Close
جستجو
خبرخوان

نوشته های بلاگ  "2018"  از "خرداد"

اسپیکر جدید سامسونگ

 

Samsung New Speaker

اسپیکر جدید و شگفت انگیز سامسونگ!!!

طراحی بسیار زیبا و دلچسب با قابلیت دریافت بی سیم فایل های صوتی

 با این دستگاه ،Bluetoothشما می توانید هر فایل صوتی موجود در گوشی تلفن خود را از طریق

با کیفیت بسیار عالی پخش کنید و در هر لحظه موزیک دلخواه خود را گو...

ساعت های هوشمند سامسونگ Samsung Smart Watch

Samsung Smart watch Galaxy Gear

 

سامسونگ به عنوان اولین کمپانی سازنده گوشی های هوشمند جهان ، ساعت های Galaxy Gear 2,Galaxy Gear 2 Neo,Galaxy Gear Fit را وارد بازار کرده است.

 

                                                                                                                                 

 این ساعت های هوشمند سامسونگ ، که با فناوری بلوتوث ورژن LE4.0 برای ارتباط با دستگاه های بی سیم کار می کند با محصولات جدید این شرکت به صورت یک دستگاه لینک دهنده عمل می کند و به کاربران اجازه دیدن جزئیات پیام های دریافتی توسط تلفن ، پاسخ تماس های ورودی و اجرای تعدادی از برنامه ها را می دهد.

 

                                                                                                                                  

سامسونگ بعد از سونی دومین کمپانی است که دستگاهی با این خصوصیات را به بازار ارائه کرده که   می تواند به محصول دیگری به صورت بی سیم متصل شود.

 در نگاه اول این ساعت های هوشمند یک همراه خوب برای تلفن های هوشمند سامسونگ است که با استفاده از Bluetooth اتصال مفیدی را جهت تبادل اطلاعات ایجاد می کند و به کاربر اجازه کنترل دستگاه خود را از فاصله چند متری می دهد.

شکل ظاهری Galaxy Gear 2 , Gear 2 Neoبه صورت یک صفحه نمایش مربع 1.6" اینچی و Galaxy Gear Fit دارای صفحه نمایش 1.8 اینچی است،همچنین تنها Galaxy Gear 2 دارای دوربین می باشد و Galaxy Gear Fit نسبت به دو ساعت دیگر قابلیت اتصال به مدل های بیشتری از گوشی و تبلت های سامسونگ را دارد که با مراجعه به قسمت توضیحات کلی محصول می توانید از مدل آنها آگاه شوید.

صفحه نمایش ساعت به صورت کلی شکل دیگر ساعت ها می باشد ، با این تفاوت که کاربر می تواند حالت صفحه نمایش دستگاه را به عنوان مثال با قرار دادن وضعیت آب و هوای محلی تغییر دهد.

از دیگر قابلیت های مهم و مفید این ساعت های هوشمند ، قابلیت اعلام هشدار برای کلیه تماس ها و پیامک ها است ، به صورتی که کاربر می تواند از روی مچ دست تلفن خود را مدیریت کند.این دستگاه مجهز به بلندگو و میکروفن نیز می باشد که امکان پاسخ تماس را به کاربر می دهد.البته بر خلاف sms ، پیام هایی که از طریق فیسبوک و توئیتر و یا Gmail دریافت می شود فقط در حد یک هشدار اعلام می شود و قابلیت خواندن از طریق این ساعت هوشمند امکان پذیر نمی باشد.

از دیگر قابلیت های این دستگاه ها ، وجود صفحه لمسی جهت شماره گیری می باشد که به کاربر اجازه ایجاد تماس تلفنی از طریق ساعت و همچنین انتقال دوباره تماس به گوشی شما را می دهد.

مرجع computerworld.com

 

فروشگاه مرکزی سامسونگ

آدرس : تهران - بالاتراز میدان ونک - برج نگار - طبقه 17 - واحد 8

www.samsungcenter.ir

تلفن های تماس : 88206529 - 88206530    

...
Samsung UHD TV

Samsung UHD TV

Ultra High Definition

 

هنگامه ای از هنر،فناوری و...

تلویزیون های 110" & 85" یو.اچ.دی سامسونگ

 

   برنده جایزه بهترین محصول نمایشگاه CIS از سوی CNet

 سال 2013             CES           برنده جایزه نوآوری از نمایشگاه

 

 

افق نوین در کیفی...