Close
جستجو

گوشی موبایل سامسونگ مدل GALAXY Z FOLD 3 5G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت

اطلاعات محصول

شعبه ونک : 86086400 021 _ 86086500 021
شعبه جمهوری : 42709 021 _ 66488069 021

برای گشودن دنیای خود آماده باشید؛ عظمت بیشتری با گلکسی Z Fold3 هویدا می‌شود
این همه آن چیزی است که از یک گوشی هوشمند لوکس، بادوام و 5G می‌خواهید. این تلفن‌همراه نمایشگر بزرگی دارد که شما می‌توانید با آن به تماشای فیلم بنشینید، کارهای خود را انجام دهید و بازی کنید به طوری که تا الان تجربه نکرده‌اید. گلکسی Z Fold3 5G به لطف حالت تاشو با قابلیت منحصربه‌فرد خود در حالت ایستاده عظمت خود را نشان می‌دهد. این طراحی متقارن و متعادل به نمایش گذاشته می‌شود؛ بنابراین شما می‌توانید در نسل بعدی گوشی‌های هوشمند آزادانه عمل کنید.

از حالت جمع و جور به یک حالت ضد ضربه
باریک‌ترین گلکسی Fold با صفحه‌نمایش‌ بزرگ از داخل و خارج که در عین حال به‌راحتی در جیب شما جای می‌گیرد. در حالت تاشده، یک گوشی هوشمند درجه یک 6.2 اینچی است که جذابیت کلاسیک نگه داشتن با یک دست را هم تداعی می‌کند. در حالت باز، نمای گسترده‌ای دارد که امکانات جدیدی را فراهم می‌کند.

با گلکسی Z Fold3 رنگ‌مایه را تنظیم کنید
گوشی هوشمند گلکسی Z Fold3 5G در سه رنگ کلاسیک جذاب و جاوادانه مشکی، سبز و نقره‌ای در دسترس کاربران قرار دارد که می‌درخشد و مطمئناً نگاه‌ها را به سمت خود می‌چرخاند.

راه جدیدی را برای تماشا باز کنید
زمانی که صفحه‌نمایش 7.6 اینچی  Infinity Flex مانند افسونی روشن می‌شود دوربین زیر نمایشگر ناپدید می‌شود و هر چیزی را جز آنچه روی صفحه است بی‌اهمیت می‌کند. این صفحه‌نمایش 22.5:18 AMOLED Infinity Flex هیچ حفره‌ای برای دوربین ندارد، بنابراین شما می‌توانید یک تجربه واقعی از غوطه‌وری داشته باشید. تجربه مشاهده به صفحه Dynamic AMOLED 2X محدود نمی‌شود؛ اجازه دهید Dolby Atmos و بلندگوهای استریو شما را غرق صدا کنند. با استفاده از فناوری Dolby Atmos صدایی کاملا فراگیر و شفاف با بیشترین عمق را با افکت‌های سه‌بعدی در اختیار داشته باشید.

از آن نمای خیره‌کننده نهایت استفاده را ببرید
یک رابط کاربر، تعاملاتی کاربرپسند و به سبک کامپیوتر شخصی را برای آن فضای اضافی ارائه می‌دهد. اکنون، برای نهایت استفاده از صفحه‌نمایش اصلی در گلکسی Z Fold3 5G که اطلاعات بیشتری در یک نگاه نشان می‌دهد، برنامه‌های مورد علاقه شما بهینه‌سازی شده‌اند.

برای همه تعاریف شما از نبوغ، کارهای سخت را به آسانی پیش ببرید
نخستین قلم اس-پن روی یک گوشی تاشو نوشتن را حس می‌کند. دقت کنید زمانی که قلم را روی شیشه می‌گذارید انگشتان شما ممکن است رویا ببینند و با حالت تاشو می‌توانید با دستانی آزاد ویدیو تماشا کنید یا تماس تصویری برقرار کنید. این حالت صفحه‌نمایش را به دو بخش تقسیم می‌کند و به شما امکان هوشمندانه‌تر کار کردن را می‌دهد. به طور مثال در نیمه بالای صفحه تماسی را دریافت کنید و در نیمه پایین ایده‌های خود را طراحی کنید.

به‌ راحتی شمردن 1، 2، 3 در یک لحظه
نمایشگر بزرگ گلکسی Z Fold3 را یکباره به سه برنامه تقسیم کنید سپس از طریق قابلیت بازشو پنج برنامه دیگر را باز کنید. گروه‌هایی از اپلیکیشن‌ها را در پنل کناری ذخیره کنید تا بعداً برای انجام چند وظیفه فوری باز شوند؛ سپس همزمان ویدیو تماشا کنید یا چت کنید. این گوشی هوشمند به شما حس داشتن کامپیوتر شخصی را می‌دهد اما برای قابلیت حمل بهتر در کف دست تا می‌شود.

