Close
جستجو
بازگشت به همه مقاله ها

LFD در صنعت حمل و نقل

تحول مسیر تدارکات و حمل و نقل

بهبود روش های حمل و نقل کالا و مسافر با انعطاف و بازدهی بالا

روندهای موجود در این صنعت

تأثیر رشد،تقاضای مصرف کنندگان و افزایش مخارج کلی

افزایش جمعیت و جهانی شدن:انتظار می رود شرکت های ترابری و حمل و نقل،به دلیل جهانی شدن،رشد جمعیت و شهرسازی روزافزون،شاهد افزایش بلند مدت حجم مسافر و بار برای حمل و نقل باشند به خصوص در کشورهای در حال توسعه،مانند بخش های آسیایی و کرانه اقیانوس اطلس.

تقاضای بالای مشتریان و تکنولوژی های مدرن:مشتریان خدمات گردشگری و سیر و سفر،به دنبال شفافیت بالا و قیمت های منصفانه هستند.امروزه تکنولوژی های نوظهور،تحلیل به روز اطلاعات را میسر ساخته و شرکت های حمل و نقل و تدارکاتی را قادر ساخته اند تا امور اجرایی را با بهره وری بالا انجام دهند.

بحران اقتصاد جهانی و افزایش هزینه ها:این بحران،باعث کاهش تقاضا برای خدمات حمل و نقل شده است.به علاوه،با افزایش مخارج سفر،تعداد مسافران نیز کاهش یافته است.همچنین قیمت سوخت و ....این فشارهای مضاعف بر شرکت های ارائه دهنده خدمات حمل و نقل،موجب شده تا هزینه های اجرایی و ارائه قیمت های رقابتی پایین نگه داشته شود.

نیازهای مشتریان

به کارگیری تکنولوژی هوشمند به منظور پاسخگویی به خواسته های مشتریان و کاهش هزینه های اجرائی

بالارفتن انتظار مشتری.ارائه دهندگان خدمات مسافربری و حمل و نقل باید به منظور فراهم آوردن تجربه ای رضایت بخش برای مشتریان دوستدار تکنولوژی،اقدام به استفاده از فناوری های دیجیتال و مشتری مداری کنند.تولید کنندگان و توزیع کنندگان کالا،خواهان سیستم هایی صنعتی برای تحویل سریع تر و موقعیت یابی لحظه ای،با کاربری آسان هستند.

مدیریت هزینه های اجرائی.ارائه دهندگان خدمات حمل و نقل و تدارکات باید راه های کارآمدتری برای تجزیه و تحلیل داده های قدیمی و جدید پیدا کنند که به آن ها،در آینده بدهد.ارائه دهندگان صنعت حمل و نقل،نیازمند جذب مشتری بیشتر،افزایش درآمد و کاهش هزینه های اجرایی هستند.تمامی تجهیزات و زیربناهای این مؤسسات باید از طریق سیستمی یکپارچه متحول شود.سیستمی که پاسخگوی تقاضای مشتریان بوده و اجرای مؤثر امور را تضمین کند.

توانمندی های سامسونگ

ارائه خدمات حمل و نقل با حفظ کیفیت بالا،کارایی و بهینه سازی فعالیت ها

به منظور همگامی با محیط مملو از دستگاه های همراه امروزی،ارائه دهندگان خدمات حمل و نقل و تدارکات باید با تمرکزی بر رفع نیازهای مشتری و حفظ بهره وری امور اجرائی،اقدام به افزایش درآمد خود کنند.شامل:

کیفیت بالاتر در خدمات حمل و نقل.ارائه اطلاعات به روز و انجام کارآمد فرآیندهای حمل و نقل و تحویل بار.

افزایش کارایی امور اجرایی.مدیریت بهینه دارایی ها و حصول اطمینان از استفاده مؤثر از منابع و بهره گیری از سیستم های همراه و راهکارهای خودکار.

تجربه ای مطابق با سلیقه مشتری.ارائه اطلاعات به روز در مورد سفر و در اختیار گذاشتن گزینه های آسان برای مدیریت و ایجاد تجربه سفری مطابق با سلیقه فرد.

ارائه اطلاعات به روز و خدمات رفاهی به مسافران در محیطی جذاب

خدمات زیرساخت های حمل و نقل:SMART Signage.نمایشگرهایی بی نظیربا ضخامت کم و با نرم افزار که ارائه خدمات آنی و دقیق را میسر می سازد.ارائه اطلاعات حمل ونقل بر روی نمایشگرهای دیجیتال و استفاده از کیوسک های سلف سرویس برای ثبت نام.

کسب اطلاعات به روز سفر.مسافر پس از ورود به ترمینال شروع به خواندن اطلاعات پرواز از روی نمایشگرهای دیجیتال موجود می کند.

اطلاعات به روز از وضعیت سفرها،به صورت 24 ساعته بر روی نمایشگرهای باریک با کیفیت HD و نمایشگرهای هوشمند لمسی سامسونگ از سری های DHD و PEC ارائه داده می شود.

ساخت،نمایش و مدیریت آسان محتوا در شکل ویدئو،تصویر و فایل پاورپوینت روی چندین نمایشگر از یک اتاق مرکزی با استفاده مموری USB یا پک سرور دارای MagicInfo Lite Player انجام می پذیرد.به علاوه،می توان با استفاده از MagicInfo-i Premium قابلیت های منعطف تری همچون طرح های تمام صفحه و چندصفحه ای را با قابلیت کنترل بیشتر در اختیار داشت.

کیوسک های تعاملی.مسافران می توانند روی صفحه های لمسی،اقدام به انجام خدمات سلف سرویس مانند گرفتن کارت پرواز الکترونیک بر روی گوشی های تلفن همراه خود و یا جستجوی اطلاعات پرواز کنند.کیوسک های تعاملی سامسونگ حتی زیر نور مستقیم خورشید وضوح تصویر خود را حفظ می کنند و نسبت به شرایط جوی نامناسب نیز مقاوم هستند.

MagicInfo(سیستم ساده ای برای پخش و مدیریت محتواها در نمایشگرها که به صورت یکپارچه،پیام های هدف دار را به مسافران انتقال می دهد)

Videowall MagicInfo(یک راهکار برای نمایش ساده یکپارچه و پویای چندین نمایشگربه صورت همزمان که تحسین بینندگان را بر می انگیزد)

1393/10/22

 

 

نظرات
نظر بنویسید بستن فرم نظر دهی