Close
جستجو

کولر گازی سامسونگ Wind-Free AR25NSP

شناسه کالا در انبار: 2800000126179
اطلاعات محصول

شعبه ونک : 86086400 021 _ 86086500 021
شعبه جمهوری : 42709 021 _ 66488069 021
*

جدیدترین نسل کولرگازی‌های سامسونگ به نام Wind Free، تکنولوژی تازه‌ای را برای تهویه‌ی ایدئال فضا فراهم کرده اند. کولرهای Wind Free یعنی بدون باد، توانایی خنک‌سازی محیط را بدون پرتاب باد خنک دارند. در واقع این کولرها دارای عملکرد دو مرحله‌ای می باشند. در بخش اول، دستگاه وارد حالت Fast Cooling یا خنک‌سازی سریع می‌شود و با پرتاب باد خنک، دمای اتاق را به حد دلخواه می‌رساند. بعد از آن، بدون احتیاج به انجام هر تغییری در تنظیمات، کولر به وضعیت بدون باد وارد می‌شود. در این وضعیت دریچه‌ی اسپلیت بسته می‌شود و خنک‌سازی از راه  سوراخ‌های خیلی ریز و پرشمار آن انجام می‌شود. سیستم بدون باد، دمای اتاق را بدون ایجاد باد سرد و از راه 21000 سوراخ ریز صفحه‌ی خود، در حد بسیار مناسب نگه می دارد . در حقیقت در این حالت جریان هوا کاملا آرام است .

این شرکت Good Sleep یا خواب خوب را برای استفاده در حالت خواب ارائه داده است. در این وضعیت ، دستگاه حالت کارکرد را مطابق با تغییرات دمایی بدن در زمان خواب تنظیم می‌کند و در این موقعیت با توجه به سیکل خواب انسان، از دماهای گوناگون استفاده می‌کند. در واقعیت این سیستم دارای سه مرحله است که شامل مرحله‌ی فرورفتن به خواب، خواب عمیق و بیدارشدن از خواب می باشد. تنها کافی است بازه‌ی زمانی مورد نظر را به دستگاه اعلام کنید و بعد خوابی آسوده و راحت داشته باشید.

طراحی بی نظیر کولرهای Wind Free به عملکرد بهتر دستگاه کمک کرده است. با اینکه بیشترکولرهای اسپلیت به طور مستطیلی یا با زاویه‌های خمیده طراحی می‌شوند، این دستگاه ساختاری مثلثی‌شکل دارد. این ساختار باعث شده کولر پرتاب باد بهتری داشته باشد و بتواند سطح بیشتری از فضا را خنک کند. همچنین سامسونگ فن بزرگ‌تری را در مقایسه با  مدل‌های قدیمی‌تر خود به کار برده است. این فن تقریبا 122 درصد بزرگ‌تر از مدل‌های قبلی است و قدرت کارکرد بیشتری را به کولر بخشیده است.
کولر Wind Free جزو کولرهای اینورتر است. احتمالا باید بدانید که کولرهای مجهز به سیستم اینورتر عملکرد بسیار بهینه‌ای در مقایسه با کمپرسورهای معمولی دارد. با وجود اینورتر احتیاجی به خاموش و روشن‌شدن زیاد دستگاه برای داشتن دمای مناسب نیست و به جای آن دور موتور تغییر می‌کند.  اینورتر باعث‌شده انرژی مصرفی برای روشن‌کردن موتور از بین رفته و مصرف انرژی کولر کم شود.
اصل کار اینورتر بر اساس نیروی مغناطیسی و دافعه‌ی قطب‌های N و S است. بر عکس اینورترهای معمول اینورتر استفاده شده در کولرهای Wind Free هشت‌قطبی است. وجود قطب‌های بیشتر باعث حرکت روان‌تر موتور می‌شود و اصطکاک قطعات داخلی و صدای تولیدی را به کمترین حد می‌رساند. به ادعای این کمپانی، دستگاه‌های مجهز به اینورتر دیجیتال هشت‌قطبی، مصرف انرژی معادل 32 درصد مدل‌های معمولی دارند. همچنین تکنولوژی هشت‌قطبی می‌تواند تا 43 درصد سریع‌تر نسبت به مدل‌های معمولی هوای اتاق را خنک کند.