حتی با برنامه‌های Microsoft شما به‌طور یکپارچه کار می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد ایستگاه کاری بهتری را باز کنید و در کمترین زمان بر آن کارهای قابل انجام فائق آیید.

صفحات بیشتر. بازی بیشتر. بردهای بیشتر
سرعت نرخ بروزرسانی 120 هرتز بازی روان را هم روی صفحه‌نمایش کاور و هم صفحه اصلی ارائه می‌دهد. حتی در اکشن‌ترین لحظات این ویژگی حرکت را واضح نگه می‌دارد و پاسخگو باقی می‌ماند تا در بازی صحنه به صحنه ماجراجویی بزرگتری را برای شما به ارمغان آورد و پردازنده 5 نانومتری شما را با سرعت بیشتری در بازی نگه می‌دارد.

برنامه‌های خود را به نمایشگر بزرگ ببرید
اپلیکیشن‌‌های موجود در گلکسی Z Fold3 5G نیازهای شما را تحت پوشش قرار داده‌اند اما حتی برنامه‌های شخص ثالث بیشتری برای بارگیری در دسترس وجود دارد تا تجربه شما را کامل‌تر کند.

نگران عرق کردن و پاشیدن آب نباشید؛ تلفن همراهی مقاوم در برابر آب دارید
گلکسی Z Fold3 اولین گوشی هوشمند تاشو و مقاوم در برابر آب در دنیا است؛ منظور از رتبه‌بندی IPX8 این است که حتی اگر زیر باران ماندید می‌توانید با خیال آسوده گوشی خود را باز کرده و استفاده کنید.

قوی‌ترین قاب آلومینیومی تا کنون؛ گلکسی Z Fold3 به راحتی تا می‌شود
با اطمینان بیشتر این گوشی هوشمند را باز کنید. گلکسی Z Fold3 با مواد بادوام ساخته شده است بنابراین در هنگام تا کردن، ضربه زدن رو نمایشگر، نوشتن و ارسال پیام کوتاه می‌توانید نگرانی کمتری داشته باشید. این گوشی هوشمند با متریال باورنکردنی قدرت اطمینان خاطر به شما می‌دهد. یک قاب آلومینیومی زرهی فوق‌العاده مستحکم و در عین حال سبک‌ وزن است، برای محافظت از قسمت‌های داخلی قسمت تاشونده مانند یک زره 10 درصد با دوام‌تر است.

قابلیت تاشوندگی در هر حالتی، طراحی شده برای انتظارات سطح بالا
نمایشگر گلکسی Z Fold3 5G از شیشه فوق نازک سامسونگ ساخته شده است. بزرگترین جهش در فناوری صفحه‌نمایش تاشونده این گوشی هوشمند با افزودن یک لایه پانل و لایه محافظ 80 درصد بادوام‌تر از قبل است. این مقاوم‌ترین شیشه سامسونگ برای گلکسی Z تا به امروز است. صفحه‌نمایش کاور بیرونی گلکسی Z Fold3 5G و کاور پشت تحمل ضربه را دارند چون این نمایشگر توسط پوشش کورنینگ گوریلا گلس Victus محافظت می‌شود.

فروشگاه محتوای چندمنظوره؛ عکس بگیرید و به اشتراک بگذارید
هیچ‌ کدام از گوشی‌های کهکشانی سامسونگ مثل گلکسی Z Fold3 5G عکس و فیلم نمی‌گیرد. با پنج دوربین مختلف در سه نقطه متفاوت و آزادی دستان در حالت تاشو نحوه ضبط ویدیو، گرفتن عکس و برقراری تماس‌های ویدیویی را تغییر دهید.

