Close
جستجو
خبرخوان

نوشته های بلاگ  "2021"  از "بهمن"

معرفی هوآوی میت ایکس 2 | Huawei Mate X2
هوآوی به تازگی از گوشی جدید و تاشوی خود رونمایی کرد که در رقابت با نماینده های قدرتمند سامسونگ است.در این سری از مقالات سامسونگ سنتر می خواهیم به بررسی این گوشی بپردازیم.
معنای علامت های مختلف روی شارژر های موبایل چیست؟
شاید توجه کرده باشید روی شارژر تلفن های هوشمند یک سری نوشته و علامت به چشم می خورد که در ابتدا تصور می کنید معنای خاصی ندارند اما باید توجه داشته باشید برخی از این نوشته ها اطلاعات زیادی از شارژر در اختیارتان قرار می دهند.
مقایسه ایرپادز پرو و گلکسی ایربادز پرو
در این مقاله تصمیم گرفتیم به مقایسه بهترین هدفون های بی سیم یعنی گلکسی ایربادز پرو و ایرپادز پرو بپردازیم.دو هدفون قدرتمند که در رقابت تنگاتنگ با یکدیگر بوده و تفاوت های نامحسوسی دارند.
معانی پیشوندها در برندهای مختلف تلویزیون چیست؟
معانی پیشوندها در برندهای مختلف تلویزیون چیست؟
12 چیزی که در مورد آیفون نمی دانستید!
در این مقاله قصد داریم 12 چیزی که در مورد گوشی های آیفون خصوصا IOS 13 نمی دانستید را معرفی کنیم.
تکنولوژی های جدید و شگفت انگیز لوازم خانگی
اجاق گاز های امروزی با ایجاد شعله های مجازی این امکان را به شما می دهند تا بدون آشفتگی بتوانید آشپزی کنید اما یکی از مشکلات شعله های مجازی تشخیص میزان سردی و گرمی اجاق گاز است.به همین دلیل سامسونگ اجاق گاز های خود را طوری طراحی کرده که شعله های مجازی مانند شعله های واقعی درخشان باشند تا کاربر بتواند تشخیص دهد اجاق روشن بوده و در حال گرم شدن است.یعنی صفحه LED روی اجاق گاز ظرف مورد نظر روی گاز را مانند یک شعله واقعی روشن می کند.