Close
جستجو
خبرخوان

نوشته های بلاگ  "2021"  از "اردیبهشت"

سامسونگ در تعقیب سونی برای کسب سهم بیشتر در بازار حسگرهای تصویر
براساس اخبار منتشرشده، سونی در تأمین و فروش حسگرهای تصویر به هواوی با مشکل مواجه شده است و این امر می‌تواند باعث شود سامسونگ سهمش را در بازار تصاحب کند.
چرا سامسونگ در بازار چیپست‌های پیشرفته از TSMC عقب مانده است؟
لی جائه-یونگ، نایب¬ رییس هیأت مدیره سامسونگ، در پاییز ۲۰۲۰ با وجود همه‌گیری کرونا به هلند سفر کرد تا برای تأمین تجهیزات پیشرفته‌ی تولید چیپست‌ها، با مقامات شرکت ASML مذاکره کند. گفتنی است تجهیزات این شرکت برای تولید چیپست‌های پیشرفته ضروری محسوب می‌شوند.
سامسونگ نمایشگر تاشوی جدید خود را در یک ویدیو به تصویر کشید
بنا بر اخبار منتشر شده سامسونگ قصد دارد طی این هفته از فناوری های جالبی در زمینه نمایشگر های تاشو و دوربین زیر نمایشگر رونمایی کند.
سامسونگ احتمالا نام گلکسی تب S7 FE را برای تبلت ۵G میان‌رده‌اش برگزیده است
با توجه به گزارش های منتشر شده گویا سامسونگ قرار است از تبلت میان رده جدیدی تحت عنوان گلکسی تب S7 فن ادیشن ( در دو مدل 4G,5G) رونمایی کند.
ایسوس ذن فون ۸ به نمایشگر ۱۲۰ هرتزی ساخت سامسونگ مجهز می‌شود
ایسوس قصد دارد ذن فون ۸ و ذن فون فلیپ را به‌عنوان جدیدترین گوشی‌های پرچمدارش، در ماه می معرفی و روانه‌ی بازار کند.
مشخصات فنی گلکسی M32 منتشر شد
سامسونگ قرار است به زودی از گلکسی M32 رونمایی کند.درباره این گوشی میان رده خبرهای زیادی منتشر شده بود و به تازگی هم مشخصات فنی آن منتشر شده است که به مرور این مشخصات خواهیم پرداخت.
هر آنچه درباره‌ی سامسونگ گلکسی S21 فن ادیشن می‌دانیم
همان گونه که از استقبال گسترده کاربران نسبت به گلکسی S20 فن ادیشن مشخص بود, طبق انتظار سامسونگ مشغول آماده سازی نسل بعدی فن ادیشن بوده و اطلاعاتی هم درباره این گوشی منتشر شده است.
سامسونگ از لپ‌تاپ گلکسی بوک پرو و گلکسی بوک پرو ۳۶۰ رونمایی کرد
بالاخره سامسونگ 28 آوریل از Galaxy Book Pro و Book Pro360 رونمایی کرد.سامسونگ قرار بود در تاریخ 8 اردیبهشت از قدرتمندترین گلکسی تاریخ رونمایی کند. شرکت قبل از آن از گوشی های پرچم دار خود رونمایی کرده بود و می دانستیم محصول جدید باید چیز متفاوتی باشد و همین اتفاق هم افتاد و طی این اتفاق شاهد رونمایی از دو لپ تاپ از طرف سامسونگ بودیم.حال قصد داریم در ادامه به بررسی قدرتمندترین گلکسی های تاریخ بپردازیم.