عکس‌های شگفت‌انگیز را تجربه کنید
با استفاده از دوربین اصلی عکس‌های فوری را به پرتره تبدیل کنید؛ با استفاده از دوربین پشتی با یک ضربه عمق میدان و تغییرات نور را دریافت کنید. دوربین‌های پشت و کاور عکس‌های سلفی شما را برای ارسال در صفحه‌ اصلی آماده می‌کند. گلکسی Z Fold3 با هوش مصنوعی رنگ و وضوح عکس‌های شب‌هنگام شما را حفظ می‌کند و حالت تاشو بدون تجهیزات اضافی دوربین عقب را ثابت نگه می‌دارد. چراغ‌های شب متعلق به شما هستند تا بتوانید با دوربین‌های عقب و کاور عکس و فیلم بگیرید. چند ثانیه‌ای که برای گرفتن عکس‌های با نوردهی طولانی سپری می‌شود با یک مسیر نورانی چشم‌نواز به یک ویدیوی تایم‌لپس تبدیل می‌شوند. لحظه‌ها را از چند زاویه و با چند دوربین ضبط کنید؛ یعنی با استفاده از دوربین کاور و دوربین پشت به‌صورت همزمان مثل یک کارگردان عمل کنید.

پیش‌نمایش و بررسی در یک حرکت
بدون رفتن به گالری، عکسی را که به‌تازگی گرفته‌اید بررسی کنید. برای حالت تاشو تا بزنید یا برای تغییر چیدمان، حالت نمای تصویربرداری را در دوربین روشن کنید.

اینترنت همراه پرسرعت خود را به جاده ببرید
چرا وقتی خارج از محدوده Wi-Fi هستید، برای تماشای ویدیوها و پخش‌های زنده تردید می‌کنید؟ یک فصل کامل از سریال نمایشی مورد علاقه خود را در یک چشم به هم زدن دانلود کنید.

باتری برای کل روز و شب شما
باتری‌ گلکسی Z Fold3 با توان 4400 میلی‌آمپر بر ساعت توان خود را برای دوام در تمام روز تنظیم می‌کند. پس شما می‌توانید با قابلیت شارژ سریع 25 واتی یا شارژ سریع بی‌سیم آن را تقویت کنید.

فضای ذخیره‌سازی گسترده؛ حذف کردن دیگر قدیمی شده است
شاهکارهای عکاسی و ویدئویی خود را روی گوشی هوشمند مورد علاقه خود نگه دارید. با فضای ذخیره سازی تا 512 گیگابایت فضای کافی در این گوشی کهکشانی سامسونگ وجود دارد.

طناب مخملی تشریفاتی دیجیتالی شده است
Samsung Knox در سخت‌افزار و نرم‌افزار گوشی هوشمند شما تعبیه شده است و از لایه به لایه امنیت محافظت می‌کند تا داده‌های خصوصی شما واقعاً خصوصی بماند.

سریع‌ترین تراشه کنونی سامسونگ روی گلکسی Z
پردازنده 5 نانومتری با GPU، CPU و NPU تقویت شده است. در ادامه باید بگوییم این گوشی با 12 گیگابایت رم، عملکرد را افزایش می‌دهد تا نیاز شما را به سرعت برآورده کند.

با قابلیت تشخیص چهره، شما آن را نمی‌بینید اما حواسش به شما است
وقتی گوشی هوشمند شما باز شود به راحتی می‌توانید از صفحه اصلی قفل را باز کنید؛ دوربین زیر نمایشگر چهره شما را با دقت شناسایی می‌کند تا اطلاعات شما را ایمن نگه دارد.

امنیت عملی گلکسی Z Fold3 با اثرانگشت کناری
در این دوران کورونایی حتی با ماسک روی صورت قفل را باز کنید. گوشی هوشمند شما چه باز باشد چه تا شده اثر انگشت باز کردن امن و دقیق با نوک انگشت را برای شما فراهم می‌کند.

با گلکسی Z Fold3 دو سیم کارت همزمان داشته باشید
دو سیم کارت در دستگاه قرار دهید و شماره‌های کاری و خانواده را روی یک تلفن نگه دارید؛ با یک شکاف فیزیکی سیم‌کارت و eSIM داخلی ارتباط خود را حفظ کنید.

LABS متناسب برای هر باری که تا می‌کنید
رابط کاربری One UI می‌تواند اپلیکیشن‌ها را مطابق با انتخاب شما در اندازه نسبت تصویر سینمایی دلخواهتان بهینه کند حتی زمانی که از مالتی تسکینگ استفاده می‌کنید.

اپلیکیشن‌های خود را روی یک سمت قرار دهید
با نوار وظیفه در یک چیدمان تقسیم صفحه، به راحتی اپلیکیشن‌ها را باز کنید. نوار وظیفه در کنار صفحه اصلی قرار دارد و به شما اجازه می‌دهد برنامه‌ها را به جای خود بکشید و رها کنید.

