Close
جستجو
خبرخوان

نوشته های بلاگ  "2021"  از "فروردین"

گلکسی زد فولد ۳ احتمالا باتری ضعیف‌تری نسبت به نسل قبل خواهد داشت
با توجه به خبرهای منتشر شده به نظر می‌رسد باتری که سامسونگ برای گوشی گلکسی زد فولد ۳ در نظر دارد ضعیف‌تر از نمونه‌ی به‌کار رفته در گلکسی زد فولد ۲ است.سامسونگ قرار است در نیمه‌ی دوم امسال از گوشی تاشو گلکسی زد فولد ۳ رونمایی کند.
شیائومی و سامسونگ امسال از گوشی‌هایی با دوربین زیر نمایشگر رونمایی می‌کنند
تعدادی از شرکت های سازنده تلفن همراه برنامه هایی برای تولید گوشی های تلفن همراه با دوربین سلفی زیر نمایشگر دارند. انتظار می رود سامسونگ ، شیائومی ، اوپو ، vivo ، ZTE و Meizu در نیمه دوم سال جاری تلفن هایی با دوربین های سلفی زیر نمایشگر به نمایش بگذارند
ردیاب هوشمند اپل ایرتگ با قیمت ۲۹ دلار رونمایی شد
بالاخره بعد از مدت‌ها انتظار، اپل از ردیاب هوشمند ایرتگ رونمایی کرد. ایرتگ یک ردیاب کوچک و سبک است با فناوری Ultra Wideband داخلی است تا موقعیت خود را به برنامه Find My اپل منتقل کند
نسل دوم اپل تی‌وی ۴K با ریموت کنترل جدید معرفی شد
اپل در کنار رونمایی از محصولات جدید خود، از نسل دوم اپل تی‌وی ۴K رونمایی کرد. مدل جدید دارای چیپ ست قدرتمندتر ، ریموت کنترل جدید و ویژگی های کالیبراسیون رنگ هوشمند است.
اپل آیپد پرو جدید را با تراشه جدید M1 روانه بازار کرد.
اپل در رویداد Spring Loaded از نسل جدید آیپد پرو رونمایی کرد. همان‌گونه که می‌دانید خانواده‌ی پروی آیپد‌های اپل شامل دو عضو با دو اندازه‌ی متفاوت نمایشگر، ۱۲٫۹ و ۱۱ اینچ، است و اپل هر دوی این آیپد‌ها را به‌روزرسانی کرد.
اپل از آی مک جدید با تراشه سیلیکونی M1 رونمایی کرد
همان طور که در سری اخبار گذشته سامسونگ گفتیم, اپل در رویداد آنلاین Spring Loaded از نسل جدید آی‌مک با طراحی جدید هم رونمایی کرد.
بررسی گوشی شیائومی Mi11 4G Lite
امروز یک میان رده دیگر شیائومی را بررسی خواهیم کرد - ما از نسخه Mi11 4G Lite استقبال می کنیم. ما مطمئن نیستیم که چگونه شیائومی می تواند تولید بی وقفه بسیاری از تلفن ها را با کمبود تراشه جهانی ادامه دهد. اما خوشحالیم که تاکنون همه چیز برای این برند به خوبی پیش رفته است.
Samsung Galaxy Z Fold3شکاف قلم S داخلی ندارد.
Samsung Galaxy Z Fold3 شکاف قلم S داخلی ندارد. انتظار می رود که نسل سوم Samsung Galaxy Fold سرانجام از S Pen پشتیبانی کند.
Samsung Galaxy M42 در تاریخ 28 آوریل با اسنپدراگون 750G وارد بازار می شود.
گزارشی ادعا کرده سامسونگ, Galaxy M42 5G را در ماه آوریل در هند معرفی و عرضه خواهد کرد. Amazon.in تأیید کرد که این گوشی هوشمند در تاریخ 28 این ماه (آوریل) معرفی می شود و یک صفحه تبلیغاتی در وب سایت خود برای آن راه اندازی کرده است.
سامسونگ احتمالا برای تولید و توسعه دوربین گوشی های آینده خود با المپوس همکاری خواهد کرد
شایعات حاکی از آن است که سامسونگ ممکن است برای گوشی های هوشمند آینده خود با Olympus شریک شود.