ها عاشق امتحان کردن غذاهای متنوعی از سراسر دنیا بدون خارج شدن از خانه هستند، بنابراین یادتان باشد از خانواده‌ی خود برای جالب‌تر کردن زندگی تشکر کنید.

از هاب خانواده استفاده کنید تا مثل این آقا در آشپزخانه انگیزه پیدا کنید، با جست‌و‌جوی دستور پخت برای مواد غذایی که در یخچال وجود دارند، هدر رفتن وقت را به حداقل برسانید و خانواده‌تان را شگفت‌زده کنید. حالا وقت آن رسیده کنار هم بنشینید و از شام خوردن در کنار خانواده لذت ببرید. خانواده همیشه بسیار ارزشمند خواهد بود و ما اهمیت زیاد این مسئله را درک می‌کنیم. به همین دلیل ما همیشه این‌جا کنار شما هستیم تا هر طور که می‌توانیم خانواده را حمایت کنیم. ما در تمام مسیر با شما هستیم تا کمک کنیم متصل بمانید، سرگرم شوید و مراقب کسانی باشید که دوستشان دارید. ما به حمایت از خانواده‌ها ادامه می‌دهیم و با هم بودن در این دوران سخت و پس از آن را آسان‌تر می‌کنیم. با محصولات شگفت‌انگیز سامسونگ برای خانواده خود عشق بفرستید؛ ممنون از این‌که بیشتر از یک خانواده هستید.

نظرات
نظر بنویسید بستن فرم نظر دهی