خرید از : شعبه ونک88641883 - 88647891

خرید از : شعبه جمهوری66488069 - 66952002

تذکر :
تغییر در تعداد اقساط ،دادن یک برگ چک به ازای دو یا سه قسط و یا تغییر مبلغ پیش قسط امکان پذیر میباشد.مبلغ 3 درصد کل فاکتورهزینه اعتبار سنجی شرکت بای چک جهت صدور تاییدیه چک میباشد که از مشتریان تایید شده که برای خرید مراجعه مینمایند اخذ میگردد.

مشخصات محصول
نوع صفحه نمایشFoldable Dynamic AMOLED 2X
اندازه صفحه ی نمایش- در حالت باز: 7.6 اینچ (~88.8% نسبت نمایشگر به بدنه) - تا شده: 6.2 اینچ
رزولوشن- در حالت باز: 1768 در 2208 پیکسل (~374 پیکسل در اینچ تراکم پیکسلی) - تا شده: 832 در 2268 پیکسل، 25:9
محافظتکورنینگ گوریلا گلس Victus
ابعاد- 158.2 در 128.1 در 6.4 میلی‌متر (در حالت باز) - 158.2 در 67.1 در 14.4 تا 16 میلی‌متر (تا شده)
وزن271 گرم
ساختار بدنهجلوی شیشه‌ای (گوریلا گلس Victus) (تا شده)، جلوی پلاستیکی (در حالت باز)، پشت شیشه‌ای (گوریلا گلس Victus)، فریم آلومینیومی - گواهی IP68 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و نفوذ آب (تا 1.5 متر برای 30 دقیقه) - پشتیبانی از قلم استایلوس
نوع سیم‌کارتنانو-سیم و eSIM
سیستم‌عامل- اندروید 11 - One UI 3.5
تراشهQualcomm SM8350 Snapdragon 888 5G (پنج نانومتر)
پردازنده مرکزی (CPU)8 هسته‌ای (یک هسته‌ی 2.84 گیگاهرتز Kryo 680 و سه هسته‌ی 2.42 گیگاهرتز Kryo 680 و چهار هسته‌ی 1.80 گیگاهرتز Kryo 680)
پردازنده گرافیکی (GPU)Adreno 660
حافظه داخلی256 گیگابایت با 12 گیگابایت رم، 512 گیگابایت با 12 گیگابایت رم
دوربين12 مگاپیکسل (لنز واید 26 میلی‌متری، 1/1.76 اینچ سایز سنسور، 1.8 میکرومتر سایز پیکسل، فوکوس خودکار دوال پیکسل با تشخیص فاز، لرزش‌گیر اپتیکال تصویر، f/1.8) 12 مگاپیکسل (لنز 52 میلی‌متری تله‌فوتو، 1/3.6 اینچ سایز سنسور، 1.0 میکرومتر سایز پیکسل، فوکوس خودکار با تشخیص فاز، لرزش‌گیر اپتیکال تصویر، زوم اپتیکال 2 برابر، f/2.4) 12 مگاپیکسل (لنز اولتراواید 12 میلی‌متری با پوشش 123 درجه، 1.12 میکرومتر سایز پیکسل، f/2.2)
فیلم برداری4K@60fps، 1080p@60/240fps (لرزشگیر الکترونیکی تصویر-ژیروسکوپی)، 720p@960fps (لرزشگیر الکترونیکی تصویر-ژیروسکوپی)، +HDR10
دوربین سلفی16 مگاپیکسل (لنز واید زیر صفحه نمایش، 1.0 میکرومتر سایز پیکسل، f/1.8) 10 مگاپیکسل (لنز واید 26 میلی‌متری، 1/3 اینچ سایز سنسور، 1.22 میکرومتر سایز پیکسل، f/2.2)
اسپیکربله، اسپیکر استریو
نوع باتریباتری غیرقابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4400 میلی‌آمپر ساعت
حس گرهاحسگر اثرانگشت (کنار گوشی)، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، سنسور مجاورت، قطب‌نما، فشارسنج - دستیار صوتی بیکسبی با پشتیبانی از زبان محاوره - پشتیبانی از Samsung DeX (حالت دسکتاپ) - پشتیبانی از سامسونگ Pay - پشتیبانی از Ultra Wideband (UWB)
شبکه های ارتباطیGSM / CDMA / HSPA / EVDO / LTE / 5G
بلوتوث5.2، A2DP، LE، aptX HD
GPSبله، با A-GPS، GLONASS، GALILEO، BDS
NFCدارد
رادیوندارد
USBUSB Type-C 3.2
بررسی و نظر خود را بنویسید بستن فرم نظر دهی
  • تنها کاربران عضو می توانند بررسی خود را بنویسند
*
*
بد
عالی
*
*
*
*