برای داشتن هوایی پاک و سالم، سامسونگ یک فیلتر بسیار عریض در بخش ورودی هوا طراحی کرده است. این فیلتر همه دریچه‌ی کولر را به طور کلی پوشش داده و همه مواد آلرژی‌زا را جذب خود می کند . فیلتر استفاده شده  در این مدل از نوع PM2.5 است و می‌تواند ذرات 2.5میکرونی یا بزرگ‌تر را به خود جذب کند. این شرکت گفته لست که این فیلتر تا 99درصد ذرات ریز موجود در هوا را در مدت 100 دقیقه جذب می‌کند. سیستم Easy Filter وظیفه‌ی حذف مواد حساسیت‌زا و آلاینده را دارد و همچنین، واحد یونیزه‌کننده توانایی خارج کردن باکتری و ویروس‌های محیط را از هوا دارد.

توجه داشته باشید فیلتر کولر همه ی این مواد را جذب کرده و در خود جمع می کند و چندی بعد  تبدیل به دنیای کوچکی از آلودگی‌ها شده و می‌تواند خاصیت خود را از دست بدهد. بنابراین هر چند وقت یک بار به فیلتر سر زده و آن را تمیز کنید. خوشبختانه فیلتر مدل Wind Free قابل جداشدن است و به راحتی می‌توانید آن جدا کرده و بشویید.

جدیدترین نسل کولرهای سامسونگ آسان تر از هر زمان دیگری قابل کنترل هستند. برنامه‌ی Smart Home این شرکت روی تلفن‌های هوشمند قابل نصب است و با استفاده از آن می‌توانید دستگاه هوشمند خود را کنترل کنید. می توانید  از راه اتصال Wi-Fi به کولر وصل شده و دستورات لازم را به آن بدهید. از این راه می‌توانید کارهایی مانند تنظیم دمای کولر، شدت و نوع پرتاب باد را انجام دهید. خوبی دیگری که Smart Home دارد ، این است که می توانید مصرف برق کولر و مصرف انرژی دستگاه را مشاهده نمایید .

خرید از : شعبه ونک42709 - 88206530
خرید از : شعبه جمهوری66488069 - 66952002
امکان خرید اقساط :وجود دارد
تذکر :
مشتری گرامی امکان دادن یک چک برای هر دو قسط وجود دارد.در صورتیکه پیش قسط بیشتری پرداخت نمایید و یا قصد داشته باشید تعداد اقساط را تغییر دهید امکانپذیر میباشد.ضمنا مبلغ 3 درصد مبلغ فاکتور شما هزینه اعتبار سنجی شرکت بای چک جهت صدور تاییدیه چک میباشد که از مشتریان تایید شده که برای خرید مراجعه مینمایند اخذ میگردد.
مشخصات محصول
نام تجاری محصولAR25NSP
ظرفیت سرمایش24000 BTU ظرفیت
ظرفیت گرمایش24000 BTU ظرفیت
مصرف برق هنگام سرمایش1955 وات
مصرف برق هنگام گرمایش1735 وات
مصرف آمپر هنگام سرمایش8.8 آمپر
مصرف آمپر هنگام گرمایش7.7 آمپر
نمایشگر درجه روی پنلدارد
عرض پنل828 میلیمتر
ارتفاع پنل267 میلیمتر
طول پنل265 میلیمتر
عرض کمپرسور720 میلیمتر
ارتفاع کمپرسور548 میلیمتر
طول کمپرسور265 میلیمتر
وزن پنل9.5 کیلوگرم
وزن کمپرسور28.4 کیلوگرم
طول لوله مسی حداکثر تا15 متر
رتبه مصرف انرژیA رتبه
نوع کمپرسور8 قطبی (S Inverter)
هزینه نصبطبق تعرفه سام سرویس
برندسامسونگ
بررسی و نظر خود را بنویسید بستن فرم نظر دهی
  • تنها کاربران عضو می توانند بررسی خود را بنویسند
*
*
بد
عالی
*
*
*
*