Close
جستجو
خبرخوان

نوشته های بلاگ  "2021"  از "مرداد"

آیا دارک مود (حالت شب) واقعا مصرف باتری را کم می‌کند؟
دارک مود یا حالت شب قابلیتی است که کار با گوشی را به‌خصوص در شب آسان‌تر می‌کند؛ حال می‌خواهیم در این مطلب به پاسخ این پرسش بپردازیم که آیا در کاهش مصرف باتری هم واقعا تأثیر به‌سزایی دارد یا خیر.
گلکسی زد فولد ۳ مجهز به نوع جدیدی از نمایشگر اولد است
چند روز قبل سامسونگ از گوشی تاشوی گلکسی زد فولد ۳ رونمایی کرد که از بین ویژگی‌های مهم آن می‌توانیم به مقاومت در برابر نفوذ آب و بهره‌گیری از دوربین زیر نمایشگر اشاره کنیم. حالا شرکت سامسونگ اعلام کرده که برای این گوشی از نوع جدیدی از نمایشگر اولد استفاده کرده است که مصرف انرژی را به طور قابل توجهی کاهش می‌دهد.
گلکسی واچ ۴ کلاسیک در مقابل گلکسی واچ؛ زمان ارتقا فرا رسیده است
در این مطلب به مقایسه‌ی دو ساعت هوشمند گلکسی واچ ۴ کلاسیک و گلکسی واچ اوریجینال می‌پردازیم تا ببینیم آیا بعد از گذشت سه‌سال، هنوز هم محصول قدیمی ارزش خرید دارد یا اینکه بالاخره وقت ارتقا فرا رسیده است.
گلکسی زد فولد ۳ در برابر گلکسی زد فولد ۲؛ تفاوت در چیست؟
سامسونگ شب گذشته در کنار گلکسی زد فلیپ ۳ و چند گجت دیگر، از گلکسی زد فولد ۳ هم رونمایی کرد. این گوشی شباهت زیادی به نسل قبلی خود دارد ولی در این میان شاهد برخی تفاوت‌های کلیدی هستیم و در ادامه زد فولد ۳ را با زد فولد ۲ مقایسه می‌کنیم.
چرا کوالکام باید نگران اوج گرفتن مدیاتک در بازار تراشه‌های میان‌رده باشد؟
سال گذشته در چنین روزهایی، کوالکام در بازار تراشه‌های میان‌رده حرف اول را می‌زد. تصمیم این شرکت برای معرفی اسنپدراگون ۷۶۵G در کنار اسنپدراگون ۸۶۵ به این معنا بود که گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه مانند وان‌پلاس نورد می‌توانند از برخی ویژگی‌های مختص پرچم‌داران بهره‌مند شوند.