عرضهی گوشیهای سری گلکسی S20 اتفاق مهمی در تاریخ سامسونگ به حساب میآید؛ زیرا این کمپانی کرهای از طریق این خانواده، گوشیهای سری گلکسی S را وارد دوران جدیدی کرد. تعدادی از کاربران علاقه زیادی به گلکسی S20 نشان ندادند، اما این گوشیها به خوبی ثابت کردند سامسونگ برای حفظ جایگاه خود در صنعت موبایل هیچگاه دست از تلاش برنمیدارد.
با وجود تلاشهای سامسونگ برای عرضهی محصولاتی بینقص، حدود چند ماه قبل کاربران گزارش دادند که صفحهنمایش گوشیهای این خانواده با مشکلاتی دستوپنجه نرم میکند. در حالیکه مدت زمان ضمانت گوشی اکثر کاربران به اتمام رسیده و این یعنی دارندگان گلکسی S20 برای تعویض نمایشگر مجبور به متحمل شدن هزینه زیادی هستند.
به نقل از Wccftech، مشکل نمایشگر سری گلکسی S20 به صورت گسترده مشاهده شده است. کاربران ادعا میکنند نمایشگر گوشی خط سبز یا صورتی به نمایش میگذارد. مشکل نمایشگر گلکسی S20 برای تعدادی از کاربران پس از نصب بروزرسانی جدید ظاهر شده است؛ با اینحال بسیاری از کاربران ادعا میکنند این مشکل را قبل از نصب بروزرسانی نیز داشتهاند. این احتمال وجود دارد که دلیل نمایش خط صورتی یا سبز روی صفحهنمایش گلکسی S20 به بروزرسانی نرمافزاری ارتباطی نداشته باشد.
کاربری در توییتر ادعا میکند گوشی خود را 15 ماه پیش خریده و دستگاه هرگز از دستش نیافتاده و ضربه نخورده است؛ او مینویسد: امروز عصر خطی سبز به صورت اتفاقی روی نمایشگر گلکسی S20 پلاس من ظاهر شد؛ پس از نصب بروزرسانی نرمافزاری و در زمانی که دورهی ضمانت تمام شده است.
گاهی اوقات به دلیل آسیب دیدن نمایشگر چنین مشکلاتی ایجاد میشوند. با وجود افزایش تعداد کاربرانی که با این مشکل روبرو شدهاند به احتمال زیاد با مشکل سختافزاری مواجه هستیم. گوشیهای سری گلکسی S20 زمان عرضهی اولیه به بازار نیز با مشکلاتی روبرو شدند اما سامسونگ سریعاً دست به کار شد و با بروزرسانی نرمافزاری مشکل را رفع کرد. نخستین باری نیست که از مشکل نمایشگر در گلکسی S20 میشنویم. سال گذشته برخی از کاربران اعلام کردند نمایشگر گلکسی S20 بهطور کامل سفید یا سبز شده است و عملاً امکان استفاده از گوشی وجود ندارد. گلکسی S20 اف ای نیز مشکلاتی در بخش صفحهنمایش داشت که توسط سامسونگ رفع شد.