غول فناوری کرهای از چند سال پیش برخی استراتژیهای خود را در حوزهی ساخت گوشی تغییر داد و بیشتر روی خدمات، پشتیبانی نرمافزاری، بهینهسازی، پایداری و کیفیت ساخت تمرکز کرد. سری گلکسی S24 بیش از هر پرچمدار دیگری استراتژیهای جدید سامسونگ را در پیش گرفته است، بهخصوص در زمینهی هوش مصنوعی. تا اینجای کار بهنظر میرسد که این روشهای جدید بهخوبی نتیجه دادهاند. طبق اعلام نمایندگی سامسونگ در هلند، پیشفروش گلکسی S24 نسبت به گلکسی S23 حدود 50 درصد افزایش یافته است. مدیر بازاریابی سامسونگ در هلند اعتقاد دارد که این شرکت افزایش 50 درصدی پیشفروش سری گلکسی S24 را مدیون ویژگیهای هوش مصنوعی این سری است.
گلکسی S24، گلکسی S24 پلاس و گلکسی S24 اولترا هر سه مجهز به ابزارهای جدید هوش مصنوعی مانند ترجمهی زندهی تماسها و خلاصهنویسی هستند. از دیگر ابزارهای جدید هوش مصنوعی میتوان به Generative Edit اشاره کرد که به کاربران امکان میدهد تا بخشهایی از عکسهای خود را پر کنند. همچنین کاربران به کمک قابلیت Chat Assist میتوانند هر متنی را که میخواهند تایپ کنند تا قابلیت یادشده آن را به شکل مؤدبانه یا دوستانه در آورد. بهترین گوشیهای سامسونگ مجهز به ویژگی Circle to Search هستند که باعث ایجاد تحولی عظیم در زمینهی جستوجو میشود. درحالحاضر علاوهبر سری گلکسی S24، گوشیهای پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو نیز مجهز به این قابلیت هستند. کاربرانی که گوشی گلکسی اس 24 را در هلند پیشخرید کردهاند، از امتیازاتی همچون ارتقای فضای ذخیرهسازی به صورت رایگان بهره خواهند برد.
درحالحاضر گلکسی اس 24 با قیمت 899 یورو، گلکسی اس 24 پلاس با قیمت 1.149 یورو و گلکسی اس 24 اولترا با قیمت 1.449 یورو به فروش میرسند و علاقهمندان میتوانند این گوشیها را در بسیاری از کشورها خریداری کنند. سری گلکسی اس 24 در کرهی جنوبی نیز بسیار محبوب است و در هفتهی اول به 1.2 میلیون پیشفروش رسیده است. گلکسی نوت 10 رکورددار پیشفروش در کره بود اما اکنون سری گلکسی اس 24 با اختلاف 38 درصدی از نوت 10 پیشی گرفته است.